VOS ŠEŠIS MĖNESIUS VEIKIANTIS VERSLAS JAU ĮŽENGĖ Į BALTARUSIJOS RINKĄ (#)

Povilas Sabaliauskas prieš 4 metus Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 29 s.
Remigijus ir Ramunė Rimkai - nuolaidų paieškos sistemos „Manoakcija.lt“ įkūrėjai. Asmeninio albumo nuotr.
Noras niekada nebedirbti ir būti savo laiko šeimininkais – tokias verslo pradėjimo priežastis įvardijo verslininkai Remigijus ir Ramunė Rimkai. Jų sukurta nuolaidų paieškos sistema „Manoakcija.lt“ turėtų padėti šiai svajonei išsipildyti. Vyras ir žmona ne tik džiaugiasi plėtodami savo kūrinį, bet ir užsimena apie tarptautines ambicijas. Su „Manoakcija.lt“ jie ketina žengti ir į kitas šalis. O šis procesas jau prasidėjo – puslapis jau dabar, net be reklaminės kampanijos ar aktyvių pastangų, pritraukia vartotojų iš Baltarusijos.

Didžiausia investicija – laikas


Tiek Remigijus, tiek Ramunė iki šiol darbuodavosi įvairiose įmonėse ir kurti savo verslą galutinai pasiryžo tik šiemet. Remigijus yra ėjęs vadovaujamas pareigas, šiuo metu dirba su tarptautiniais informacinių technologijų projektais, todėl yra geras laidininkas tarp Ramunės (ją aplankė idėja kurti tokią svetainę) ir svetainės kūrėjo. Ramunė visą gyvenimą dirba pardavimo srityje, šiek tiek buvo prisilietusi prie personalo atrankos. Kadangi „Manoakcija.lt“ yra pirmiausia technologinis sprendimas, Remigijaus patirtis labai praverčia. Toliau bus pardavimas – Ramunės sritis.

Žinoma, kol projektas dar visiškai neįsibėgėjęs, verslininkai vis dar turi ir dieninius darbus. Nieko keista, kad bene didžiausia investicija į verslą buvo laikas. „Prireikė labai daug laiko, juk tai irgi investicija. Nes, kol susidėlioji, kuo nori būti išskirtinis, koks svetainės tikslas, į ką orientuosimės, iš ko uždirbsime pinigus, nemiegi daug naktų... Nuo idėjos pradžios iki svetainės pristatymo praėjo apie pusmetis. Tai, žinoma, susiję su tuo, kad abu dirbame ir savo projektui galėjome skirti geriausiu atveju tik vakarus bei savaitgalius. O kalbant apie finansus, galėjome skirti apie 2 tūkst. eurų“, – atskleidžia R. Rimkienė.

Visos nuolaidos – vienoje vietoje

„Manoakcija.lt“ idėja kilo supratus, kad daugybė žmonių turi tą patį poreikį – sutaupyti. Natūrali išvada buvo, kad reiktų vienoje vietoje sudėti visą informaciją apie esamas nuolaidas ir leisti vartotojui patogiai ją filtruoti. R. Rimkienė sako, jog kol kas visą informaciją skelbti reikia patiems, bet kažkuriame raidos etape tai turėtų pradėti daryti ir patys prekybininkai. „Idealiu atveju norėtume, kad jie mums pateiktų visą informaciją apie suplanuotas nuolaidas. Tiek viso tinklo, tiek atskirų parduotuvių, nes pastebėjome, jog tinklas paprastai daro bendras nuolaidas, bet atskirose parduotuvėse būna dar papildomų nuolaidų. Taigi tinklai skelbtų savo informaciją ir išskirtų labiausiai norimas parduoti prekes“, – teigia ji.

Nesustokite, neapsiribokite kasdieniais reikalais, domėkitės galimybėmis, taisykite klaidas, mokykitės. Ir turėkite kantrybės sulaukti savo sėkmės!
R. Rimkienė

Galimybę patiems spręsti, kokia informacija apie akcijas dalytis su pirkėjais, verslininkai ir vadina savo didžiausiu pranašumu prieš masinio pardavimo portalus. „Įvairūs masinio pardavimo portalai nusprendžia, kokias prekes pardavinėti. Mes leidžiame patiems prekybos tinklams išskirti tai, ką jie norėtų. Mes tikrai nenurodinėsime. Čia jau įmonių reikalas. Mūsų tikslas, kad vartotojas gautų aktualią informaciją apie įvairius produktus. Pavyzdžiui, masinio pardavimo portaluose labai mažai maisto produktų. Mažai ten ir drabužių, o mūsų svetainėje viskas vienoje vietoje“, – sako R. Rimkus.

Žvelgia ir į užsienį

„Manoakcija.lt jau dabar veikia trimis kalbomis. Taigi akivaizdu, jog verslininkai turi ir tarptautinių ambicijų. „Norime ištobulinti visus niuansus. Aišku, negalima sakyti, kad viskas visur vyks taip pat kaip Lietuvoje. Tačiau reikia išplėtoti techninę bazę. Jau žengėme tokį lengvą žingsnį į Baltarusijos rinką. Puslapis veikia ir rusų kalba, ir iš Baltarusijos ateina gana daug vartotojų. Tačiau yra dar labai daug dalykų, kuriuos reikia padaryti Lietuvoje. Tada jau galėsime bandyti eiti ir į užsienį“, – planais dalijasi R. Rimkus.

Pirmasis verslininkų žvilgsnis krypsta į kaimyninę Baltarusiją. Šios šalies piliečiai jau dabar naudojasi sistema prieš atvykdami į Lietuvą apsipirkti. „Jaučiame, kad esame įdomūs, nes jie važiuoja į Lietuvą apsipirkti ir, matyt, turi interesų susirasti prekių pigiau, t. y. pasinaudoti akcijomis ir galimomis nuolaidomis“, – sako R. Rimkienė.

Jos vyras teigia, kad labiausiai jį motyvuoja sena svajonė – nedirbti. „Aš paprasčiausiai labai nenoriu dirbti. O juk sakoma, kad, jeigu susirandi mėgstamą darbą, tau nebereikia dirbti. Taigi, kai tik galėčiau sau leisti mesti dieninį darbą, daugiau nebedirbčiau. Paprasčiausiai plaukčiau per gyvenimą su džiaugsmu, daryčiau tai, kas man patinka, ir už tai dar gaučiau pinigų. Ši mintis mane veda į priekį“, – tikina pašnekovas.

Šeimos ir verslo santykių net nenori atskirti

Vyro ir žmonos duetas versle ne toks jau dažnas. Ar verslas netrukdo šeiminiam gyvenimui ir atvirkščiai? „Šiuo atveju jis veikia labai gerai, nes visiškai nesikišame vienas į kito reikalus. Aš nenusimanau jo srityje, bet turiu daug daugiau įgūdžių komunikacijos srityje. Mes ir šeimoje esame gana gerai pasiskirstę užduotis. Kartais įlendame vienas į kito daržą, bet, matyt, tik tam, kad neįsivyrautų rutina. Turime galimybę bet kada pasišnekėti: ryte, vakare ar net prabudę naktį. Mums to net nesinori atskirti. Galime nuo vaikų auginimo klausimo pereiti prie verslo, o tada vėl grįžti atgal. Gal toks poreikis atsiras vėliau, jei projektas kaip reikiant išsirutulios, atsiras didesnė atsakomybė. Gal tada bus kitaip. Galbūt dabar dar svaigstame nuo to pradžios jaudulio“, – atvirauja R. Rimkienė.

Ji pastebi, kad pradėti verslą niekada nebūna paprasta, todėl pradedantiesiems savo kolegoms linki kantrybės. „Pradžia visada nelengva. Rezultatas ateina vieniems anksčiau, kitiems vėliau. Nesustokite, neapsiribokite kasdieniais reikalais, domėkitės galimybėmis, taisykite klaidas, mokykitės. Ir turėkite kantrybės sulaukti savo sėkmės!“ – ragina verslininkė.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai