STARTUOLIO „MILLO“ PLANUOSE – MILIJONAS PARDAVIMŲ (#)

Kristina Augustinaitė prieš 4 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 15 s.
Glotnučių plaktuvo „Millo“ įkūrėjas - Ruslanas Trakšelis. BFL/Vyginto Skaraičio nuotr.
Kiekvienas kuriamas startuolis kūrėjams duoda savų pamokų. Ko išmokė analogų pasaulyje neturinčio ypač tyliai veikiančio glotnučių plaktuvo „Millo“ kūrimas, aptarėme su tris startuolius jau sukūrusiu verslininku Ruslanu Trakšeliu (34).

Rytinis išsigelbėjimas

Susidomėjęs triatlonu ir aktyviai sportuodamas, R. Trakšelis susidūrė su dilema, kaip gauti pakankamai maistinių medžiagų – juk prieš sportą sočiai neprivalgysi, o rūpintis maisto gamyba po sporto paprasčiausiai nebelieka laiko. Greitai suplaktas glotnutis, pilnas baltymų, jaunam verslininkui tapo tikru išsigelbėjimu. „Iš pradžių glotnučius tekdavo darytis įprastu plaktuvu, kuris veikdavo labai garsiai, todėl skleidžiamas triukšmas ryte pažadindavo visą šeimą: žmoną ir mažą vaiką“, – pasakoja jaunasis verslininkas. Tai jį paskatino domėtis tyliau veikiančiomis technologijomis.

Magnetinio principo panaudojimas

Ieškodamas sprendimo, R. Trakšelis ilgainiui savo aplinkoje ėmė pastebėti įvairiausių galimybių. Viena jų – magnetiniu principu besisukantis žaislas, įkvėpęs sukurti magnetinę pavarą, leidžiančią atsikratyti keblaus mechaninio sujungimo, būdingo įprastiems plaktuvams, ir subtiliau įgyvendinti tyliai veikiančias technologijas. Atradęs, kad tylų veikimą užtikrinančios technologijos jau egzistuoja, R. Trakšelis negalėjo atsistebėti, kodėl niekas jų dar nepanaudojo. Suradus specialistus, galinčius sukonstruoti magnetiniu principu veikiantį plaktuvą, ypač tyliai veikiančio įrenginio prototipas buvo sukurtas per šešias savaites. Prototipą išvydusių žmonių reakcijos išdavė, kad tyliai veikiančio ir lengvai plaunamo plaktuvo paklausa rinkoje išties didelė.

Gaminys taupantiesiems laiką

Pasak pašnekovo, plaktuvas „Millo“ tinka užimtiems žmonėms, taupantiems laiką, kuriems rūpi sveika mityba. Įprastai nusipirkus trintuvą ar sulčiaspaudę, šis įrenginys nustumiamas šalin jau po dviejų savaičių, nes gaminio plovimas paprasčiausiai užima pernelyg daug laiko. Plaktuvui „Millo“ reikia ypač mažai priežiūros – glotnutis geriamas iš to paties indo, kuriame plakamas. Tereikia išskalauti trintuvo peiliuko dangtelį – tai užtrunka lygiai tiek pat, kiek išskalauti arbatos puodelį“, – sako R. Trakšelis, kuris kiekvieną rytą darosi glotnučius. Plaktuvo „Millo“ sumanytojas pabrėžia, kad šio gaminio koncepcija – skatinti sveikos mitybos įpročius. Šis gaminys leidžia įgyvendinti sveikos mitybos tikslus, pavyzdžiui, visą mėnesį kas dieną gerti glotnučius. Dėl mobiliosios programėlės plaktuvas „Millo“ leidžia stebėti, kiek kartų per savaitę buvo suplaktas glotnutis, o, įvedus informaciją apie gaminamą glotnutį į programėlę, suskaičiuojamos suvartotos kalorijos, gaunami vitaminai ir mineralai.

Pasiruošimas „Kickstarter“
„Svarbu tinkamai pasiruošti, kad norimą pinigų sumą platformoje „Kickstarter“ surinktume per kuo trumpesnį laiką.“
R. Trakšelis.
Verslininkas atskleidžia, kad pradinių investicijų pritraukimo etapas užtruko 3–4 mėnesius – per tiek laiko pavyko pritraukti keturis privačius investuotojus iš Lietuvos, patikėjusius produkto ateitimi. Šiuo metu „Millo“ sumanytojas aktyviai ruošiasi „Kickstarter“ kampanijai – tikimasi ją paleisti balandžio pabaigoje. „Norisi pasitikrinti, koks šio gaminio poreikis pasaulyje. Vėliau spręsime, kaip tobulinti gaminį, kokios funkcijos yra aktualios vartotojams“, – sako R. Trakšelis. Verslininkas prisipažįsta planuojantis pradėti prekiauti plaktuvais „Millo“ Lietuvoje, vykdydamas išankstinius užsakymus. „Sieksime savo rinkoje turėti tiesioginį ryšį su klientais, nes šis gaminys yra orientuotas ir į žmogų, ir į verslą“, – pasakoja verslininkas. Pašnekovas prisipažįsta besikonsultuojantis dėl plaktuvo gamybos ir gaminio pristatymo platformoje „Kickstarter“ su konsultantais iš Anglijos ir Azijos, turinčiais patirties gaunant finansavimą šioje platformoje. „Svarbu tinkamai pasiruošti, kad norimą pinigų sumą platformoje „Kickstarter“ surinktume per kuo trumpesnį laiką“, – sako R. Trakšelis. Plaktuvo „Millo“ sumanytojas atskleidžia ir ambicingus tikslus – platformoje „Kickstarter“ bus siekiama milijono pardavimų.

Brangus pomėgis

„Bandymai kurti startuolį greta nuolatinio darbo tėra savęs apgaudinėjimas – būtina pasiryžti ir skirti visą savo laiką šiai veiklai, svarbu tuo gyventi, priešingu atveju neverta tikėtis rezultatų, nes tai telieka malonus pomėgis, už kurį susimokame“, – sako R. Trakšelis. Anot verslininko, galima sau skirti bandomąjį laikotarpį – kurti startuolį tris mėnesius laisvalaikiu, tačiau, praėjus šiam laikotarpiui ir išsiaiškinus, ar rinkoje juntamas poreikis, svarbu imti veikti visu tempu. „Millo“ sumanytojas įsitikinęs, kad reikia priimti sprendimą ir kurti savo verslą visa širdimi ir visa energija.

Investicijos įpareigoja

„Darymas ir perdarymas laiko nesutaupo, verčiau luktelėti, užuot skubėjus pasiekti rezultatą, nes skubėjimas tik viską pailgina. Tad svarbu iš karto daryti gerai ir nepasiduoti kompromisams siekiant sutaupyti laiko“, – sako „Millo“ sumanytojas.

Startuolio kūrimą R. Trakšelis prilygina juodam darbui, kuris kelia daugybę emocijų ir kuriam toli gražu neužtenka vien tik geros idėjos. Verslininkas pripažįsta, kad pritrauktos investicijos įpareigoja finansiškai ir morališkai jausti atsakomybę, kyla savotiškas spaudimas ir stresas, kad neliktų nuviltų žmonių, patikėjusiu gaminiu.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai