SUKURTA REKLAMOS PLATFORMA LEIS ŽMONĖMS GYVAI UŽSIIMTI VERSLU (#)

Urtė Kasparavičiūtė prieš 5 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 45 s.
Andrius Zaveckas. BFL/Kęstučio Vanago nuotr.
„Comoba“ – reklamos turinio valdymo platforma. Mūsų produktas skirtas valdyti savo turiniui, statistikai rinkti. Idėja tokia, kad bet kokį produktą, esantį rinkoje, ar ekraną, rodantį vaizdą, galime „užmaitinti“ per reikiamą platformą, valdyti turinį, rinkti statistiką nuotoliniu būdu. Tai – mūsų verslo idėjos esmė. Trumpai tariant – platformos „Google AdWords“ perkėlimas į realų pasaulį. Mes leisime žmonėms gyvai užsiimti verslu reklamos plotuose įvairiose vietose“, – apie sukurtą platformą pasakoja jos įkūrėjas marijampolietis Andrius Zaveckas (27).

Klientas pats valdo savo reklamą

„Mūsų versle svarbu tai, kad klientas, kaip ir „Google“, pats valdo savo reklamą. Klientas į mus tiesiogiai nesikreipia, jis per sistemą įkelia reklamą, pasirenka vietą, kurioje nori būti matomas, ir automatiškai sistema atsiranda toje erdvėje. Mūsų tikslas – netapti turinio reklamos pardavėju, o turinio valdymo platforma, kuri kaip ir „Google“ leistų pati nuspręsti, kiek mokėti, už ką mokėti ir kur reklamą rodyti“, – apie platformos ypatumus pasakoja pašnekovas.

Startuolių gyvenimas – vienas didelis iššūkis

Paklaustas apie turinio valdymo platformos „Comoba“ kūrimo iššūkius, A. Zaveckas tikina, kad iššūkių yra daugybė. „Manau, kad startuolių gyvenimas yra vienas didelis iššūkis. Kiekvieną dieną tie iššūkiai keičiasi, įveikus vieną, atsiranda kitas. Jų yra tikrai labai daug – nuo technologinių sprendimų iki rinkos edukavimo“, – įsitikinęs „Comoba“ įkūrėjas.

Maksimalizuoti visų pusių naudą
„Tokios platformos pasaulyje egzistuoja jau 20 metų.“
A. Zaveckas.
„Kaip turinio valdymo platforma, konkurentų turime daug. Tokios platformos pasaulyje egzistuoja jau 20 metų. Skirtumas tas, kad niekas pasaulyje to nepadaro atviros rinkos principu. Visi licencijuoja savo programinę įrangą, parduoda kažkam turinio valdymo platformą. Kai „Google“ sukūrė valdymo sistemą, kompanija atidavė ją rinkai ir rinka sprendė, kiek mokėti, kur ką rodyti, ir šis metodas realiai maksimalizavo visų naudą. Tiek reklamos užsakovų, žinančių, kokį turinį geriausia rodyti, tiek srauto turėtojų – bet kurių internetinių portalų, generuojančių srautą“, – apie konkurentus bei panašias platformas pasaulyje pasakoja A. Zaveckas.

Lietuva – pradinis taškas

Paklaustas apie rinką ir platformos ateitį Lietuvoje, pašnekovas tikina, kad Lietuva įmonės plane – pradinis taškas, kuriame ganėtinai ekonomiškai galima išbandyti visas įmanomas vertikales, verslus, kategorijas, kuriose sukurtas produktas veiks. „Tai mes galime išbandyti su gana mažu biudžetu. Mūsų plano plėtra – tikrai ne Lietuva, nes jos rinka ribota, ne visi reklamos užsakovai gali pasiryžti mokėti reikalingą sumą“, – tikina „Comoba“ įkūrėjas.

Tikslas – Lietuvos reklamos rinkos edukavimas

Paklaustas apie „Comoba“ tikslus, pašnekovas tikina, kad svarbu išbandyti naujas vertikales. „Pirmiausia norime išbandyti kitas vertikales, naujas veiklos sritis, kad galėtume patikrinti sukurto produkto veikimą. Šiuo metu mes veikiame „Smart Taxi“ automobiliuose. Taip pat sutarėme su vienu didžiausių prekybos centrų dėl mūsų platformos veikimo juose. Reikia atkreipti dėmesį, kad svarbus dar vienas tikslas – Lietuvos reklamos rinkos edukavimas, nes naujovių reklamos rinkoje visi nori, visi laukia, tačiau ne visi jas yra pasiryžę išbandyti greitai ir efektyviai. O neinvestuotas startuolių laikas greitai senka, tad norime kaip galima sparčiau edukuoti rinką ir supažindinti su mūsų reklamos sprendimu“, – ateities planus atskleidžia A. Zaveckas.

Verslo idėją patvirtina rinka

Paprašytas palinkėti jauniesiems verslininkams, norintiems pristatyti savo projektus, sukurti inovatyvius verslus, pašnekovas tikina, kad svarbu suvokti, kad idėją geriausiai patvirtina rinka. „Turbūt tai klišinis atsakymas, kurį visi sako, bet jame yra tiesos. Kad ir kokią idėją turi, ar labai gerą ar blogą, ją geriausiai patvirtina rinka. Pristačius rinkai, būtent ji nusprendžia, ar tavo idėja verta, kad būtų realizuota. Svarbiausia judėti į priekį, rezultatus rodyti draugams, kolegoms“, – tikina reklamos turinio valdymo platformos „Comoba“ įkūrėjas Andrius Zaveckas.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai