ĮKVEPIANTIS MENŲ DUETAS IR JŲ „NEPILKAS VILKAS“ (#)

Urtė Kasparavičiūtė prieš 3 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 53 s.
Projekto „Nepilkas vilkas“ kūrėjos Paulina Stasiūnaitė ir Eglė Jasiukaitytė. Asmeninio albumo nuotr.
„Esame audiovizualinių menų duetas, teikiantis įvairias fotografijos ir vaizdo paslaugas“, – taip save pristato metus gyvuojančio projekto „Nepilkas vilkas“ kūrėjos Paulina Stasiūnaitė (25) ir Eglė Jasiukaitytė (25).
 
Kodėl vilkas nėra pilkas?

„Mes patriotiškos asmenybės, nepalaikančios emigracijos ir norinčios įrodyti, kad ir Lietuvoje galima kurti, įgyvendinti savo idėjas, bendradarbiauti su įvairiais atlikėjais, kūrėjais, siekiant geriausių rezultatų, todėl ir verslo pavadinimas yra lietuviškas. Ilgai galvojome, kaipgi turėtų vadintis projektas, kol vienas kolega pasakė, kad pavadinimas turi ateiti savaime. Paulina dar paauglystėje rašė tinklaraštį, kurio pavadinimas buvo „Nepilkas vilkas“. Šis gyvūnas yra mūsų gerbiamas ir mėgstamas, tad sprendimas, kaip turėtume pavadinti savo įmonę, buvo gana aiškus“, – lietuvišką verslo pavadinimo istoriją atskleidžia pašnekovės.
           
Bendra veikla prasidėjo teatre

„Kadangi Kauno Vytauto Didžiojo universitete studijavome naujųjų medijų meną, patys dėstytojai mums suteikė galimybę dirbti Nacionaliniame Kauno dramos teatre. Mes dirbome su Gyčio Padegimo spektakliu „JAH“, buvome atsakingos už vizualinę dalį. Pamažu susiklostė taip, kad pradėjome gauti užsakymų už teatro ribų. Kai atėjo laikas mąstyti apie tai, ką veiksime po studijų, nutarėme tęsti savo veiklą, nes kam studijuoti dalyką, jeigu vėliau jį pabaigus nesinorės toje srityje nieko plėtoti ar kurti?“ – retoriškai svarsto projekto „Nepilkas vilkas“ kūrėjos.
 
Žmonės linkę rinktis pigiausią, aukodami kokybę
„Mes negalime užsikelti didelės kainos, nes žmonės linkę rinktis pigiausią variantą, neretai aukodami kokybę.“
E. Jasiukaitytė.
„Fotografija šiuo metu yra išpopuliarėjęs reikalas. Išmokti dalykų, susijusių su medijomis šiame interneto ir technologijų amžiuje tikrai paprasta kiekvienam žmogui, tad sunku kiekvieną kartą kuo nors nustebinti klientus. Mes negalime užsikelti didelės kainos, nes žmonės linkę rinktis pigiausią variantą, neretai aukodami kokybę“, – paklausta apie iššūkius, su kuriais tenka susidurti versle, pasakoja bendraįkūrėja E. Jasiukaitytė.

„Kadangi dar negalime apsiimti milžiniškų projektų, kurie atneštų didelės finansinės naudos, dėl kurios galėtume augti sparčiau, kartais sunku išlaviruoti, atlikti projektą tinkamai, turint ribotas pinigines galimybes“, – pripažįsta P. Stasiūnaitė.
 
Geriausias vaizdo klipas ir pripažinimas

„Didžiulio susidomėjimo sulaukėme praėjusiais metais, kai su Paulina sumanėme surasti atlikėją ir visiškai nemokamai jam sukurti vaizdo klipą. Nors biudžetas buvo nedidelis, nusprendėme dalyvauti LNK televizijos geriausių vaizdo klipų konkurse ir laimėjome pirmą vietą. Nuo to laiko žmonės pradėjo mus atpažinti kaip kūrėjas, sulaukėme pripažinimo“, – apie proveržį versle pasakoja E. Jasiukaitytė.
 
Darbinės draugystės, ugdančios asmenybę

Paklaustos apie klientus, su kuriais tenka bendradarbiauti, pašnekovės teigia, kad pamažu žmonės pradeda pripažinti minimalizmą kūryboje, suvokti, kad neretai, norint pasiekti geresnio ir kokybiškesnio rezultato, reikia daugiau investicijų. Taip pat neretai tarp klientų užsimezga darbinės draugystės, žadančios tęstinius projektus. „Tu su klientu jautiesi kaip su draugu, bet kartu galvoji apie tolesnį kūrybinį bendradarbiavimą. Darbinės draugystės egzistuoja, jos ugdo asmenybę ir būtent per jas gali patirti daugybę atradimų“, – įsitikinęs kūrybinis duetas.
 
Motyvuoja viena kitą

Paklaustos, kaip įveikia kelyje pasitaikančius iššūkius, problemas, ypač būdingas jauniesiems verslininkams, pašnekovės džiaugiasi, kad yra kartu: „Iš tiesų kartais būna tikrai beprotiškai sunku, pasitaiko dienų, kai motyvacija kurti dingsta. Mums labai pasisekė, kad ji abiem dingsta skirtingu metu: kai vienai sunku, kita sugeba motyvuoti, išjudinti iš kritinio taško ir pradėti veikti. Gerai, kad mes esame dviese.“
 
Pataria bandyti ir išsiaiškinti, ko nori

Paprašytos patarti jauniesiems kūrėjams, dar tik pradedantiems kurti savo verslą ir turintiems begalę idėjų, menų duetas tikina, kad svarbiausia išsiaiškinti tai, ko nori. „Norėdami išsiaiškinti, ką norime daryti gyvenime, kokį verslą kurti, kokias idėjas įgyvendinti, turime bandyti. Dar svarbu galvoti apie tai, kuo kuriamas verslas galėtų išsiskirti iš kitų ir kodėl žmonėms galėtų jūsų reikėti“, – patarimais dalijasi ,,Nepilko vilko“ kūrėjos.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai