SUGRĮŽUSIO LIETUVIO ĮKURTA STUDIJA DIRBA KITAIP (#)

Kristina Augustinaitė prieš 3 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 21 s.
Nuosavos dizaino studijos „Aivaras Simonis studio“ įkūrėjas - Aivaras Šimonis. BFL/Vyginto Skaraičio nuotr.
Minimalistinis dizainas, polinkis į abstraktą ir unikalūs sprendimai atsispindi „Aivaras Simonis studio“ kuriamuose projektuose, kur idėjos ir produktai įgyja vaizdinį pavidalą. Apie tai, kaip kilo sumanymas sukurti nuosavą dizaino studiją, kalbamės su vilniečiu Aivaru Šimoniu (30).
 
Kūrybinės veiklos užkulisiai leido atrasti pašaukimą

Apžvelgdamas savo karjeros kelią, pašnekovas pasakoja, kad, baigęs verslo studijas, jis dirbo vadybininku, o vėliau buvo pakviestas į dramos teatrą, kur renginių organizatoriaus pareigos suteikė galimybę išvysti kūrybinių procesų užkulisius. „Ši patirtis leido suvokti, kad trokštu kūrybiškumo, todėl spontaniškai nusprendžiau ieškoti man tinkančios kūrybinės srities“, – sako pašnekovas. Aivaras trejus metus dirbo Mančesteryje įsikūrusioje agentūroje „Glorious“. Darbas čia jam padėjo atrasti mėgstamas dizaino kryptis, pritaikyti ir tobulinti įgytas žinias su realiais projektais ir dar labiau pamilti „švarų“, minimalistinį grafinį dizainą. Šioje studijoje A. Šimonis taip pat turėjo galimybę susipažinti su 3D dizaino sprendimais, o tai vėliau tapo pagrindiniu įrankiu, realizuojant netradicines projektų idėjas.
 
Svarbiausia – kūrybinis darbas

„Dirbant agentūroje, norėjosi kuo geriau įgyvendinti projektus, tačiau kiekvienam projektui buvo skiriama labai mažai laiko, todėl dažnai kildavo minčių apie nuosavą studiją, kuri dirbtų kitaip – be besivejančių terminų keliamo streso, kur kolektyvas gyventų kūrybine dvasia, o ne būtų įkalintas „reikia čia ir dabar“ rutinoje“, – pasakoja vyras. Nors savojo kelio paieškos užtruko ilgai, tačiau įkvėptas sėkmingos karjeros kelio pradžios, pašnekovas džiaugiasi, kad panašias vertybes turinčius talentingus profesionalus jis jau suburia savo studijoje.

„Labai džiaugiuosi, kad studijoje įgyvendiname įdomius projektus, mėgstame kūrybinį darbą ir nejaučiame monotonijos – prasiblaškome ir įgyjame naudingų įžvalgų konferencijose bei parodose. Aivaras prisipažįsta, kad save linkęs labiau vadinti kūrybininku, o ne verslininku. Jo studijoje, kuriančioje logotipus, firminį identitetą, pakuočių dizainą ir įvairius maketus spaudai bei reklamai, vienu metu dirbama tik su keletu projektų. „Kai nesame įsprausti į siaurus laiko rėmus, galime atskleisti savo kūrybinį talentą ir pasiekti geriausių rezultatų“, – įsitikinęs A. Šimonis.
 
Sėkmingo verslo paslaptys
„Užduokite sau klausimą, kaip rimtai žiūrite į savo prekių ženklą ir kam patikėsite sukurti jo įvaizdį.“
A. Šimonis.
„Aivaras Simonis studio“ įkūrėjas atvirauja, kad nesigaili, o didžiuojasi įkūręs dizaino studiją: „Užbaigus projektus, klientai vis dažniau pasako, kad džiaugiasi savo pasirinkimu ir skatina išlaikyti dizaino kryptį. Jei galėčiau padaryti ką nors kitaip, tai turbūt norėtųsi visa tai būti padarius anksčiau“, – sako A. Šimonis. Aptardamas sėkmingo verslo paslaptis, pašnekovas atkreipia dėmesį, kad svarbu rasti savo mėgstamą sritį ir suburti talentingą bei tomis pačiomis idėjomis gyvenančią komandą. „Užduokite sau klausimą, kaip rimtai žiūrite į savo prekių ženklą ir kam patikėsite sukurti jo įvaizdį“, – pataria „Aivaras Simonis studio“ įkūrėjas.
 

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai