„FOODOUT“ NAUJIENA – 33 MINUČIŲ TRUKMĖS PASLAUGA (#)

Veronika Bielinė prieš 3 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 17 s.
„Foodout“ valdybos pirmininkas Tomas Martūnas. BFL/Tomo Lukšio nuotr.
Didžiausias maisto užsakymo portalas Lietuvoje ir startuolis „Foodout“, pritraukęs kelis milijonus investicijų, Lietuvai pristato naujieną, opią klientui, kuri, kaip tikimasi, paskatins klientus dar labiau pirkti dabar ir būtent pas juos. Maisto pristatymas vos per 33 minutes – pasaulyje populiari praktika, o mūsų šalyje kol kas didelė naujiena, kurią įgyvendinti ėmėsi „Foodout.lt“. Įmonė rinkoje nuolat pateikia naujienų ir drąsių žingsnių.
 
Siekia padvigubinti užsakymų skaičių

„Foodout.lt“ pritraukė investicijų jau keturiose rinkose: Lietuvoje, Latvijoje, Irane ir Ukrainoje, pasiekė netoli 30 mln. eurų apyvartą (realizavus konsolidavimo planą) subūrė daugiau kaip 160 darbuotojų komandą ir dar apie 50 partnerių vairuotojų. Maisto užsakymo internetu platformoje „Foodout“ galima užsisakyti mėgstamo maisto iš daugiau kaip 250 vartotojų gerai įvertintų restoranų Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir kituose didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Ant laurų nemiegantys įmonės direktorius Tadas Čekavičius ir valdybos pirmininkas Tomas Martūnas vilniečiams pateikė naujieną, siekdami padidinti užsakymų skaičių. „Foodout.lt“ duomenimis, internetu dienos pietus užsisako apie 30 proc. vartotojų, kurių skaičius, užsakymus pristatant dvigubai greičiau, manoma, išaugs maždaug iki 50 procentų.
 
Maisto pristatymas tik per 33 minutes, dvigubai greičiau, nei įprasta, turėtų itin patikti nuolat skubantiems, užimtiems žmonėms. Užsakymą pristatantys kurjeriai – specialiai projektui surinkta motorolerininkų ir profesionalių bei mėgėjų dviratininkų komanda. Dar viena naujiena! Kurjeriai užsakymą pristato specialiose dėžėse – kuprinėse, kurios užtikrina, kad maistas kiekvieną pasieks šviežias ir šiltas. Dviračiai ir motoroleriai yra ne tik greitesnis, bet ir patogesnis maisto pristatymo būdas miesto zonose. Juk ne vienam patiktų papietauti tiesiog parke, kur ant suoliuko smagiai šnekučiuojasi su draugais.
 
Prieš dvejus metus „Foodout“ jau trenkė žaibus neįprasta komunikacija

Būtent prieš kelerius metus „Foodout.lt“ žengė verslo komunikacijoje neregėtą žingsnį – pirmoji pradėjo reklamuotis pornografiniuose puslapiuose. Netradicinei komunikacijos kampanijai įmonė pasirinko suaugusiesiems skirtus kanalus ir dviprasmiškas asociacijas keliančias reklamines žinutes. Drąsus žingsnis padidino „Foodout.lt“ apyvartą 2,5 karto. Šio netradicinio ir dviprasmiško reklamos kanalo pasirinkimą lėmė tai, kad beveik 65 proc. lietuvių reguliariai lankosi pornografinėse interneto svetainėse ir ši niša neišnaudota. Iki šiol nė viena Lietuvos įmonė neišdrįso reklamuotis suaugusiesiems skirto turinio portaluose.
 
Planuoja dar daugiau inovatyvių sprendimų

Projektas startavo Vilniaus senamiestyje su aplink Gedimino prospektą esančių dvylika restoranų, kurie pateikia specialų dienos pietų valgiaraštį platformoje „Foodout.lt“. Šiuolaikiniams žmonėms, kurie itin skuba ne tik dirbti, bet ir linksmintis, nauja paslauga iš karto patiko, tad artimiausiu metu planuojama projekto plėtra atokesniuose Vilniaus rajonuose ir daugiau inovacijų maisto pristatymo srityje.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai