...

Mokslo dovana moterims

Verslas

2017.04.25

Autorius: Simona Kvederytė

Temos: , .

Mokslo dovana moterims

Unikalios veido kaukės „Lecler“ kūrėjos - Birutė Kaušilaitė ir Ineta Putnienė. Asmeninio albumo nuotr.

Dvi farmacininkės Birutė Kaušilaitė (35) ir Ineta Putnienė (32) sukūrė ypatingą veido kaukių liniją „Lecler“. Priemonių sudėtyje nėra jokių odai kenkiančių medžiagų: sulfatų, parabenų ir toksinų. Tad vos metus gyvuojančio verslo kūriniai jau spėjo sulaukti ne tik Lietuvos, bet ir Jungtinės Karalystės moterų susižavėjimo.

Kūrėjos – farmacijos specialistės

„Lecler“ yra unikalios veido kaukės. Jų plonas šilko ir medvilnės lakštas prisotintas odai naudingomis veikliosiomis medžiagomis. Vienos kaukės atgaivina odą, kitos drėkina, o trečios atitolina senėjimą.

„Mūsų šūkis: „Lecler“ – mokslo dovana grožiui.“ Mes viską norime pagrįsti ir vadovautis mokslo įrodymais“, – paaiškina viena kaukių kūrėjų B. Kaušilaitė.

Kaunietė B. Kaušilaitė ir marijampolietė I. Putnienė susipažino studijuodamos tuomečiame Kauno medicinos universitete (dab. Lietuvos sveikatos mokslų universitetas). Abi moterys įgijo farmacijos mokslų magistro laipsnį ir vėliau dešimt metų dirbo toje pačioje įmonėje. Pagaliau patirties ir žinių sukaupusios bendradarbės nusprendė įkurti savo verslą. 2016 m. pavasarį dienos šviesą išvydo įmonė „PharmaDIA“, o metų pabaigoje atsirado ir Europoje naujas prekių ženklas „Lecler“.

Kaukės įkvepia jaunystei

B. Kaušilaitė ir I. Putnienė kaukes kūrė pačios. Tinkamiausių medžiagų ieškojo įvairiose parodose, kuriose gamintojai pristatydavo naujausias veikliąsias medžiagas, naujus atradimus. Serumą kūrė remdamosi moksline literatūra, atidžiai parinkdamos medžiagas, jų tinkamas dozes, kiekius, kad serumas būtų tikrai veiksmingas.

 

„Kosmetologai sako, kad moterys labiausiai pasenusios jaučiasi dviem gyvenimo etapais: po pirmųjų vaikų, po tų bemiegių naktų, kai atsiranda gilesnės pirmosios raukšlės, ir po menopauzės.“

B. Kaušilaitė.

 

„Išsiaiškinome, kad jaunystė laikosi ant trijų banginių: šypsenos, pasitikėjimo savimi ir meilės. Pagal sudedamąsias dalis tai būtų drėkikliai, antioksidantai, peptidai. Juos ir sudėjome į serumą“, – šypsosi B. Kaušilaitė.

Ji priduria, kad pagal jų sukurtą formulę serumą maišė ir reikiamus saugumo testus atliko atsakingai bei atidžiai atrinktos įmonės specialistai.

„Galima sakyti, kad kaukes iš pradžių kūrėme sau, atsižvelgdamos į savo poreikius. Nenaudojome jokių odai galinčių kenkti medžiagų, parabenų. Kosmetologai sako, kad moterys labiausiai pasenusios jaučiasi dviem gyvenimo etapais: po pirmųjų vaikų, po tų bemiegių naktų, kai atsiranda gilesnės pirmosios raukšlės, ir po menopauzės. Tai išgyvenus natūraliai norisi imtis kuo efektyvesnių priemonių. Kadangi esame dirbančios, skubančios mamos, tikrai negalėjome dažnai lankytis grožio salonuose, o ir dažnos kosmetikos sudėtis neatitikdavo lūkesčių, tad pradėjome kurti kaukes, kuriomis ir mes pačios, ir kitos vartotojos būtų patenkintos“, – pasakoja B. Kaušilaitė.

Kaukių naudą išaiškins mokslinė studija

Pašnekovė atskleidžia, kad prireikė nemažai investicijų produktui pagaminti ir ištobulinti. Tam kūrėjos lėšų rado savo santaupose. Mat už jų nugaros nėra jokio didelio investuotojo ar rėmėjo.

„Finansinės investicijos dar neatsipirko. Tačiau kaukes puikiai vertina net profesionalai. Būtent tai, galima sakyti, jau atpirko įdėtą laiką ir pastangas. Tai labai malonu ir mums be galo svarbu“, – sako B. Kaušilaitė.

Kaukių kūrėjoms nuo pat produkto pristatymo rinkai pradžios buvo įdomūs ne tik subjektyvūs vartotojų atsiliepimai, bet ir jų odos pokyčiai naudojant priemones „Lecler“. Tad verslininkės pradėjo kaukių efektyvumo tyrimą – netrukus baigs mokslinę studiją, po kurios paaiškės kaukių nauda veido odai.

Turi daug planų

Produktas įvestas į rinką tik šių metų pradžioje. Startas saldus – atsiliepimai geri, o ir užsakymų daugėja.

„Neturime didelio biudžeto reklamai, todėl kol kas dirbame tiesiogiai su mažmeniniais tinklais, SPA centrais, prekiaujame per savo interneto puslapį. Geriausia komunikacija yra iš lūpų į lūpas“, – teigia B. Kaušilaitė.

Dabar priemonių galima nusipirkti Lietuvoje ir Jungtinėje Karalystėje. Tačiau moterys jau žvalgosi ir į kitas šalis. Ateityje kūrėjos planuoja plėsti ir priemonių „Lecler“ pasiūlą – tris rūšis papildys naujos kaukės.

„Manau, kad mus į sėkmę veda puiki mūsų kuriamo produkto kokybė. Tik dėl to sulaukiame gerų atsiliepimų, grįžtamojo ryšio. Todėl mano patarimas kuriantiems verslininkams būtų vienas: dėti daug pastangų tam, kad sukurtų kokybišką produktą, tikėti savimi bei savo kūriniu ir nenuleisti rankų – tada tikrai pasiseks“, – įsitikinusi „Lecler“ bendrakūrėja.

„Lecler“

286-1493099161-830635.jpg 286-1493099161-758634.jpg 286-1493099161-313472.jpg 286-1493099161-824598.jpg

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.