...

Bokso salėje užsimezgusi draugystė išaugo į bendrą verslą

Verslas

2016.05.16

Autorius: Julija Kurilaitė

Temos: .

Bokso salėje užsimezgusi draugystė išaugo į bendrą verslą

Internetinės parduotuvės „TomOris“ įkūrėjai - Tomas Medeckis ir Oristas Masiukas. Asmeninio archyvo nuotr.

Alternatyvių investicijų startuolio „Welltrado“ įkūrėjas Tomas Medeckis (27) ir naujas jo bendražygis Oristas Masiukas (25) – du idėjų kupini jauni lietuviai, kuriems ryžto ir idėjų tikrai netrūksta. Vos prieš kelias savaites jie įkūrė naują startuolį – internetinę parduotuvę www.tomoris.dk, kuri netrukus pradės veikti Danijoje. Apie verslumą, ryžtą ir naujas idėjas verslininkai pasakoja „BZN start“ skaitytojams.

Pažintis sportuojant lėmė esminius pokyčius

 

„Susitikome sporto salėje prieš kelerius metus. Oristas žinojo, kad aš vystau „Welltrado“ projektą ir turiu daugiau patirties su internetiniais projektais.“

T. Medeckis.

 

Prieš kelerius metus T. Medeckis ir O. Masiukas susipažino liedami prakaitą bokso aikštelėje. Iš pirmo žvilgsnio gana kasdieniškai užsimezgusi draugystė pamažu peraugo į naujo verslo pradžią – kolegos sporto salėje virto verslo partneriais.

„Susitikome sporto salėje prieš kelerius metus. Oristas žinojo, kad aš vystau „Welltrado“ projektą ir turiu daugiau patirties su internetiniais projektais. Vis draugiškai paklausdavo manęs, kaip sekasi ir kas nauja mano darbuose“, – pačią pradžią prisimena T. Medeckis.

Idėja įsteigti internetinę parduotuvę pirmam kilo O. Masiukui, tuomet jis savo mintimis pasidalijo su T. Medeckiu. Abu, pasvarstę visus pliusus ir minusus, nusprendė ryžtis šiam žingsniui. Nors O. Masiukas baigė architektūros bakalauro studijas, kurioms reikėjo daugiau kūrybiškumo, tačiau savo verslo vizija kėlė naują iššūkį.

„Šiuo metu Oristas ieško tiekėjų, užsiima prekių priežiūra ir apskritai daugiau rūpinasi technine dalimi, o aš dirbu su projekto plėtra“, – pasakoja T. Medeckis.

Orientuojasi į Danijos rinką, tačiau planuose yra ir Lietuva

TomOris“ orientuojasi į Skandinavijos šalis, tačiau, pasak pašnekovo, Lietuvos rinka artimiausių metų planuose taip pat yra. „Šiuo metu orientuojamės į Danijos rinką, tačiau nepamirštame ir Lietuvos. Trejų–penkerių metų laikotarpiu planuojame čia atidaryti savo padalinį“, – pasakoja pašnekovas.

T. Medeckis, kuris mokėsi ir gyveno Danijoje, o dabar šioje šalyje plėtoja verslą, pastebi, kad danams itin svarbus tautiškumo jausmas. Anot pašnekovo, apie 90 proc. danų kalba angliškai, tačiau internetiniame versle pirmenybę teikia gimtajai kalbai.

„Atidarydami savo parduotuvę galėjome ją sukurti anglų kalba, tačiau verslo plėtrai to nebūtų užtekę“, – įsitikinęs T. Medeckis. Pasak verslininko, danai išskirtinį dėmesį teikia kokybei: „Jei vienas produktas bus gerokai brangesnis, tačiau kokybės atžvilgiu geresnis, jie neabejodami rinksis jį.“

Sakoma, kad danai yra vieni laimingiausių žmonių pasaulyje. „TomOris“ įkūrėjas mano, kad šis posakis atsirado neatsitiktinai. „Pamatyti besišypsantį daną gatvėje, sporto klube ar parduotuvėje gana lengva, nors iš pradžių buvo neįprasta“, – šypsosi verslininkas.

Didelis produkcijos pasirinkimas

Įkūrėjai savo internetinėje parduotuvėje siūlo apie 4 tūkst. skirtingų gaminių, kurie skirstomi į penkias kategorijas: moterų, vyrų, vaikų, keliautojų ir aksesuarų. Joje – vien galanterijos prekės. Pasiteiravus, kodėl nusprendė prekiauti galanterijos prekėmis, o ne, pavyzdžiui, drabužiais, pašnekovas sako, kad drabužių rinka yra pakankamai užpildyta, o čia jie atrado nišą.

Produkcija moterims susideda iš rankinių, diržų, skarelių, kosmetinių, piniginių ir skėčių. Vyrams siūlomos tokios prekės: aksesuarai, portfeliai, diržai, skėčiai, vyriškos kosmetinės, o štai dažniausia produkcija keliautojams: pagalvėlės, kelioniniai krepšiai, lagaminai ir kuprinės.

Aiškindamas produkcijos pasirinkimą, T. Medeckis teigia, kad jiems svarbiausia klientų norai. „Šiame etape norime pasižiūrėti, kaip ir į ką reaguos klientai, ar kaina bus tinkama. Pačioje pradžioje nesitikime uždirbti didelių pinigų, mums svarbu suvokti, ko nori mūsų potencialūs klientai“, – tikina pašnekovas.

Šiuo metu prekės į „TomOris“ atkeliauja iš penkių šalių: Prancūzijos, Lenkijos, Kinijos, Italijos ir Vokietijos. „Turime ir žinomų prekių ženklų: „Pierre Cardin“, „Angela Moretti“, „Bodenschatz“, „Brantolli“, „Cavaldi“, taip pat ir visiškai nežinomų“, – vardija pašnekovas.

Verslą kurti gali visi

T. Medeckis prisipažįsta, kad internetinė prekyba jam yra naujas iššūkis. „Man įdomu gauti tarptautinės patirties, pamatyti, kaip užsienio šalyse išvystytos internetinės parduotuvės, o ši sritis tikrai man suteikia naujų žinių“, – teigia verslininkas.

Odensė yra aktyvi vieta visiems, norintiems pradėti savo verslą. „Šiame mieste yra aštuonios ar devynios vietos, kuriose galima gauti startuolio inkubatorių. Čia tau bus nemokamai suteikta vieta, gausi informacijos ir reikiamo inventoriaus. Pradėjus verslą užsienio šalyje, tai yra be galo reikšmingi dalykai“, – neabejoja pašnekovas.

„Jaunas verslas neturi bijoti rizikuoti ir kurti“, – sako T. Medeckis. Jam pritaria ir kolega O. Masiukas, skatinantis jaunus verslininkus nebijoti: „Siekite užsibrėžtų tikslų ir nesustokite pusiaukelėje.“

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.