...

Užsienyje įgyta patirtis padėjo įkurti verslą Lietuvoje

Verslas

2016.08.30

Autorius: Ieva Drungilaitė

Temos: , .

Užsienyje įgyta patirtis padėjo įkurti verslą Lietuvoje

Mados ženklo „ElinabyElina“ kūrėja - Elina Kulevičiūtė. mfoto.lt nuotr.

Sankt Peterburge gimusi Elina Kulevičiūtė (30) augo ir studijas baigė Lietuvoje, vėliau išvyko į Londoną ir, įgijusi įvairiapusės patirties mados srityje, nusprendė imtis nuosavos veiklos. Grįžusi atgal į Lietuvą, pašnekovė sukūrė mados ženklą „ElinabyElina“.

Ilgai ieškojo savęs

E. Kulevičiūtė nuo mažens buvo veiklus vaikas ir išsirinkti dominančią sritį, kai jų tiek daug, pasirodė gana sudėtinga. „Lietuvoje augau, mokiausi, kūriau, grojau, dainavau, studijavau. Po bakalauro studijų, kaip dauguma jaunų ir ne tik jaunų žmonių, nusprendžiau, kad noriu nuotykių, kelionių ir svetimos aplinkos“, – prisimena pašnekovė.

Nuotykių troškimas ją nuvedė į Angliją, kur pradėjo kaupti patirtį mados industrijos srityje. „Atsidūriau Londone patį niūriausią, lietingą, chaotišką rudenį. Net nedvejodama kibau į darbo paieškas mados industrijoje. Turėjau labai skirtingą patirtį mados srityje – nuo labai greitos mados iki labai aukštos. Savile Row Londone garsėja aukščiausios kokybės vyriškos formalios aprangos siuvimu ir įžymybių bei karališkosios šeimos apsilankymais. Paskutinė darbo patirtis Londone buvo su konceptualiu butiku, kuriame galima rasti šiuolaikinių Jungtinės Karalystės ir užsienio dizainerių, meno darbų. Darbavausi asmeninio stilizavimo, pardavimo ir pirkimo, dizaino, gamybos, rinkodaros srityse ir teko labai artimai susipažinti su mados užkulisiais“, – pasakoja E. Kulevičiūtė.

Svetur įgyta patirtis ir vaikystėje atsiradęs pomėgis kurti drabužių eskizus paliko neišdildomą įspūdį ir mergina nusprendė savo gyvenimą sieti su mados industrija, sukurdama mados prekių ženklą „ElinabyElina“.

Daugiau nei drabužiai

2015 m. pabaigoje pradėta veikla, anot pašnekovės, yra jos ilgai brandinta ir puoselėta idėja. „Būdama paauglė kūriau vyriškų drabužių eskizus, o vėliau kartu su keliomis draugėmis sukūrėme moteriškų drabužių avangardinę kolekciją. Žinoma, reikėjo laiko subręsti, apgalvoti, padaryti tinkamoms išvadoms apie rinką Lietuvoje, Europoje, Jungtinėje Karalystėje. Tikėjau ir tikiu, kad Lietuvos moterims reikia ko nors šviežio, naujo, atitinkančio tarptautines mados tendencijas, moteriško ir, žinoma, elegantiško. Tai, ką kuriu, aš pati nešioju ir siekiu, kad moterys vėl taptų moterimis. Moteriškumui ir kūrybingumui ribų nėra. Šis projektas gimė norint pabrėžti šviesią moters prigimtį ir ilgalaikiškumą. Kitaip tariant, tai dvasiškas mados apčiuopimas su moteriškumą švenčiančia žinute“, – atskleidžia E. Kulevičiūtė.

 

„Svarbiausia yra tai, kas slypi už to drabužio. Koks įkvėpimas buvo pasitelktas kuriant drabužį. Kaip tas drabužis gali gyvuoti mados atžvilgiu net po penkiolikos ar dvidešimties metų.“

E. Kulevičiūtė.

 

Šiuo metu mados ženklas „ElinabyElina“ vienija tris žmones, užtikrinančius, kad kiekvienas drabužis būtų unikalus ir perteiktų atitinkamą teigiamą emociją. Pašnekovės tikslas – ne vien drabužis, bet ir tai, kokią idėją jis skleidžia. „Svarbiausia yra tai, kas slypi už to drabužio. Koks įkvėpimas buvo pasitelktas kuriant drabužį. Kaip tas drabužis gali gyvuoti mados atžvilgiu net po penkiolikos ar dvidešimties metų. Kas ta moteris, kuri nešios „ElinabyElina“ drabužį. Mada ženklui „ElinabyElina“ yra daug daugiau nei tendencijų sekimas, besaikis, neatsakingas vartojimas. Mums svarbiausia paskatinti moteris gyventi tokį gyvenimo būdą, kuris lengvai gali įkvėpti šviesius, lengvus, ilgalaikius drabužius“, – idėjos esmę atskleidžia autorė.

Keičia požiūrį

Pašnekovė pasakoja, kad didžiulis verslo žavesys yra laisvė ir galėjimas atsakyti už savo laiką ir darbus, tačiau kartais tai nėra labai paprasta. „Mane žavi, kad esu pati sau viršininkė. Bet tai yra kur kas sunkiau, negu atrodo iš šalies. Vis dėlto brandumas ir atsakingas požiūris į darbą padeda. Kartu žavi tai, kad matau labai teigiamą rezultatą Lietuvos mados rinkoje. Moterų požiūris į madą sparčiai keičiasi, jos linkusios vis daugiau išeiti iš savo komforto zonos ir eksperimentuoti“, – džiaugiasi E. Kulevičiūtė.

Besikeičiantis moterų požiūris į madą, vertinama kokybė ir išskirtinumas padeda sėkmingai plėtoti „ElinabyElina“ veiklą. „Mes naudojame tik aukštos kokybės audinius, kuriame išskirtinį, ilgalaikį dizainą, išsiskiriantį šviesiomis spalvomis. Apčiuopiame madą iš kitos perspektyvos – moteriškumo prado. Mūsų misija – pažadinti ir sustiprinti visas moteriškas savybes: švelnumą, kūrybingumą, elegantiškumą, jausmingumą… „ElinabyElina“ siekia, kad moterys pradėtų ir užbaigtų savo dieną šviesiomis spalvomis, pajustų harmoniją, buvimą savimi ir atsiskleistų lyg gėlės žiedas visam pasauliui. Mados ženklas „ElinabyElina“ suteikia galimybę moterims kurti, pradėti kurti nuo savęs“, – aiškina pašnekovė.

Linki tikėti

Kol kas „ElinabyElina“ veikla aktyviai plėtojama Lietuvos rinkoje, tačiau E. Kulevičiūtė neatsisako minties plėsti veiklą ir užsienyje. Anot jos, didžiausias sunkumas buvo susirasti tinkamą komandą, kuri būtų atsakinga ir profesionali, teko išmokti atsiriboti nuo nekonstruktyvios kritikos ir įveikti kitas smulkias negandas, tačiau visa tai išgyvenus verslas tik sustiprėja – svarbu tikėti tuo, ką darai.

„Visiems pradedantiesiems aš linkiu tikėti. Tikėjimas yra galingas ginklas siekiant bet kokio tikslo. Prisiminkite, ką suteiksite visuomenei, kokią pridėtinę vertę jūsų klientai gaus, kaip jūs palengvinsite jų gyvenimą. Linkiu analizuoti ir labai aiškiai viską perteikti – nuo idėjos įkvėpimo iki galutinio rezultato pristatymo“, – pataria mados ženklo „ElinabyElina“ kūrėja.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.