...

Buvo pasiruošusi blogiausiam scenarijui

Verslas

2016.05.31

Autorius: Julija Kurilaitė

Temos: .

Buvo pasiruošusi blogiausiam scenarijui

E. parduotuvės „Saulespatalyne.lt“ įkūrėja - Dovilė Kiseliovienė. BFL/Andriaus Ufarto nuotr.

Vilnietė Dovilė Kiseliovienė (28) įkūrė e. parduotuvę „Saulespatalyne.lt“, kurioje prekiauja patalynės komplektais ir visa miegamajam skirta atributika. Moteris prisipažįsta, kad namų interjeras jai visuomet buvo įdomi sritis. „Mes, moterys, visada esame atsakingesnės už namų jaukumą nei vyrai, todėl sugebame jį kurti subtiliau“, – įsitikinusi D. Kiseliovienė.

Verslininkė pasakoja, kad šiuo metu patalynės komplektai yra pagrindinė jų prekė. Jos teigimu, ši prekė reikalinga kiekvienam žmogui, neatsižvelgiant į jo lytį, amžių ar kitus veiksnius. „Nesvarbu, ar jis gyvena vienas, ar su gausia šeima“, – priduria pašnekovė.

Klientų pasitikėjimą reikia pelnyti

D. Kiseliovienė, kaip ir dauguma verslininkų, teigia, kad verslo pradžia visuomet būna sunkiausia. Pašnekovė neslepia, kad ir pačiai verslo kūrimas nebuvo rožėmis klotas. „Reikia įdėti daug pastangų, kol surandi tinkamus tiekėjus bei praneši žmonėms apie save. Lietuviai dažnai pasitiki iš lūpų į lūpas sklindančiomis rekomendacijomis, todėl neskuba pirkti, vos išvydę reklamą“, – sako ji.

Verslininkė prisipažįsta, kad verslo pradžioje ji buvo pasiruošusi ir pačiam juodžiausiam scenarijui. „Buvome iš anksto apsvarstę visus įmanomus blogiausius variantus. Tikėjomės, kad gali pasitaikyti visko, tad netikėtumų nebuvo daug“, – teigia moteris.

Anot pašnekovės, be išankstinio pasiruošimo galimai nesėkmei, verslo plėtros kelyje pasitaikė keli nedideli ir džiaugsmingi atradimai. „Prieš pradėdama pardavinėti patalynę, niekada nebūčiau pagalvojusi, kad vaikų gimtadienio, Kalėdų ar kitų švenčių proga vaikai tėvų gali prašyti padovanoti ne žaislus, o būtent patalynės komplektus su jų mėgstamais personažais. Tai labai džiugina ir kartu stebina. Pasirodo, mūsų vaikai labai praktiški“, – šypsosi verslininkė.

Rizikuoti baisu, bet verta

Verslininkė pasakoja, kad pardavimams įsibėgėti ir sulaukti dar kartą užsukančių apsipirkti klientų užtruko nemažai laiko. „Dar vienas sunkus dalykas – konkurencija. Nuolatos reikia judėti į priekį, domėtis mados tendencijomis ir siūlyti klientams ką nors nauja“, – neabejoja moteris.

Pašnekovės teigimu, išbandant naujoves galima ir įklimpti. „Tarkime, sugalvojame pristatyti visai kito stiliaus patalynės komplektų kolekciją, kuriai įsigyti reikia nemažai investicijų, o štai atsitinka taip, kad ji netampa paklausi. Tuomet šiuos patalynės komplektus išparduodame labai lėtai. Būtume žinoję, kad taip nutiks, būtume šių prekių įsigiję mažiau arba paprasčiausiai pasirinkę kitas“, – dėsto verslininkė.

Eiti konkrečias pareigas lengviau

E. parduotuvės „Saulespatalyne.lt“ įkūrėja apgailestauja, kad šiuo metu trūksta laiko asmeniniam gyvenimui. Moteris pasakoja, kad darbų yra daug, o viską suspėti atliki laiku būtina. „Dirbdamas įmonėje turi konkrečias pareigas ir atlieki vien savo darbus, o turėdamas savo verslą privalai aprėpti viską“, – įsitikinusi pašnekovė.

„TOP 50 inovatyviausių jaunų verslų, sukurtų moterų” iniciatyvos ėmėsi „BZN start“ kartu su partneriais: naujienų portalu „Delfi“, „Žinių radiju“, „Swedbank“, AB, „BIOK laboratorija“, ir Mykolo Romerio universitetu. Susipažinti su visomis šio projekto dalyvėmis ir balsuoti už labiausiai patikusias idėjas galite svetainėje www.bznstart.lt/StartupsWomen iki birželio 2 d. O jaunų verslų įkūrėjas, jau kviečiame registruotis į kitų metų sąrašą: bznstart.lt/surveys/display/2h3q8kgz

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.