...

Mamų su meile kurti skanėstai

Verslas

2017.05.07

Autorius: Simona Kvederytė

Temos: , .

Mamų su meile kurti skanėstai

„Labu“ skanėstų sumanytojos ir įkūrėjos: Dovilė, Jolita ir Akvilė Asmeninio albumo nuotr.

Trys verslios mamos iš Vilniaus Jolita Mažeikienė (33) ir sesės Akvilė Paužaitė-Kimsienė (36), Dovilė Paužaitė-Šliachtovič (36) sukūrė unikalius skanėstus „Labu“. Juos pasigardžiuodami kremta ne tik vaikai, bet ir jų tėvai. Mat džiovintų vaisių, uogų ir daržovių tyrės produktai yra sveiki, natūralūs ir skanūs. Pernai parodoje „Rinkis prekę lietuvišką“ jie pelnė aukso medalį.

Sveiki skanėstai

Skanėstai „Labu“ – tai Lietuvoje užaugintų džiovintų vaisių, uogų ir daržovių tyrės juostelės. Tai puiki saldainių alternatyva vaikams, o suaugusiesiems – idealus užkandis. Produktuose netrūksta maistinių medžiagų, skaidulų, vitaminų. Jie pagaminti bendradarbiaujant su Lietuvos mokslininkais – gaminami LAMMC Sodininkystės ir daržininkystės instituto mokslo laboratorijoje atviros prieigos centre („Open R&D Lietuva“) Babtuose, Kauno rajone.

„Sveikas, sveikatai naudingas, natūralus ir ekologiškas maistas sudaro pagrindinę mūsų raciono dalį. Visuomet domėjomės kokybiškais, sveikais produktais ir jų ieškojome parduotuvėse. Taip pat visą laiką traukė sukurti ką nors naujo, unikalaus“, – apie „Labu“ skanėstų idėjos gimimą pasakoja viena iš įkūrėjų Dovilė Paužaitė-Šliachtovič.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 12.0px ‘Times New Roman’; color: #000000; -webkit-text-stroke: #000000}

span.s1 {font-kerning: none}

Kūrėjos – aktyvios mamos

 

„Būti mama ir derinti darbus tikrai yra nemažas iššūkis.“

J. Mažeikienė.

 

Skanėstus „Labu“ kuria mamos. Jolita augina trejų metų dukrą, Akvilė yra aštuonerių ir penkerių metų dukrų mama. Dovilė turi trimetį sūnų ir vienų metų dukrą.

„Būti mama ir derinti darbus tikrai yra nemažas iššūkis. Tenka kartais užduotis nukelti nakčiai ir savaitgaliams. Tačiau „Labu“ teikia labai daug džiaugsmo, leidžia save realizuoti, tobulėti, įgyvendinti įdomias idėjas, susipažinti su įdomiais žmonėmis, sulaukti daug gerų atsiliepimų“, – sako Jolita.

Prekių ženklas „Labu“ visoms trims mamoms nėra pagrindinė veiklą. Esą tai kol kas bandomasis projektas, kuriam moterys skiria laisvą nuo pagrindinių darbų ir šeimos laiką.

„Labu“ – pasisveikinęs paragauk

Skanėstai „Labu“ rinkoje atsirado vos prieš pusmetį. Produktui sukurti prireikė ir laiko, ir pastangų.

„Susipažinusios su maisto pramonės sektoriuje dirbančiais mokslininkais, sužinojome apie jų jau gaminamus produktus bei galimybes. Sutapus požiūriui, tikslams ir idėjoms, kartu sukūrėme tai, ką dabar vadiname skanėstais „Labu“, – pasakoja Dovilė.

Jos įsitikinimu, įgyvendinant idėją svarbu ne tik kokybiškas ir sveikas unikalus produktas, bet ir jo pateikimas rinkai. Tad įvairių sričių profesionalai padėjo kurti logotipą, pakuočių dizainą. Verslininkės taip pat daug dėmesio skiria komunikacijai ir bendravimui su klientais.

Sunkiausia pradedant verslą, susijusį su maistu, išsiaiškinti visus reikalavimus pakuotėms, jų ženklinimui. Taip pat pradžioje yra per daug svarstymų, tobulumo paieškų, todėl visi procesai užsitęsia. Galbūt netikėta buvo tai, kad tiek daug dalykų reikia išmokti ir perprasti, t. y. ir gamybos subtilybes, ir rinkodaros bei pardavimų niuansus“, – įspūdžiais dalijasi Jolita.

Kūrėjos galvas turėjo pasukti ir dėl pavadinimo. Jolita teigia, kad norėjosi trumpo, žaismingo, lietuviško, pavadinimo, kuris atitiktų ir prekių ženklo skleidžiamą pozityvumą, atsakomybę.

„Manome, kad visa tai įkūnija „Labu“. Šis žodis turi aliuziją į laboratoriją, kurioje ir gimsta skanėstai. Taip pat yra trumpo, neformalaus ir itin draugiško lietuviško pasisveikinimo forma“, – sako Jolita.

Tikslas – tobulėti

„Labu“ kūrėjos žvelgia į ateitį, žada nestovėti vietoje ir plėstis. Planuose – nauja skanėstų „Labu“ rūšis, dar vienas netikėtas ir išskirtinis skonis.

Šiuo metu skanėstų „Labu“ galima įsigyti internetinėje parduotuvėje, taip pat nemažoje dalyje kitų Lietuvos prekybos vietų bei Londone, parduotuvių tinkle „Vida & Sons“ bei Estijoje. Netrukus verslininkės „Labu“ skanėstus ketina siųsti ir į kitas užsienio šalis.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 12.0px ‘Times New Roman’; color: #000000; -webkit-text-stroke: #000000}

span.s1 {font-kerning: none}

„Sunkiausia yra pradėti. Paskui prasideda labai įdomi veikla. Kuo didesnis iššūkis, tuo daugiau kūrybos ir galimybių atsiranda išsiskirti. Svarbiausia nepradėti plaukti pasroviui. Nuobodūs dalykai niekam neįdomūs. Svarbu išlaikyti produkto unikalumą ir tikėjimą juo“, – įsitikinusi Jolita.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.