...

Asmeninė patirtis paskatino padėti kitiems

Verslas

2016.02.25

Autorius: Kristina Augustinaitė

Temos: .

Asmeninė patirtis paskatino padėti kitiems

„Furnifabs“ įkūrėjas - šiaulietis Aurimas Nenorta. Asmeninio archyvo nuotr.

Namai – tai erdvė, į kurią sugrįžę galime pailsėti nuo nuolatinio skubėjimo ir atitrūkti nuo šurmulio. Apie tai, kaip baldai namus paverčia tikraisiais namais, pasakoja „Furnifabs“ įkūręs šiaulietis Aurimas Nenorta (30), jau dvylika metų gyvenantis Vilniuje.

Sofos paieškos įkvėpė imtis verslo

„Visada maniau, kad sofa yra vienas svarbiausių svetainės atributų. Juk ant sofos susėda visa šeima, kai namie paskelbiama vakaro filmo peržiūra“, – įsitikinęs A. Nenorta. „Furnifabs“ įkūrėjas prisipažįsta, kad jo sukurtas verslas, kuriuo dabar ypač didžiuojuosi ir džiaugiasi, išaugo iš jo patirtos nesėkmės, ieškant sofos savo būstui. Aplankytose baldų parduotuvėse A. Nenorta nusivylė kainų ir stiliaus santykiu. „Už padorią sumą buvo galima įsigyti nebent 9-ojo dešimtmečio stiliaus baldų, o tos sofos, į kurias atkreipdavau dėmesį, gąsdindavo skaičiais etiketėje“, – prisimena verslininkas. Vis dėlto išsigelbėjimo nepavyko rasti ir internetinėse parduotuvėse, mat siūlomi baldai čia kartojosi, trūko geros kokybės nuotraukų ar išsamesnės informacijos apie gaminį. Grįžęs į vieną iš anksčiau aplankytų parduotuvių, A. Nenorta išsirinko tinkantį derinį iš pateiktų mažų odos bei audinio pavyzdėlių ir užsisakė sofą, už kurią teko sumokėti gerokai daugiau, nei jis buvo planavęs. Nors numatytas baldo pristatymas turėjo trukti du mėnesius, tačiau vėlavo dar tris savaites, o sofos išvaizda ir spalva nė iš tolo neprilygo pašnekovo įsivaizduotam baldui. Ši patirtis verslininką paskatino susimąstyti, kodėl nėra paprastesnio būdo įsigyti puikiai atrodančių baldų. Taip gimė sumanymas kurti „Furnifabs“.

 

„Už padorią sumą buvo galima įsigyti nebent 9-ojo dešimtmečio stiliaus baldų, o tos sofos, į kurias atkreipdavau dėmesį, gąsdindavo skaičiais etiketėje“

A. Nenorta

 

Išskirtinės teisės Baltijos šalyse

Kelerius metus trukusios tiekėjų paieškos, varginančios derybos, idėjų gryninimas ir prekybos strategijų planavimas verslininkui leido sukurti e. parduotuvę „Furnifabs“, turinčią aiškiai suformuluotą misiją: siūlyti originalaus dizaino produktus, įkandamas kainas ir išskirtinį dėmesį klientų poreikiams. Verslininkas džiaugiasi, kad „Furnifabs“ išskirtinėmis teisėmis Baltijos šalyse atstovauja kruopščiai atrinktiems gamintojams. Tai reiškia, kad „Furnifabs“ suteikia galimybę įsigyti baldų, kurių nepavyks rasti niekur kitur šalyje. Pagrindinė startuolio idėja yra pirkėjams pasiūlyti kokybišką, patogų ir informatyvų būdą išsirinkti bei nusipirkti baldus neišeinant iš namų – internetu, apžiūrint prekę 360 laipsnių kampu. Įdomu tai, kad „Furnifabs“ leidžia apžiūrėti, kaip iš tiesų atrodys baldas su pirkėjo pasirinktu spalvų deriniu. Verslininkas įsitikinęs, kad, priėmus greitus sprendimus, pirkėjams tenka nusivilti, todėl renkantis baldo audinį jis pataria nepasikliauti vien vaizduote, nes ji gali būti apgaulinga. Dėl to „Furnifabs“ leidžia užsisakyti audinių pavyzdžių, kurie pristatomi tiesiai klientui į namus. Pašnekovas tikina, kad jo verslui nereikia parduotuvių miesto centre ar komisinių, mokamų tarpininkams už parduotas prekes. Pasak verslininko, tai pirkėjams leidžia sumažinti baldo pirkimo išlaidas net iki 50 procentų.

Netrūko atkalbinėjančiųjų nesiimti verslo

Verslininkas prisipažįsta, kad kuriant „Furnifabs“ labiausiai jį palaikė šeima. „Aplinkiniai reagavo įvairiai: vieni palaikė, kiti sakė, kad lendu ten, kur neįmanoma pasiūlyti ko nors ypatinga ir nauja dėl didžiulės konkurencijos, dar kiti tvirtino, kad esu perfekcionistas ir to, ką darau, niekam iš tikrųjų nereikia“, – pasakoja A. Nenorta. Pati didžiausia klaida kuriant „Furnifabs“, kurią įvardija verslininkas, – tai blogai pasirinktas informacinių technologijų kūrimo paslaugas teikiantis partneris, kurio nekokybiškus darbus greitai reikėjo taisyti ir perdaryti kitiems, o tai projekto startą neplanuotai nukėlė beveik metams. Todėl „Furnifabs“ įkūrėjas startuoliams linki atsakingai rinktis užsakomųjų paslaugų teikėjus.

Atsakingas verslas

„Kai man suėjo aštuoniolika, išgirdau šokiruojančią diagnozę – leukemija. Tai buvo gyvenimą supurčiusi patirtis ir aš būsiu amžinai dėkingas visiems gydytojams, seselėms ir kitam personalui, kurių dėka pasveikau“, – sako A. Nenorta. Dabar verslininkas siekia atkreipti visuomenės dėmesį į šią opią problemą, todėl procentas pajamų nuo visų „Furnifabs“ pardavimų skiriamas onkohematologinių ligonių bendrijai ,,Kraujas“. Taip baldo pirkimas padeda paremti tūkstančius vėžiu sergančių žmonių ir jų šeimų.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.