...

Batų dekoras: originalią startuolio idėją padiktavo pasaulinė mados tendencija

Verslas

2017.07.02

Autorius: Eglė Jurevičiūtė

Temos: , .

Batų dekoras: originalią startuolio idėją padiktavo pasaulinė mados tendencija

Jelena Balkūnaitė–Cyba ir Liudmila Butina. Tapi-Tapi archyvo nuotr.

Jau kuris laikas mados pasaulyje įsivyrauja naujos tendencijos. Mada iš tendencijų diktatorės virsta stiliaus išraiškos dalimi. Vis dažniau kuriama ne žmonių masei, o orientuojamasi į individualaus stiliaus išraiškos būdus. Garderobo individualizavimo įkvėptos verslios mados mylėtojos vilnietės Jelena Balkūnaitė –Cyba (34) ir Liudmila Butina (35), sukūrė išradingą mados startuolį: lietuvišką batų aksesuarų ženklą „Tapi-Tapi“. Verslininkės siūlo klientams originalias avalynės dekoravimo paslaugas.

Kuriant verslą svarbiausia darni komanda

Prekės ženklo „Tapi-Tapi“ įkūrėjos – geros bičiulės. J. Balkūnaitė –Cyba pasakojo, jog versle jos, taip pat, puiki komanda. Kadangi L.Butina yra architektė, dizainerė, ji dažniausiai rūpinasi batų aksesuarų kūrimu, gamybos procesu, o J. Balkūnaitė –Cyba atsakinga už verslo valdymą ir plėtrą.

Verslininkės pasakojo, jog sudėtingiausia buvo išsiaiškinti klientų poreikius bei rasti sprendimą kaip kokybiškai pritvirtinti pačių rankomis pagamintus aksesuarus. Visgi, po ilgų bandymų ir testavimo valandų rezultatu jos liko patenkintos.

Pirmosios prekinio ženklo „Tapi-Tapi“ produkciją išbandė pačios kūrėjos bei jų draugai. Vėliau verslininkės dalyvavo Dizaino skvero parodoje, kur savo pagamintus batų aksesuarus pristatė platesnei auditorijai.

Aksesuarai batams- praktiška išeitis originalioms moterims!

 

„Galima sakyti, kad verslo idėją padiktavo šiuo metu visame pasaulyje įsigalėjusios mados tendencijos.“

J. Balkūnaitė-Cyba.

 

Kiekvienas svajojame įsigyti universalų rūbą ar avalynę, kuriuos galėtume panaudoti keletui vakarėlių, derinti prie skirtingo garderobo, kasdien atrodyti nepakartojamai ir originaliai. Noras sukurti savitą, išskirtinį įvaizdį pastūmėjo J. Balkūnaitę – Cybą ir L. Butiną įkurti nuosavą verslą.

„Galima sakyti, kad verslo idėją padiktavo šiuo metu visame pasaulyje įsigalėjusios mados tendencijos. Pirmoji – noras išsiskirti ir unikalaus asmeninio stiliaus paieškos. Antroji: galimybė transformuoti kokybiškus daiktus, juos pritaikant skirtingiems poreikiams – kai su vienais ir tais pačiais bateliais, vos pakeitęs kelias detales, gali eiti ir į verslo susitikimą, ir į pašėlusį vakarėlį,“ – sako J. Balkūnaitė-Cyba.

Kaip tai atrodo praktiškai? Įsivaizduokite moteriškus klasikinius juodus aukštakulnius batelius. Iš ryto išėjusi iš namų moteris gali avėti juos darbe biure ir atrodyti dalykiškai, po darbo – eiti į teatrą ir, pritvirtinusi prie jų elegantiškus kaspinėlius, sukurti rafinuotą stilių; o po teatro – užsukti į naktinį klubą ir su kailiniais pomponais visiškai pakeisti ne tik batelių stilių, bet ir savo nuotaiką.

Kol kas prekinio ženklo „Tapi- Tapi“ produkcija labiau orientuota į moteriškų batų aksesuarų kūrimą, tačiau aksesuarais domisi ir vyra, tad ateityje planuojama veiklą plėsti.

Idėjų semiasi ir iš lietuviškų motyvų

Ieškodamos įkvėpimo, kūrybingosios verslininkės žvalgėsi ne tik į užsienio šalis, bet idėjų ieškojo ir Lietuvoje. Paieškų metu jos lankėsi ne viename mūsų šalies mieste ir miestelyje. Kolekcijoje gausu lietuvių liaudies detalių ir motyvų, tinkančių įvairaus stiliaus avalynei.

„Kuriant fringes – odinius liežuvius batams – įkvėpimo sėmėmės iš lietuvių liaudies ornamentų ir gamtos simbolių – saulės, lapų, gėlių. Matyt, ši mintis kilo bekeliaujant po odos gamintojų dirbtuves visoje Lietuvoje,“ – pasakoja Liudmila Butina, diplomuota architektė ir dizainerė. – Tuo tarpu užsegami kaspinėliai – tai mūsų duoklė ekstravagantiškam įvaizdžiui, kurį mėgstame, tačiau, kaip ir dauguma moterų, žinome, koks jis nepraktiškas. Todėl sukūrėme lengvą sprendimą atrodyti įspūdingai su jau turimais klasikiniais bateliais“.

Batų aksesuarų kolekcijoje – odiniai pakabukai, kailiniai pomponai ir prisegami kaspinėliai, kuriais mados ir originalumo gerbėjai gali puošti pačią įvairiausią avalynę –nuo aukštakulnių iki sportbačių.

Pasak vienos prekės ženklo „Tapi-Tapi“ įkūrėjų J. Balkūnaitės-Cyba, labiausiai lietuvių širdis užkariavo tassel kutukai, kuriuos pačios kūrėjos vadina dabartinio dinamiško gyvenimo atspindžiu – kai tenka derinti motinystę, darbą, pomėgius. Kutukai lyg spalvingas manikiūras suteikia žavingo prieskonio įprastiems sportbačiams ir visam įvaizdžiui. Juos paprasta užverti ant batraiščių, derinti įvairias spalvas ir suteikti aprangai to žavaus cinkelio, kurio taip visos trokšta visos moterys.

Lietuviai klientai – atsargūs, bet smalsūs

Aistros madai ir batams suvienytos kūrėjos neabejoja, kad pasaulinė garderobo individualizavimo mada Lietuvoje tik stiprės: „Atsiranda vis daugiau lietuvių kūrėjų bei prekės ženklų, kurie siūlo gaminius su individualiais užrašais, aplikacijomis, logotipais. Lietuvos pirkėjai yra gana atsargūs, nepuola stačia galvą į naujas tendencijas, bet, kaip rodo mūsų patirtis, klientams patinka ši „daiktų individualizavimo“ idėja“.

Originalios idėjos autorės sako, kad iššūkių pristatant absoliučiai naujos koncepcijos produktą – netrūksta: nuo kasdienių technologinių ir gamybinių klausimų, iki aktyvaus bendravimo su Lietuvos ir užsienio klientais, stengiantis suprasti ir patenkinti jų poreikius bei lūkesčius.

„Todėl noriai diskutuojame su klientais gyvai ar per socialinius tinklus, dažnai atliekame ir nestandartinius užsakymus, atsižvelgiame į jų pageidavimus dėl naujų spalvų ar modelių,“ – apie inovatyvaus mados verslo užkulisius pasakoja „Tapi-Tapi“ įkūrėjos.

Verslo istorijų herojėms linkime sėkmės ir neišblėstančio kūrybiškumo!

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.