...

„Beirate“ – iš Lietuvos į aukščiausio lygio verslo gretas JAV

Verslas

2015.02.19

Autorius: Marija Rudzevičiūtė

Temos: , .

„Beirate“ – iš Lietuvos į aukščiausio lygio verslo gretas JAV

„Beirate“ įkūrėjai - Paulius Sriubiškis ir Liutauras Medžiūnas Asmeninio archyvo nuotr.

Į San Fransiske veikiantį akceleratorių iškeliavęs startuolis „Beirate“ – intuityvi anoniminė vertinimo sistema, leidžianti lengvai ir anonimiškai suteikti grįžtamąjį ryšį apie tai, kaip buvote aptarnauti, kaip vertinate kainos ir kokybės santykį, maistą, atmosferą ir bet kuriuos kitus svarbius kriterijus. „Beirate“ sukurta sistema galima vertinti naudojant išmaniuosius telefonus arba inovatyvų liečiamąjį ekraną, pagrįstą elektroninio popieriaus energiją taupančia technologija. Ją taip pat lengva įdiegti klientui, nes nėra naudojami laidai elektros energijai bei duomenų perdavimo ryšiui užtikrinti“, – taip savo startuolį, pelniusį Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA), Ūkio ministerijos bei Šiaurės miestelio technologijų parko iniciatyvų palankumą, pristato vienas jo įkūrėjų Paulius Sriubiškis.

Potencialūs klientai – tik pradžia

„RocketSpace“ yra įsikūręs dviejuose pastatuose San Fransisko centre. Jų biurai – milžiniški bei modernūs. Iš viso šiuo metu „RocketSpace“ svečiuojasi apie 180 bendrovių, o narių jie turi per 600. Jų užimtumas siekia 98 procentus. Čia patenkančios įmonės dažniausiai jau turi produktus ir daugeliu atveju finansavimą. Tad kokybė čia aukšta, – įspūdžių pliūpsniu dalijasi P. Sriubiškis ir žaibiškai pasidžiaugia: – Mūsų darbo vietos – 14-ame vieno iš pastatų aukšte, kur atsiveria gražus San Fransisko finansinio centro dangoraižių vaizdas. Kaimynystėje darbuojasi tokios bendrovės kaip „Uniiverse“, „MyScienceWork“, „Mashable“, „DataHug“, „Razoo“, „Shneider Electric“ ir kt.“

 

Pagrindinis patarimas – rasti klientų Jungtinėse Amerikos Valstijose. O tai tikrai nelengva. Idealiu atveju čia reikia atvažiuoti 6–12 mėnesių. Ir būtina turėti produktą.

P. Sriubiškis.

 

Pašnekovo teigimu, startuoliai akceleratoriuje nesnaudžia: „Jau vykdėme susitikimus su potencialiais klientais ir gavome iš jų gerą grįžtamąjį ryšį. Daug nuotoliniu būdu dirbome su kolega Liutauru Medžiūnu: bandėme operatyviai įvertinti situacijas, pritaikyti paslaugas ir priimti svarbius sprendimus. Jau pavyko gauti bandomąjį klientą. Ir tai dar tik pradžia. Užmegztus ryšius reikės palaikyti ir toliau – tai didelis ir nuoseklus darbas. Ypač su didelėmis bendrovėmis, kur aiškiai matyti, kad sprendimai greitai nepriimami.“

Planuoja įsikurti ilgėliau

„Galiu pasakyti, kad Silicio slėnis išties yra technologijų sostinė. Čia pajuntama, jog nemažai galimų klientų gauna tiek daug pasiūlymų išbandyti naujas paslaugas, kad gali vangiau priimti siūlomas vis naujas. Tad pagrindinis patarimas – rasti klientų Jungtinėse Amerikos Valstijose. O tai tikrai nelengva. Idealiu atveju čia reikia atvažiuoti 6–12 mėnesių. Ir būtina turėti produktą. Jei tenka išvažiuoti, reikia nuotoliniu būdu palaikyti ryšį su galimais klientais. Tačiau iš patirties galiu teigti, kad jų el. laiškų srautai yra tokie dideli, kad tai labai sudėtinga. O pardavinėti nuotoliniu būdu, neturint mentorių ar partnerių JAV, taip pat labai sunku. Norint verslauti, reikia čia atsidurti. Ir ilgesniam laikui“, – po keleto savaičių akceleratoriuje suprato P. Sriubiškis.

Pasak jo, mėnuo Silicio slėnyje įsikūrusiame akceleratoriuje padėjo pritaikyti paslaugų dalį vietos specifikai ir rinkai, atlikti bandomąjį projektą, gauti gerų atsiliepimų iš klientų: „O čia klientų pasitenkinimas – labai didelis prioritetas. Jie ypač vertina mūsų paslaugų paprastumą, o statistinę informaciją naudotų savo verslo monitoringui ir esamoms problemoms spręsti. Artimiausias mūsų tikslas – JAV įsikurti ilgesniam laikui. Kaip tai padarysime, netrukus sužinosite.“

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.