ŠIUOLAIKIŠKAS BŪDAS ĮMONĖMS IŠLIKTI (#)

Eglė Jurevičiūtė prieš 3 metus Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 20 s.
MB „Di Lodi“ įkūrėja dr. Diana Lodienė. Shoop.lt nuotr.
Dinamiškame verslo pasaulyje sėkmingai konkuruoti sudėtinga net galingiausioms įmonėms, bendrovėms, verslininkams. Siekiant pagerinti įmonių veiklą ir padidinti gamybos našumą, neretai kreipiamasi į verslo procesų optimizavimo paslaugas teikiančias įmones.
 
„Di Lodi“ – ilgametės patirties versle rezultatas

Ne vienus metus padėjusi įmonėms sėkmingai konkuruoti rinkoje, gerinti darbo efektyvumą ir didinti pelną, dr. Diana Lodienė įkūrė verslo procesų optimizavimo paslaugas teikiančią įmonę „Di Lodi“.

„Verslą įkūriau po kelerių metų apgynusi disertaciją „Procesinio požiūrio vystymas organizacijos valdyme“. Iki tol sėkmingai darbavausi vadovaujamose pozicijose. Pagrindinės mano verslo paslaugos yra verslo procesų optimizavimas, gali būti atskira paslauga įmonės veiklos ir procesų auditas. Mano įmonė valdo ir prekių ženklą „iprocess.lt“, kuris atspindi tai, ką darau. Raidelė „i“ žodžio pradžioje nurodo individualumą, tai reiškia, kad procesų valdymo sistemas kuriu individualiai tik tai įmonei, todėl apčiuopiami rezultatai pradedami matyti jau po trečio bendradarbiavimo mėnesio“, – pasakoja dr. D. Lodienė.

Verslo procesų optimizavimas padeda išvengti bankroto

Konsultacijos verslo procesų valdymo ir optimizavimo klausimais aktualios tiek įmonėms ir tiek verslininkams. Verslo konsultantų paslaugos taip pat gali tapti tikru išsigelbėjimu prie bankroto slenksčio atsidūrusioms įmonėms.

Pasak  MB „Di Lodi“ direktorės dr. Dianos Lodienės, dėl šių paslaugų dažniausiai kreipiasi įmonės, siekiančios pagerinti savo veiklą, laiku spėti pagaminti ir pateikti užsakymus.
„Praktiškai visose Lietuvos įmonėse yra ką gerinti ir optimizuoti.“
D. Lodienė.
Verslo procesų optimizavimo paslauga susideda iš trijų dalių. Pirmiausia – tai gilinimasis į situaciją, išsami veiklų bei procesų analizė ir ataskaitos pateikimas. Antroji dalis – konkretaus proceso žemėlapio projektavimas, matavimo rodiklių nustatymas, kontrolės taškų identifikavimas. Galiausiai – sumodeliuoto proceso įgyvendinimas, pagelbėjimas įmonei formuoti naujus darbo įpročius.

„Praktiškai visose Lietuvos įmonėse yra ką gerinti ir optimizuoti. Tik vienų įmonių vadovai tai supranta, o kiti mano, kad patiems gerai sekasi ir patys puikiai gali išsispręsti kasdienius praradimus“, – teigia daugiau kaip 17 metų patirtį versle sukaupusi dr. D. Lodienė.
  
Technologijos – jaunosios kartos verslininkų įrankis

Augant jauniesiems verslininkams, neišvengiamai ryškėja skirtumai tarp jaunosios ir vyresnės kartos verslininkų pasaulėžiūros. Jaunieji verslininkai drąsiau naudojasi technologijų teikiamomis galimybėmis ir sėkmingai pritaiko jas versle. Skirtumus tarp įvairių kartų verslininkų įžvelgia ir dr. D. Lodienė.

„Pagrindiniai skirtumai yra tie, kad jaunimas nuo mažens draugauja su technologijomis ir naudodamiesi jomis gali surasti operatyvius sprendimų variantus. Iš karto gali pastebėti, kuriose vietose yra laiko švaistymas, tik svarbiausia – jie turi turėti sprendimams priimti ir pokyčiams diegti noro ir iniciatyvos. Vyresnioji karta turi noro ir iniciatyvos, tačiau ne visada supranta technologijų svarbą ir naudą“, – aiškina pašnekovė.
 

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai