VERSLAS, KURIANTIS NAMŲ JAUKUMĄ (#)

Agnė Pakėnaitė prieš 3 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 13 s.
Anželika Mikuckienė. Asmeninio albumo nuotr.
Anželika Mikuckienė (29) jau trejus metus užsiima sau malonia veikla – namų dekoru. Apie nesibaigiančias namų interjero detalių ir dekoracijų idėjas bei sunkumus kuriant savo verslą „Deco detalės“ su ja ir kalbamės.
 
Ieškojo sau

Didžiausias pašnekovės verslo pagalbininkas ir partneris – jos vyras. „Idėja gimė labai paprastai“, – pasakoja jauna verslininkė. Savo namams jie patys dairėsi originalių dekoro detalių, tačiau to, kas patiktų, nerado. „Šiandien „Deco detalės“ užsiima sieninių laikrodžių, dekoratyvinių veidrodžių, lipdukų ant sienų prekyba. Sieniniams laikrodžiams gaminti naudojame akrilinį stiklą, ypatingą tuo, kad iš jo galima išgauti bet kokią formą“, – sako A. Mikuckienė.
 
Pradžia nebuvo lengva

„Deco detalės“ veikia jau trejus metus, tačiau kelias nebuvo paprastas. „Mes pradėjome nuo parduotuvės prekybos centre, ją reikėjo užpildyti prekėmis, turėti jų ir sandėlyje, kad klientai ilgai nelauktų. Tam prireikė nemažai pradinių investicijų, tačiau toks modelis nepasiteisino“, – pirmąsias nesėkmes atskleidžia moteris. A. Mikuckienė prisimena, kad pats prekybos centras buvo miesto pakraštyje, o galiausiai kartu su vyru jie priėmė sprendimą, kad vietoj parduotuvės atidarys savo studiją, taip sutaupydami, nes nereikės papildomų lėšų parduotuvės nuomai. „Šiuo metu užsiimame didmenine prekyba su bene 14 skirtingų interjero ir baldų parduotuvių“, – pasakoja moteris ir priduria, kad vienas iš ateities tikslų savo prekybą perkelti ir į e. parduotuvę.
 
Vilniečiai išrankesni
„Vilniečiai nori kažko išskirtinio, pagal individualius užsakymus, negaili pinigų.“
A. Mikuckienė.
Ar lietuviai yra linkę puošti savo namus įdomiomis interjero detalėmis? A. Mikuckienė sako, kad taip. „Daugiausia pavienių klientų pritraukiame per socialinius tinklus, tokius kaip „Facebook“. Nors pastaruoju metu girdžiu, kad „Facebook“ reklama didelių auditorijų nebepritraukia, tačiau pas mus atvirkščiai – per pastaruosius metus surinkome nemažą auditoriją“, – šypsosi moteris. Apžvelgusi Lietuvos auditoriją, ji teigia, kad itin išsiskiria Vilnius ir kiti miestai: „Vilniečiai nori kažko išskirtinio, pagal individualius užsakymus, negaili pinigų. O visoje kitoje Lietuvoje pats populiariausias laikrodis su drugeliais, kurį vilniečiai ne itin mėgsta.“
 
Semiasi idėjų

A. Mikuckienė pasakoja, kad idėjų semiasi iš interneto ir užsienio parodų, kurios dažniausiai pranoksta Lietuvos parodas ir dydžiu, ir pasiūla. „Dviračio neišrasi, juk visada pamatai kažką, kas patinka, pridedi kažką naujo ir taip sukuri kažką savo“, – pasakoja moteris.

Visiems pradedantiesiems verslą ji siūlo turėti unikalią idėją ir neišsigąsti pirmų nesėkmių: „Investuokite savo laiką, pinigus, žinias. Nepasiduokite po pirmų nesėkmių ir bandykite pritaikyti įgytą patirtį gal jau kitoje srityje, tačiau nesustokite!“

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai