...

„The Bubbles. Champagneria“ įkūrėjas: „Kol esi jaunas, gali bankrutuoti dešimt kartų“

Verslas

2015.06.26

Autorius: Julija Kurilaitė

Temos: .

„The Bubbles. Champagneria“ įkūrėjas: „Kol esi jaunas, gali bankrutuoti dešimt kartų“

„The Bubbles. Champagneria“ įkūrėjas - Saulius Galdikas. Asmeninio archyvo nuotr.

Vilnietis Saulius Galdikas (36 m.) jau penktus metus sukasi barų versle, todėl sprendimas atidaryti „The Bubbles. Champagneria“ nebuvo spontaniškas. Idėja įkurti Vilniuje tikro šampano namus pašnekovui kilo ne taip ir seniai, o oficialiai baras atidarytas šių metų gegužę. „Visada ieškome sprendimų, kurie būtų kitokie, negu buvo iki šiol“, – teigia barų „Gringo“, „Piano Man“ ir „Alchemikas“ bendrasavininkis bei naujai atidarytų šampano namų „The Bubbles. Champagneria“ įkūrėjas.

Asmeninė simpatija barų kultūrai

S. Galdikas – tikras vilnietis, neabejingas mūsų sostinės barų kultūrai. „Kadangi pats esu vilnietis, man labai svarbu, kaip atrodo mano miestas ir kokių barų jame yra, prisipažįsta jis. – Dabar tendencija džiuginanti – kokybiškų ir originalių vietų daugėja, o kitos priverstos keistis, jei nori išlikti ateities rinkoje.“ Pašnekovas atskleidžia, kad prieš pasinerdamas į šį verslą dirbo viešbučių srityje: „Visą savo darbingą karjerą dirbau viešbučių versle, juose būdavo restoranai, o tai jau nėra labai toli nuo barų.“ Toliau pasakodamas apie „The Bubbles“ idėjos atsiradimą, jis priduria: „Kadangi jaučiau aistrą barams ir pats toliau esu jų lankytojas ir mylėtojas, taip jau natūraliai susiklostė ir sutapo aplinkybės, kad galėjome sau leisti pabandyti įkurti dar vieną barą. Pabandėme – ir pavyko.“

„Jeigu esi įsitikinęs savo idėja ir jei turi noro, nematau priežasčių, kodėl reikia bijoti ir delsti. Kuo ilgiau delsi, tuo didesnė tikimybė, kad kažkas kitas tai padarys.“

S. Galdikas

Barų versle – ne naujokas

Be neseniai duris atvėrusio „The Bubbles“, S. Galdikui priklauso dar keli pačiame sostinės centre esantys barai – „Piano Man“, „Gringo“ ir „Alchemikas“. Pirmieji du yra labiau britiško ir pietietiško stiliaus „pabai“, o „Alchemikas“ kardinaliai kitoks – tai vienas pirmųjų butiko tipo kokteilių barų Vilniuje. Verta paminėti faktą, kad būtent „Alchemikas“ šiais metais „Virtuvės mitų griovėjų“ yra pripažintas geriausiu naktiniu baru Vilniuje. Šie trys barai buvo atidaryti per kelis metus, todėl natūraliai norisi sužinoti verslininko sėkmės paslaptį. S. Galdikas sako, kad nėra dėsningumo, kuriuo remiantis barai atveria duris. Pasak jo, turi sutapti daug aplinkybių, kad projektai, gyvuojantys galvose, virstų realybe.

Atidaryti barą nėra taip lengva, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Visų pirma, vasara – ne sezonas tiems barams, kurie neturi lauko terasos. Verslininkas teigia, kad Vilniuje tai pats prasčiausias laikas barui atidaryti. Didžioji dalis ilgalaikės sėkmės barų versle priklauso nuo gebėjimo išlaikyti teikiamų paslaugų kokybę ilgesnį laiką ir nuolatinio naujų sprendimų ieškojimo. Todėl tikrai didelė barų ar restoranų dalis užveria duris būtent po metų ar dvejų, nors atrodė, kad jie veikia sėkmingai ir žmonių ten netrūksta. „Padaryti gerai nėra taip sunku, kaip kokybę ir vardą ilgai išlaikyti. Reikia dirbti nuolat, kad sąstingis ar krizė neateitų“, – įsitikinęs „The Bubbles“ įkūrėjas.

Originalios idėjos – verslo sėkmės garantas

Pokalbio metu šampano namų bendrasavininkis S. Galdikas dažnai akcentuoja originalumą ir pasisako prieš „štampuotes“. Turbūt tai ir yra viena priežasčių, kodėl visi jo įkurti barai sėkmingai veikia iki šiol. „Turbūt ne visi klientai pastebi, bet mūsų baruose po pavadinimu yra tam tikri raktažodžiai, kurie mums patiems neleidžia pamiršti, kokį barą mes kūrėme. Pavyzdžiui, prie pavadinimo „Piano Man“ yra užrašas „Story Bar“ (liet. istorijų baras), prie „Gringo“ – „Public Place“ (liet. vieša vieta), prie „The Bubbles. Champagneria“ – šampaninė, prie „Alchemiko“ – „Cocktail lab“ (liet. kokteilių laboratorija). „Pagal juos galima nuspėti, ko tikėtis užsukus“, – atskleidžia S. Galdikas.

Naujojo baro „The Bubbles. Champagneria“ koncepcija ir idėja taip pat skiriasi nuo kitų jo valdomų barų. „Nors Pietų Europos šalyse „champagneria“ nebūtinai reiškia šampano barą, Lietuvoje 90 proc. žmonių, išgirdę šį žodį, iškart pagalvoja apie šampaną, – pasakoja verslininkas. – Todėl jis ir buvo parinktas kaip pagrindinė pavadinimo „The Bubbles“ dalis. Šampano jau dabar turime daug ir įvairaus, bet neplanuojame sustoti ir rudenį turėsime gerokai daugiau. Pridėkime itališką „Prosecco“, ispanišką „Cava“ arba prancūzišką „Cremant“ ir tokio „burbulų“ pasirinkimo daugiau nerasite niekur. Be to, siekdami išlaikyti Pietų Europos tradicijas, siūlysime ir klasikinius kokybiškus gėrimus – vyną, romą, likerį, viskį.“

Šampanas gali būti prieinamas daugeliui

Gėrimai į barą „The Bubbles“ atkeliauja ir iš didžiųjų gamintojų, ir iš mažesnių šampano ūkių. „Mūsų asortimentas ir kainų politika nustebins daugelį, – įsitikinęs S. Galdikas. – Bandysime paneigti mitą, kad tikras šampanas būtinai yra brangus gėrimas. Norime padaryti šį gėrimą prieinamą daugeliui.“ Pašnekovas pabrėžia, kad visam barui, įskaitant asortimento parinkimą, klientų aptarnavimo politiką, personalo mokymus ir šampano kultūros skleidimą apskritai, vadovauja jo žmona ir šampano entuziastė Lina.

Svarbiausia – nedelsti

Paklaustas, ką patartų jauniems verslininkams, barų versle jau daugiau nei penkerius metus besisukantis pašnekovas atsako nuoširdžiai: „Jeigu esi įsitikinęs savo idėja ir jei turi noro, nematau priežasčių, kodėl reikia bijoti ir delsti. Kuo ilgiau delsi, tuo didesnė tikimybė, kad kažkas kitas tai padarys.“ Jo nuomone, jaunas žmogus turi turėti daugiau motyvacijos ir noro kurti ką nors savo. „Kol esi jaunas, gali bankrutuoti dešimt kartų ir nieko baisaus neatsitiks, vis dar turėsi laiko viską ištaisyti, reikia naudotis šia galimybe“, – pokalbį užbaigia „The Bubbles. Champagneria“ įkūrėjas.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.