...

Medinių peteliškių gamintojai skverbiasi į Europą

Verslas

2016.07.10

Autorius: Aistė Noreikaitė

Temos: .

Medinių peteliškių gamintojai skverbiasi į Europą

L'albero įkūrėjai Kasparas Bertašius, Andrius Jurkšaitis ir Beatričė Paškevičiūtė Asmeninio albumo nuotr.

„L’albero“ įkūrėjai Kasparas Bertašius (24), Andrius Jurkšaitis (28) ir Beatričė Paškevičiūtė (24) savo klientus puošia originaliomis, nuotaikingomis ir stilingomis medinėmis rankų darbo peteliškėmis. Jaunų, ambicingų ir perspektyvių verslininkų planuose – prekių ženklo pripažinimas ir už Lietuvos ribų.

Idėja kilo viešint Amerikoje

K. Bertašius „L’albero“ verslą pradėjo su tauragiškiu A. Jurkšaičiu ir anykštėne B. Paškevičiūte. Medinių peteliškių idėja jis susižavėjo pamatęs aksesuarus Amerikoje. „Pamaniau, kad būtų puiku šį aksesuarą pagaminti ir Lietuvoje. Ilgai gyvenau su šia idėja, kol vieną dieną nusprendžiau ja pasidalyti su dabartiniais savo kolegomis. Visų mūsų keliai susikirto Vilniuje. Su Andriumi buvome draugai ir jau turėjome porą bendrų verslo projektų. Andrius buvo ką tik grįžęs po metų gyvenimo Australijoje – su šviežia galva, naujomis idėjomis. Beatričę pažinojau kaip labai organizuotą ir aktyvią buvusią bendrakursę. Ji tuo metu dirbo komunikacijos agentūroje ir visuomet svajojo palikti žymę drabužių ir mados industrijoje, o man, kaip verslininkui, ambicijos užvirė įgyvendinti dar vieną sėkmingą projektą“, – verslo pradžią prisimena K. Bertašius. Visų ambicijoms, norams ir tikslams sutapus, komanda pradėjo ieškoti medienos, medžiagų, žmonių, galinčių patarti, padėti žengti pirmuosius žingsnius. Trumpai tariant, ėmė kurti visiškai naują produktą ir sėkmingai jį pristatė Lietuvos rinkoje.

 

„Klausykite tik tų, kurie nori, kad jūs žengtumėte į priekį, o ne tų, kurie pavydi ir sodina jus žemyn. Ne veltui sakoma, kad mokomasi tik iš savų klaidų – kuo daugiau jų padarysite, tuo išmintingesni tapsite“

Įžvalgomis dalijasi verslininkai.

 

Atliepia poreikius ir leidžia išsiskirti

Medinių peteliškių gamintojai neslepia gaunantys labai daug teigiamų atsiliepimų iš klientų. „Žmonės džiaugiasi, kad nešiodami peteliškę sulaukia aplinkinių dėmesio ir išsiskiria neeiliniu ir daug kam dar nematytu aksesuaru. Taip pat visi giria aukštą kokybę ir mūsų lankstumą – jeigu neranda norimos spalvos ar rašto, priimame ir kuo greičiau padarome individualų užsakymą“, – pranašumus vardija pašnekovai.

Jaunieji verslininkai tikina, kad itin daug laiko investuoja į bendravimą su klientu, o tai ir lemia sėkmę. Jų gamintomis peteliškėmis jau puošiasi ir nemažai garsių Lietuvos žmonių. „Rimvydas Širvinskas, geriau žinomas kaip Makalius, jau tapo mūsų prekių ženklo ambasadoriumi. Mat jis visomis svarbiausiomis progomis nepasididžiuoja pasipuošti mūsų peteliške. Taip pat televizijoje galima išvysti Vitalijų Cololo, iliuzionistą Roką Bernatonį. Asmeniškai esame įteikę peteliškę krašto apsaugos ministrui Juozui Olekui – laukiame jo pasirodymo viešoje erdvėje su medine peteliške“, – atskleidžia K. Bertašius.

Pasiteiravus apie plėtojant verslą užklupusius sunkumus, „L’albero“ komanda teigia, kad sunkiausia yra išsiskirti. „Iš pradžių būti kitokiems turbūt buvo didžiausias iššūkis. Vos pristačius prekių ženklą, konkurentų pridygo it grybų po lietaus. Labiausiai išsiskiriame kokybe (kiek teko lyginti su konkurentais) ir bendravimu su klientais – jiems skiriame labai daug dėmesio, todėl sulaukiame daugybės teigiamų atsiliepimų, kurie tampa geriausia prekių ženklo reklama“, – pabrėžia B. Paškevičiūtė. Jaunatvišku maksimalizmu spinduliuojantys jaunieji verslininkai sako, kad užmigti ant laurų tikrai nežada ir ambicingai siekia vis naujų tikslų.

Skverbsis į Europos rinką

B. Paškevičiūtė paslaptingai užsimena, kad šis prekių ženklas sieks pripažinimo ir už Lietuvos ribų. Anot jos, Lietuvos rinka nėra perpildyta, todėl joje drąsiai galima įgyvendinti naujas idėjas ir su jomis išplaukti į platesnius vandenis. Šiuo metu „L’albero“ komanda stengiasi patekti į Europos rinką. Dėl šio tikslo pašnekovė persikėlė gyventi į Jungtinę Karalystę ir sparčiai ieško partnerių svetur. Paklausti, kodėl pasirinkta būtent ši šalis, jaunieji verslininkai teigia, kad britai labai daug laiko ir pajamų investuoja į savo išvaizdą, o medinių peteliškių niša jų šalyje laisva. Be to, komandos narys A. Jurkšaitis, anksčiau gyvenęs Amerikoje bei Australijoje, turi užmezgęs daug kontaktų minėtose šalyse „Žinoma, Lietuvos mes neužmirštame – verslą pradėjome, toliau plėtosime ir naujoves pirmiausia pateiksime Lietuvai“, – priduria pašnekovai.

Pabaigoje „L’albero“ komanda pabrėžia, kad, norint įkurti sėkmingą verslą, būtinas inovatyvumas. Šiuolaikinis pasaulis ištroškęs naujų sprendimų – vartotojas yra visko pertekęs ir jį domina tik nauji sprendimai, todėl ryžtas, azartiškumas, sunkus darbas ir kūrybiškumas turi būti orientuoti būtent į naujoves. „Dauguma svajoja, tačiau niekada nežengia žingsnio į priekį. Nebijokite, bandykite, rizikuokite. Aplinkui yra labai daug protingų žmonių, galinčių patarti, padėti. Klausykite tik tų, kurie nori, kad jūs žengtumėte į priekį, o ne tų, kurie pavydi ir sodina jus žemyn. Ne veltui sakoma, kad mokomasi tik iš savų klaidų – kuo daugiau jų padarysite, tuo išmintingesni tapsite“, – įžvalgomis dalijasi verslininkai.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.