...

„LinkedIn“ užsimezgusi pažintis atvedė iki bendro verslo

Verslas

2016.11.23

Autorius: Julija Kurilaitė

Temos: .

„LinkedIn“ užsimezgusi pažintis atvedė iki bendro verslo

Strateginės reklamos agentūros „TwoShoes“ įkūrėjai - Simas Kairys ir Erikas Plotkinas. Asmeninio albumo nuotr.

Vilniečiai Erikas Plotkinas (23) ir Simas Kairys (27) rudens pradžioje įkūrė strateginę reklamos agentūrą „TwoShoes“. Vos porą mėnesių veikiančios įmonės interneto svetainėje galite perskaityti užrašą „Welcome. Get off your shoes and make yourself at home“ (liet. „Sveiki atvykę! Nusiaukite batus ir jauskitės kaip namie“), kuris įprasmina agentūros pavadinimą. „Batai yra amatas. Reklama taip pat. Vienas batas yra klientas, o kitas – agentūra, todėl mūsų pavadinimas simbolizuoja komunikacijos kelią, kurį einame kartu su klientu, siekdami geriausio rezultato“, – atskleidžia jaunieji verslininkai.

Neseniai pradėjusi veikti įmonė turi tris klientus, o jos ateities planai yra išties ambicingi. „Dabar turime tris projektus, su kuriais įtemptai dirbame, tačiau jų atskleisti kol kas negalime, nes projektai dar nėra pasibaigę. Ateityje ketiname plėsti kūrybinį padalinį ir žengti į užsienį“, – pokalbį pradeda S. Kairys.

Šį rugsėjį atvėrę reklamos agentūros duris, „TwoShoes“ įkūrėjai sako, kad ruoštis pradėjo jau liepą ir vos per tris mėnesius sugebėjo suderinti visus steigimo klausimus.

Lemtinga pažintis profesiniame tinkle

S. Kairys yra baigęs tarptautinės rinkodaros magistro studijas ISM Vadybos ir ekonomikos universitete. Jo bendražygis E. Plotkinas prieš metus baigė rinkodaros bakalauro studijas Jungtinėje Karalystėje.

„Po studijų turėjau nuspręsti, kur noriu eiti toliau. Dar dabar puikiai atsimenu, kaip kartą dėstytoja man parodė vieną alaus „Guinness“ reklamą. Žinome, kad šios rūšies alus pilamas per porą kartų ir jo eilėje prie baro tenka laukti ilgiau. Į šį aspektą ir buvo orientuota reklama, kuriai pritaikytas puikus vaizdinis ir tekstinis sprendimas. Jos pagrindu ėmiau labiau domėtis reklamos sritimi“, – atskleidžia E. Plotkinas.

2015 m. vasarą grįžęs į Lietuvą, pašnekovas pradėjo ieškoti darbo reklamos srityje. „Labai norėjau dirbti reklamos agentūroje „Milk“, kuri laikoma geriausia ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse. Tinkle „LinkedIn“ parašiau Simui, kurio tuo metu nepažinojau, bet žinojau, kad jis dirba šioje agentūroje. Norėjau tiesiog susitikti ir pabendrauti“, – pasakoja E. Plotkinas.

Susitikę vaikinai iškart rado bendrų interesų, todėl dar metus palaikė ryšį, kol pagaliau sukaupė drąsos kurti savo verslą. Kaip sako pašnekovai, tuo metu abu nebuvo patenkinti savo profesine veikla, todėl vasaros pradžioje išėję iš darbų ėmė kurti nuosavos reklamos agentūros strategiją.

Pirmieji užsakymai – dar prieš oficialų startą

„Šiuo metu tai yra pagrindinis mūsų darbas. Vasarą jam mažiau skirdavome laiko, tačiau stengėmės dirbti nuosekliai. Be to, pasipasakoję draugams ir pažįstamiems apie idėją kurti verslą, iškart sulaukėme pirmųjų užsakymų, todėl kelio atgal nebuvo“, – šypsodamiesi pačią pradžią prisimena „TwoShoes“ įkūrėjai.

Vaikinų įkurtos įmonės pavadinimas, neslėpsime, gana intriguojantis. Kodėl vaikinai nusprendė pasinerti į agentūros ritmą? „Norėjome parodyti visiems žmonėms ir potencialiems klientams reklamos naudą. Pirminė mintis buvo taikyti į mažas ir vidutines įmones, nežinančias, kaip komunikuoti ir elgtis su savo prekių ženklu. Taip pat orientavomės į tas įmones, kurios neturi savo vidinio rinkodaros padalinio arba turi tik vieną už tai atsakingą žmogų, nespėjantį nuveikti visų jam skirtų darbų“, – paaiškina S. Kairys.

Kol kas agentūroje „TwoShoes“ pašnekovai sukasi dviese, tačiau, kaip patys sako, viskas priklausys nuo projektų. Šiuo metu tenka bendradarbiauti su dizaineriais, laisvai samdomais darbuotojas ir kitomis agentūromis.

Padeda kurti individualią strategiją

Verslininkai pabrėžia, kad „TwoShoes“ yra strateginė reklamos agentūra. „Mūsų veikla paremta strategija. Orientuojamės į smulkų klientą, dar neturintį savo reklamos strategijos, todėl mąstome, kaip ji turėtų atrodyti, kokiu tonu komunikuoti ir kokia auditoriją pritraukti. Tuomet sulipdome reklamos koncepciją ir pagrindinę komunikacijos žinutę, o vėliau pradedame galvoti apie komunikacijos kanalus ir kuriame jiems turinį“, – sako S. Kairys.

Reklamos įgyvendinimo žingsniai priklauso nuo biudžeto ir to, kiek klientas pasiruošęs investuoti. „TwoShoes“ įkūrėjai sako, kad jų klientais gali tapti ne tik mažos ir jaunos įmonės, bet ir tos, kurios anksčiau jau vykdė reklamines kampanijas. „Galime padėti įmonėms, kurios vykdė reklamos strategiją, tačiau ji nebuvo sėkminga. Tokiu atveju mes gilinamės į tai, kas buvo daryta, kodėl tai neveikė, ir priimame sprendimą, kaip situacija galėtų pasikeisti“, – pasakoja E. Plotkinas.

Reklamos negalima nuvertinti

Ar klientui kuriamos reklamos idėjos nepasimeta tarp kitų turinio? Koks požiūris į reklamą dabar? Pašnekovai teigia, kad anksčiau reklama nebuvo laikoma svarbia rinkodaros priemone.

„Jeigu esi vienas rinkoje, natūralu, kad tau reklamos nereikia, tačiau pastaruoju metu ši sritis auga, todėl atsiranda didelis poreikis išsiskirti iš kitų. Nesuprasdami, kaip pasiekti klientus, verslininkai juos praranda“, – aiškina S. Kairys. Jam pritaria ir E. Plotkinas, teigdamas, kad vis dar pasitaiko manančiųjų, jog, turint gerą produktą, klientai savaime pradės juo domėtis: „Taip nenutiks, jei tu nepasakysi, kad turi unikalų produktą ir nepradėsi kalbėti apie jį teigiamai.“

Pradedantiesiems verslininkams reklamos specialistai pataria mažiau mąstyti, o imti, ieškoti ir daryti. „Nereikia bijoti, juk nesėkmės atveju grįšite dirbti samdomo darbo“, – linksmai pokalbį baigia „TwoShoes“ įkūrėjai.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.