...

Startuolis „TransferGo“ dalinasi sėkminga klientų pritraukimo patirtimi

Verslas

2017.01.03

Autorius: Veronika Bielinė

Temos: , .

Startuolis „TransferGo“ dalinasi sėkminga klientų pritraukimo patirtimi

Tarptautinių pinigų pervedimų startuolio „TransferGo“ įkūrėjai. Asmeninio albumo nuotr.

Lietuvių sukurtas tarptautinių pinigų pervedimų startuolis „TransferGo“, veikiantis ketverius metus, skaičiuoja rezultatus ir džiaugiasi išaugintų klientų skaičiumi, taip pat ir visiškai nauja niša, atrasta praėjusiais metais, – verslo klientais. Startuolis jau yra pritraukęs 3,4 mln. svarų sterlingų investicijų. Jos padėjo tikslingai siekti plėtros tikslų ir tarptautinio lyderio pozicijų. Klientų skaičių padėjo užauginti ne kas kita, o aiški nauda vartotojui – tai maža ir itin konkurencinga pervedimo kaina, pervedimų greitis (nuo 30 min. iki kitos dienos) ir išskirtinis klientų aptarnavimas net šešiomis kalbomis.

Tenkina migrantų poreikius

„TransferGo“ prieš ketverius metus pradėjo savo verslą padėdami migrantams palaikyti ryšį su artimaisiais ar paremti juos finansiškai, suteikdami galimybę jiems siųsti pinigus namo pigiau, greičiau ir patogiau. Toks pat principas taikomas ir verslui. Verslo įmonės naudojasi „TransferGo“ apmokėdamos tiekėjų sąskaitas ar mokėdamos atlyginimus darbuotojams užsienyje. Pagrindinės „TransferGo“ pervedimų šalys, kaip ir esant asmeniniams pervedimams, yra Jungtinė Karalystė, Lietuva ir Lenkija. Pervedimai iš šių šalių sudaro net 83 proc. visų verslo klientų pavedimų. Verslo industrijos, dominuojančios pervedimų srityje, yra automobilių dalys, baldai, drabužiai bei žaliavos, tokios kaip mediena, – daugiausia importu ir (arba) eksportu užsiimančiose įmonėse. Tai ir el. verslo, ir stacionarios įmonės. O atliekamos pavedimų operacijos dažniausiai susijusios su prekių pristatymu, importu ar užmokesčiu už darbą dirbantiems darbuotojams užsienyje. Vidutiniai verslo klientų pervedimai sudaro apie 1 500 svarų sterlingų.

Siūlydama konkurencingą valiutos keitimo kursą, įmonė ne tik suteikia verslo klientams pigų ir paprastą būdą atlikti pervedimus, bet kartu ir leidžia sutaupyti pinigų, kad juos verslo įmonės galėtų investuoti į verslo plėtrą. „Mūsų idėja buvo, kad reikia tiesiog siūlyti tai, ko reikia klientams šiandienos globaliame pasaulyje. Pirmieji verslo klientai natūraliai atsirado po to, kai verslų savininkai pasinaudojo mūsų paslaugomis asmeniniais tikslais. Vėliau rekomendacijos augo, o su jomis – ir verslų skaičius. Džiaugiamės, kad tiesiog dėmesys klientams ir noras išspręsti jų problemas padėjo mums užsitarnauti vidutinių ir smulkių įmonių autoritetą, taip pat smagu, kad tai matyti ir iš skaičių“, – teigia „TransferGo“ pardavimų skyriaus vadovas Andžej Mikša (nuotr. kairėje).

Reklama, nukreipta į efektyvius kanalus

„Kas kartą įeidami į naują rinką mes naudojame tradicines medijas: „Out-of-home campaigns“, radijas, renginiai, lauko reklama. Vėliau daugiausia fokusuojamės į „Facebook“ reklamą ir „Google Ads“, – pasakoja „TransferGo“ bendraįkūrėjis Daumantas Dvilinskas (nuotr. dešinėje) ir kartu atkreipia dėmesį, kad tik internetinė reklama neveiktų. Tam reikia kurti pasitikėjimą šiuo verslu ir edukuoti visuomenę. Kad pasiektų tikslinius vartotojus, startuolis nuolat organizuoja renginius migrantų bendruomenėms Londone, įsitraukia į jų veiklą. Taip supažindina su įmonės veikla per neinternetinę reklamą. „Labai pasiteisino akcija, organizuota oro uoste Lietuvoje, „Pinigai keliauja laisvai“ ar „Fiat126“ kelionė į Londoną, orientuota į klientus iš Lenkijos, rumuniškas vakarėlių autobusas Londone, orientuotas į klientus rumunus. Verslo klientų dažnai sutinkame ir renginiuose, kuriuose dalyvaujame ir pristatome savo verslą, kalbame apie finansines industrijas, bendradarbiavimą su bankais ir apskritai pervedimų paslaugas“, – priduria D. Dvilinskas.

Pasiteisinusi „Pinigai keliauja laisvai“ reklama

Teikiamos paslaugos pigesnės net iki 90 proc. nei kitų tiekėjų

Verslo klientų daliai išaugti dalinai įtakos turėjo ir Jungtinėje Karalystėje neseniai nugriaudėjęs „Brexit“. Jis ne tik atkreipė dėmesį į migrantus, bet, svarbiausia, – į valiutų svyravimus. Greitai nuvertėjanti valiuta dėl neaiškaus Jungtinės Karalystės Europos Sąjungoje likimo privertė ne vieną ieškoti naujų būdų, kaip optimizuoti veiklą. Verslams „Brexit“ akivaizdoje teko įsivertinti visas pervedimams skirtas išlaidas ir tai parodė, kaip dažnai jie permoka, pasirinkę banko paslaugas. Nors „TransferGo“ taip pat naudoja bankų infrastruktūrą, įmonės teikiamos paslaugos yra iki 90 proc. pigesnės ir greitesnės nei tradicinių paslaugų teikėjų.

Ateities planai – ambicingi

Nors verslas niekada nebuvo pagrindinė „TransferGo“ plėtros kryptis, matomas didžiulis poreikis bei nuolatinis augimas, todėl nusigręžti nuo to negalima. 2017 m. įmonė planuoja ne tik tobulinti savo produktą, išleisti „Android“ mobiliąją programėlę ir atverti dar daugiau pervedimų kelių. Bus didinamas verslo klientams siūlomų paslaugų spektras ir siūlomi greitesni pervedimai bei integracijos su apskaitos sistemomis. Taip pat įmonė ketina gausinti savo verslo komandą ir siūlyti dar geresnes sąlygas esamiems ir būsimiems klientams, užtikrindama, kad verslas Lietuvoje klestėtų dar labiau, taupydamas pervedimams skirtas išlaidas.

Šiuo metu „TransferGo“ veikia net 45 šalyse ir leidžia atsiskaityti daugiau nei 100 skirtingų valiutų. Pastarosios prijungtos šalys yra Ukraina, Indija ir Filipinai – ypač svarbūs verslo klientams. „Tikslas – kas mėnesį pridėti po vieną šalį. Tad artimiausi mūsų planai – plėtra dar keliose Afrikos ir Azijos šalyse“, – atskleidžia verslo planus D. Dvilinskas.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.