NUTRINTI BATŲ UŽKULNIAI IŠĖJO Į GERA (#)

Loreta Lileikienė prieš 2 metus Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 39 s.
Produkto „ShoeCoat“ įkūrėja - Ramūnė Radienė. BFL/Vyginto Skairaičio nuotr.
Nuosavą verslą vilnietė Ramūnė Radienė (42) turi nuo 2012-ųjų, tačiau batų apsaugų vairuotojams idėja prieš porą metų kilo iš poreikio, kai nutrynė naujų batų užkulnius vairuodama. Moteris netrukus rado sprendimą sau, o besidalydama savo idėja su aplinkiniais suprato, kad nutrintų batų problemą jaučia kone kiekviena vairuojanti moteris ir kai kurie vyrai, todėl nusprendė idėją patentuoti bei pasiūlyti kitiems. Taip gimė produktas „ShoeCoat“. Jam sukurti prireikė pusės metų.

Sunkumai žavi
„Kai darai tai, ko nesi anksčiau daręs, visada kyla nenumatytų ir sunkių situacijų, bet tai mane ir žavi.“
R. Radienė
Kad ir kaip keistai skambėtų, verslininkė nesibaimina kylančių sunkumų ir netgi jais žavisi. „Kai darai tai, ko nesi anksčiau daręs, visada kyla nenumatytų ir sunkių situacijų, bet tai mane ir žavi. Kai jauti, kad įsivyrauja monotonija, natūraliai atsiranda kokia nors nauja veikla ar naujų projektų, – dėsto pašnekovė. – 12 metų dirbau konsultacinėje įmonėje, iš kurios išėjau, nes nebemačiau augimo galimybių. Išėjus iš samdomo darbo buvo paieškų metai, turėjau trumpalaikių mažmeninės, didmeninės prekybos, paslaugų projektų, po to mane rekomendavo vienam italui, kuris buvo ką tik atidaręs įmonę Lietuvoje ir ieškojo vadovo, tačiau dėl neišgrynintos įmonės veiklos ir tikslų nebuvimo, o ir dėl savų idėjų aš pasitraukiau ir pradėjau savo verslą.“

Nesirenka to, kas lengviausia

Savo verslo idėją R. Radienė išplėtojo patentavusi batų apsaugą „ShoeCoat“, o produktui finansuoti panaudojo lėšas, uždirbtas iš kitos savo veiklos – mokymų ir konsultavimo brokerystės.

Turėdama didelę konsultacinio verslo, didmeninės prekybos patirtį, R. Radienė patyrė, kad darbas su konkrečiu produktu yra visai kitokios specifikos. „Mane žavi tai, kad produktas apčiuopiamas ir aiški jo teikiama vertė klientui. Nors žodis „iššūkiai“ ir nuvalkiotas, bet taip vadinčiau sunkumus, o pagrindinis jų yra tas, kad, kai esi mažas, tau labai lengva diktuoti sąlygas ir tai yra tikras iššūkis derybų metu“, – sako moteris

Dirbti sau nereiškia dirbti mažiau

Nors sukūrus savo verslą nebereikia kasryt eiti į darbą aštuntai valandai, o tai verslininkę labai džiugina, ji sako, kad tai toli gražu nereiškia, jog ir dirbti tenka mažiau. „Sakyčiau, atvirkščiai, dirbu, matyt, daugiau. Be to, natūraliai susiklosto, kad kiekvieną laisvą minutę svarstau apie produkto plėtros galimybes, naujų produktų įvedimą ir pan., ko dirbant samdomą darbą tikrai nebūdavo, nes turėdavau konkrečias užduotis be ilgalaikių tikslų. Taip pat kiekvieną problemą vertini kaip galimybę ir ieškai sprendimų, kurie galbūt gali vesti prie naujo produkto ar paslaugos“, – pasakoja verslo savininkė.

Klestėjimo neskubina

R. Radienė sako nuolatos besirūpinanti savo verslo plėtra ir augimu, domisi ir taiko pačius įvairiausius visų verslų naudojamus metodus, socialinius tinklus, žiniasklaidos kanalus ir kt., stengiasi pamatyti neišnaudotas galimybes ir jomis pasinaudoti. „Dar negaliu pasakyti, kad verslas klesti, nes jis tik įvedimo stadijos, o tam, kad būtų klestintis, reikia laiko. Paklauskite po trejų metų, manau, galėsiu atsakyti teigiamai“, – sako pašnekovė, kurios įkurto verslo „ShoeCoat“ batų apsaugomis prekiauja jau daugiau kaip 40 parduotuvių ir apie 10 internetinių parduotuvių.

„TOP 50 inovatyviausių jaunų verslų, sukurtų moterų” iniciatyvos ėmėsi „BZN start“ kartu su partneriais: naujienų portalu „Delfi“,  „Žinių radiju“, „Swedbank“, AB,  „BIOK laboratorija“, ir Mykolo Romerio universitetu. Susipažinti su visomis šio projekto dalyvėmis ir balsuoti už labiausiai patikusias idėjas galite svetainėje www.bznstart.lt/StartupsWomen iki birželio  2 d. O jaunų verslų įkūrėjas, jau kviečiame registruotis į kitų metų sąrašą: www.bznstart.lt/surveys/display/2h3q8kgz

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai