...

40 tūkst. eurų investavęs verslininkas padeda surasti klientų

Verslas

2017.01.24

Autorius: Loreta Lileikienė

Temos: , .

40 tūkst. eurų investavęs verslininkas padeda surasti klientų

www.godeal.lt paslaugų sistemos įkūrėjas - Vitoldas Jurkonis. Asmeninio albumo nuotr.

Prieš kelias savaites kaunietis Vitoldas Jurkonis (40) paleido gyvuoti 14 mėnesių brandintą idėją. Puslapyje www.godeal.lt pristatoma paslaugų sistema, padedanti labai greitai parduoti paslaugas, o pirkėjui be didelių paieškų gauti palankią kainą. Ištyręs internetinių projektų vykdytojų galimybes, jis pasirinko žinomą IT bendrovę, kuriai patikėjo įgyvendinti savo verslo idėją.

Sumanė paslaugų sistemą

Nuosavo verslo patirties turintis V. Jurkonis, baigęs Kauno rajono Ežerėlio vidurinę mokyklą bei elektrotechnikos ir automatikos studijas Kauno technologijos universitete, užsiėmė keleivių pervežimu Kauno rajone ir vadovavo 20 darbuotojų. Dar vieną, naujausią verslo idėją jis subrandino suvokęs, kad smulkusis verslas susiduria su problema: „Smulkusis verslas turi nemažai tuščių langų darbo dienomis, kuriuos užpildyti tenka brangiai reklamuojantis „Google“ arba „Facebook“, ir tos išlaidos vis tiek niekur nedingsta, jos turi būti pridedamos prie paslaugos savikainos.“

Tai matydamas, verslus vyras sugalvojo paslaugų sistemą, kai žmonės, kuriems reikia tokių paslaugų, jas gauna pigiau, nes paslaugų teikėjas geriau sutinka padaryti nuolaidą tuo tuščiuoju laikotarpiu, nei skelbti reklamą ir už ją brangiai mokėti laukdamas, kada į ją atsilieps klientas. Pašnekovas pateikia pavyzdį: „Tarkime baidarių nuomos paslaugos. Juk vasarą tikėtis penktadienį gauti šeštadieniui porą baidarių yra misija neįmanoma, bet pasirodo, kad įmanoma, nes baidarių nuomos punktai dažnai gauna pranešimų, ypač penktadieniais, kad klientas atsisako ir neatvyks, tad visada lieka kelios laisvos baidarės, todėl jie vos kelių mygtukų paspaudimu suaktyvina pasiūlymą ir paslaugos pirkėjas bei teikėjas vėl suranda vienas kitą. Šiuo atveju išeina, kad paslaugos teikėjas sutinka suteikti didelę nuolaidą, nes kitu atveju jokių pajamų negaus, o pirkėjas, sutikdamas mokėti net ir brangiau, priešingai gauna paslaugas su didele nuolaida.“

Brangios reklamos alternatyva

 

„Šiuo metu nėra jokių kitų galimybių apie atsiradusį laisvą paslaugų langą pranešti greitai.“

V. Jurkonis.

 

Skyręs keletą mėnesių draugų ir pažįstamų, teikiančių paslaugas, apklausai, V. Jurkonis įsitikino, kad visi šiai idėjai pritaria ir ragina jos imtis.

„Mano sugalvotas verslas įdomus tuo, kad tai puiki vieta išnaudoti verslo galimybėms tada, kai to negali padaryti kitais būdais. Šiuo metu nėra jokių kitų galimybių apie atsiradusį laisvą paslaugų langą pranešti greitai. Kol kas vienintelis būdas – „Godeal.lt“ profilyje paskelbti apie nuolaidą, kuri galioja taip ilgai ir tiek vietų, kiek pats gali sau leisti“, – apie sukurto verslo patrauklumą kalba pašnekovas, o jį plėtodamas pasitelkia turimą patirtį ir vadovaujasi bendromis verslo įėjimo į rinką taisyklėmis bei nusistovėjusiomis formomis. Be to, jis pabrėžia, kad ieškoma ir naujų būdų ištransliuoti savo naują idėją.

Didžiausiu naujo verslo sunkumu V. Jurkonis įvardija išpūstas reklamos paslaugų kainas Lietuvos žiniasklaidos priemonėse, o savo sukurtų paslaugų sistemą kol kas populiarina tik socialiniame tinkle „Facebook“.

Puslapis veikia dar tik dvi savaites ir labiausiai iniciatyvą rodo verslai, kurie, pasak jo autoriaus, puikiai suprato puslapio naudą: kartodromai, automobilių remonto įmonės ir fotografai.

Apie atsipirkimą kol kas negalvoja

Savo verslą su kolega kuriantis vyras sako, kad veikia atsargiai ir viską pasveria. Klaidų padarė tik įmonė, kūrusi puslapio dizainą, bet to numatyti nebuvo įmanoma.

Šiam projektui skyręs daugiau nei 40 tūkst. eurų, V. Jurkonis sako apie atsipirkimą kol kas negalvojantis: „Nes jei pradėsi galvoti apie atsipirkimą, tai trukdys nuosekliai plėtoti verslo idėją. Svarbiausia projekto mintis yra padėti smulkiajam verslui. Kai matysiu, kad pakankamas kiekis verslo naudojasi tuo ir iš to uždirba, tada pritaikysime monetizacijos principus, kad nieko nėra nemokama, jeigu kažkas iš to gauna pelno.“

Klientų V. Jurkonio įmonė ieško ir randa internete. „Mūsų situacija dvejopa, kai turime pritraukti ir vartotojus, ir paslaugų teikėjus. Kreipiasi tie, kuriems esame sukūrę paslaugų pardavimo galimybių: automobilių plovyklos, galingumo didinimo srityje dirbančios įmonės, taip pat grožio paslaugas teikiantys privatininkai, sodybų, baidarių nuomotojai užsiregistravo neseniai“, – savo klientus vardija verslininkas, tvirtinantis, kad ši verslo idėja yra labai nauja ir dauguma žmonių dar sunkiai įsivaizduoja, kad taip įmanoma.

Puslapyje „Godeal.lt“ orientuojamasi į 18–65 metų auditoriją. Per dvi veiklos savaites puslapyje pavyko suburti per 200 registruotų vartotojų.

Kilkite pamažu

V. Jurkonis nėra verslo naujokas ir, remdamasis savo 22 metų patirtimi versluose, pradedantiesiems norėtų geranoriškai patarti: „Pradėkite nuo pirmos klasės versle ir nešokite iš karto į devintąją, nes neretai susiduriu su pažįstamais, sakančiais, kad sugalvojo verslą ir nori kurti programėlę, apie kurią išgirdęs net nedrįsčiau į tai veltis, nes per daug nežinomųjų ir nėra užtikrintumo.“

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.