...

Nori Lietuvoje išpopuliarinti amerikietiškų kemperių idėją

Verslas

2017.06.09

Autorius: Agnė Liubertaitė

Temos: , , .

Nori Lietuvoje išpopuliarinti amerikietiškų kemperių idėją

Kompaktiškų kemperių „Tiny camper“ kūrėjas - Eugenijus Jusas. Asmeninio albumo nuotr.

Kai atsibosta ilgi skrydžiai ar įprastos kelionės automobiliu, reikia ieškoti naujų ir įdomių būdų paįvairinti bei supaprastinti savo keliones. Kompaktiškų kemperių „Tiny camper“ kūrėjas, iš Alytaus kilęs Eugenijus Jusas (31) nutarė būtent tai ir padaryti.

Idėja gimė JAV

„Tiny camper“ kūrėjas pasakoja, kad idėja gaminti kemperius jam kilo suvokus, kad didžioji dalis jo kelionių buvo tiesiog skrydis iš vienos šalies į kitą, o nuvykus likdavo tik išsinuomoti automobilį ir apkeliauti kelis didžiausius regionus. Pašnekovas prisimena, kad prieš dvejus metus Jungtinėse Amerikos Valstijose pamatė kompaktiškas priekabas „Teardrop“, o jas dažniausiai pasigamina patys žmonės. „Pasidarė įdomu keliauti automobiliu ir prisikabinti ką nors nesunkaus. Pradėjau domėtis jais, rinkti medžiagą ir užpraėjusią vasarą nusprendžiau, kad reikia pasigaminti sau tokį kompaktišką kemperį. Pats asmeniškai mėgstu tai, kas yra maža, kompaktiška ir funkcionalu: mažiau daiktų – daugiau laisvės“, – sako E. Jusas. Jis priduria, kad Lietuvoje ir artimiausiose šalyse tokių priekabų niekur nerado arba netenkindavo jų forma, o rimtesnės priekabos kainavo jau ir solidesnius pinigus. „Tada pradėjau galvoti apie komercinę gamybą ir populiarinti tokius mažus, kompaktiškus kemperiukus Europoje“, – pasakoja įkūrėjas.

E. Jusas sako, kad stengiamasi gaminti kemperius su natūralaus medžio raštais, nenaudoti plastiko apdailos. „Jaukus miegamojo interjeras, patogus dvivietis čiužinys, kompaktiška virtuvėlė su visa reikiama įranga yra viskas, ko reikia savaitgalio ar ilgesnėms išvykoms. Žinoma, galima tokiais kemperiukais keliauti visus metus“, – dėsto pašnekovas.

Mokantis iš klaidų tobulėti lengviausia

 

„Kai darai ką nors pirmą kartą, nežinai visų smulkmenų.“

E. Jusas.

 

E. Jusas prisipažįsta, kad pirmojo užsakymo reikėjo laukti ilgai – net dvejus metus. O 10 tūkst. eurų atsiėjo prototipų kūrimas. Vis dėlto vyras sako, kad tikslios sėkmingo verslo formulės dar neatrado – kol kas svarbiausia mokytis iš savo klaidų, stengtis nuolat tobulėti, nes tik taip verslas galės sėkmingai žengti į priekį.

Iššūkiai, su kuriais verslininkui teko susidurti, buvo įprasti. „Kai darai ką nors pirmą kartą, nežinai visų smulkmenų, nežinai, kaip kuo geriau suprojektavus visą konstrukciją, apdailą. Pagal turimus amerikiečių brėžinius ir sprendimus turi ieškoti alternatyvų, kas yra Lietuvoje arba Europoje. Toliau didžiausias galvos skausmas yra sandarumas nuo vandens. Turi rasti idealius sprendimus kiekvienai detalei, kad galėtum paskui tai taikyti masinei gamybai. Iki šiol tebeieškau to idealaus varianto. Reikia įdirbio, kad viskas susidėliotų į savo vietas“, – tikina E. Jusas.

Dar reikia priprasti

Pasak „Tiny camper“ kūrėjo, susidomėjimas šiais kemperiais yra, tačiau žmonės linkę juos vertinti atsargiai. „Dauguma žmonių jau nuo seno įpratę turėti kuo daugiau erdvės, kad galėtų prisikrauti ten pusę buto. Visa tai netilptų į mini kemperį, todėl reikia imti tik pačius būtiniausius daiktus, panašiai kaip į lagaminą. Tik visada turi nemokamą lovą ir virtuvėlę maistui pasigaminti. Visa kita ateina jau keliaujant“, – teigia pašnekovas. Artimiausiu metu „Tiny camper“ bus galima ne tik pirkti, bet ir išsinuomoti visiškai įrengtus kemperiukus nuo kelių dienų iki savaičių trunkančioms kelionėms.

E. Jusas pataria: „Jeigu kažko norite, tiesiog imkite ir darykite, nelaukite tinkamo momento, nes jis gali ir neateiti. Nepaisykite aplinkinių, kurie bando jus sustabdyti.“

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.