KAI PAPUOŠALAS IŠGELBĖJA GYVYBĘ (#)

Agnė Liubertaitė prieš 3 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 51 s.
„Amuleto“ kūrėjai - Mindaugas Butnorius ir Dovilė Butnorienė. Asmeninio albumo nuotr.
Šiais laikais papuošalas gali būti ne tik stiliaus detalė. Iš Skuodo kilusi Dovilė Butnorienė (32) su vyru Mindaugu Butnoriumi rado išeitį, kaip paprastą aksesuarą paversti naudingu prietaisu, galinčiu atlikti mobiliojo telefono funkciją, kai pastarojo šalia nėra ar negalima juo pasinaudoti. Apie „Amuleto“ idėją pasakoja pati jo kūrėja.
 
Gyvybes gelbstintis papuošalas

Viena iš „Amuleto“ kūrėjų D. Butnorienė teigia, kad sukurti tokį papuošalą, kuris ne tik yra stiliaus detalė, bet ir gelbsti gyvybes, paskatino nuolat girdimi siaubingi įvykiai, dažniausiai nutinkantys jaunoms merginoms. Kaip pavyzdį moteris pateikia užpuolimus, pagrobimus ir panašius įvykius, kurių pasekmės kartais būna tragiškos. „Supratome, kad laikas tokiu atveju yra labai trapus ir dažniausiai nėra jokios galimybės išsitraukti mobilųjį telefoną, kad išsikviestum pagalbą, – aksesuaro sukūrimo aplinkybes dėsto pašnekovė. – Pamanėme, kad šiais technologijų laikais tikrai turėtų būti galimybė išsikviesti pagalbą, paspaudus vos vieną mygtuką, kokioje nors lengvai pasiekiamoje vietoje, pavyzdžiui, ant riešo.“
„Amuleto“ – gyvybes gelbstintis sidabrinis papuošalas.“
D. Butnorienė.
Moteris mano, kad nemažai merginų nemato būtinybės nešioti kažkokį įrenginį, kuris nelaimės atveju padėtų išsigelbėti. „Visi turbūt galvoja, kad įvykiai, apie kuriuos skaitome spaudoje, nutinka kažkam kitam, tik ne man, tai kam nešioti tokį bjaurų daiktą ant rankos? Todėl kilo mintis įmontuoti tokį įrenginį papuošale, kad nereikėtų galvoti apie tikrąją jo funkciją. Pritraukus į komandą patyrusius elektronikos inžinierius, programuotojus ir juvelyrus, gimė „Amuleto“ – gyvybes gelbstintis sidabrinis papuošalas“, – pasakoja D. Butnorienė.
 
Tikisi investuotojų dėmesio

„Amuleto“ yra dar vienas projektas, siekiantis įgyti minios finansuotojų palankumą. Bendrakūrėja aiškina, kad tokios platformos kaip „Kickstarter“ ar „Indiegogo“, kurioje ir paskelbė apie savo produktą, iš esmės jau spėjo nutolti nuo savo pagrindinio tikslo, nes tapo eiliniu pardavimo kanalu. Pasak jos, norint, kad kampanija būtų sėkminga, neišvengiamai reikia didelių investicijų ir geros reklamos. „Kadangi ką tik pradėjome ir dar nesame pritraukę jokio finansavimo iš išorės, „Indiegogo“ pirmiausia matėme kaip būdą pritraukti galimų partnerių ir investuotojų dėmesį, o jei pasiseks – gauti išsankstinių užsakymų“, – dėsto pašnekovė.

D. Butnorienė pastebi, kad jos su vyru sukurtą papuošalą žmonės pirmiausia renkasi ne sau, o kaip dovaną artimiesiems, kad leistų jiems jaustis saugesniems. Moteris priduria, kad „Amuleto“ sudomina ir vyresnio amžiaus žmones, nes jie tai laiko priemone, kurią gali panaudoti insulto ar infarkto atveju.

Pašnekovė pripažįsta, kad kol kas negali pasigirti remėjų gausa, nes neskyrė didelių pinigų reklamai. Tačiau džiaugiasi, kad „Amuleto“ sulaukė gana didelio užsienio žiniasklaidos dėmesio. Apie gyvybes gelbėjantį papuošalą jau parašė JAV, Šveicarijos, Italijos, Ispanijos spauda. Maža to, pardavinėti amuletus norą pareiškė keli stambūs juvelyrikos tinklai, pavyzdžiui, „Thomas Sabo“. „Tai iš esmės ir yra pagrindinis mūsų kampanijos tikslas“, – teigia verslininkė.
 
Gero ir greito rezultato nebūna

Paklausta, su kokiais iššūkiais susiduria jaunas startuolis, „Amuleto“ kūrėja sako, kad iki šiol svarbiausias tikslas buvo užtikrinti, kad visos produkto dalys gerai sąveikauja. „Galutiniam produktui pasiekti nuo idėjos iki jos įgyvendinimo prireikė beveik dvejų metų. O dabar svarbiausia pateikti „Amuleto“ į rinką ir surasti investicijų masinei gamybai finansuoti. Manau, jis gali būti aktualus ne tik Lietuvoje, bet ir bet kurioje kitoje šalyje“, – aiškina D. Butnorienė.

Nors sėkmingos verslo formulės dar tikrai negalėtų pasakyti, pašnekovė tikisi, kad „Amuleto“ jau po pusės metų bus galima įsigyti mažmeninės prekybos vietose. „Jau nusprendėme vykdyti gamybą netgi tokiu atveju, jei nepasieksime užsibrėžtos sumos“, – sako ji.

Visiems, kurie norėtų imtis naujos, galbūt net neįprastos veiklos, moteris pataria nebijoti žengti to pirmo mažo žingsnio, taip pat dalytis savo idėja su kitais žmonėmis ir paklausti jų nuomonės. „Viena didžiausių priežasčių, kodėl geros idėjos lieka neatskleistos, yra ta, kad žmonės bijo jomis pasidalyti. Gero ir greito rezultato praktiškai niekada nebūna“, – įsitikinusi viena iš „Amuleto“ kūrėjų.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai