...

Lietuvių „Bored Panda“ jau lenkia net „BuzzFeed“

Verslas

2017.08.15

Autorius: Povilas Sabaliauskas

Temos: , .

Lietuvių „Bored Panda“ jau lenkia net „BuzzFeed“

„Bored Panda“ savo skaitytojams netradicinėmis formomis pasakoja apie kasdienį gyvenimą. boredpanda.com nuotr.

Prieš aštuonerius metus lietuvių sukurtas puslapis „Boredpanda.com“, skirtas menui, dizainui, humorui ir kitoms nuobodulį vaikančioms saviraiškos formoms, pamažu tampa viena efektyviausių virusinio turinio kūrimo platformų pasaulyje. „NewsWhip“ duomenys rodo, kad „Facebook“ erdvėje savo populiarumu tinklalapis jau lenkia net ir nepalyginamai didesnius išteklius turinčius konkurentus.

Kiekvieną mėnesį daugiausia vadinamųjų interakcijų (pamėgti, dalintis ir komentuoti) generuojančių žiniasklaidos platformų sąrašą sudarančios „NewsWhip“ skaičiavimai rodo, kad lietuvių „Bored Panda“ liepą jų surinko net kiek daugiau nei 25 milijonus. Tai antras geriausias rezultatas tarp visų reitinguotų platformų.

Pagal šį parametrą lietuviai nusileido tik britų bulvarinės žiniasklaidos gigantui „Daily Mail“, surinkusiam daugiau kaip 27 mln. interakcijų. „Bored Panda“ aplenkė net tokius visame pasaulyje žinomus vardus kaip „Huffington Post“, CNN, NBC, „New York Times“ ir „BuzzFeed“. Iki antrosios šio sąrašo vietos tinklalapis pakilo pirmą kartą per savo gyvavimo istoriją.

Lietuvių pasiekimai atrodo dar įspūdingiau, žvelgiant į jų kuriamo turinio kiekius ir jų konkurentų veiklą. „NewsWhip“ analitikai pabrėžia, kad „Bored Panda“ išsiskiria savo itin aukštu įsitraukimo lygiu, keliomis dešimtimis kartų lenkiančiu konkurentus. Liepą puslapis socialiniame tinkle „Facebook“ iš viso pasidalino 500 istorijų, o sąrašo lyderis „Daily Mail“ savo skaitytojams jų pateikė net 50 tūkst., „Huffington Post“ – 10 tūkst., o „BuzzFeed“ – 9 tūkstančius.

Žmogiškasis elementas nugali

Specialistai atkreipia dėmesį, kad socialiniuose tinkluose didžiausio pasisekimo sulaukia istorijos, išsiskiriančios stipriu žmogiškuoju elementu. „Bored Panda“, savo skaitytojams netradicinėmis formomis pasakojanti apie kasdienį gyvenimą, idealiai atitinka šias tendencijas, be to, kurdama kokybišką turinį, sugeba net ir su ribotu jo kiekiu lenkti nepalyginami daugiau išteklių turinčius konkurentus.

„Bored Panda“ nuo savo varžovų rinkoje skiriasi ir interaktyviu veikimo principu. Straipsnius puslapyje kuria ne tik darbuotojai, bet ir patys registruoti vartotojai, kurių šiuo metu jau yra daugiau nei 800 tūkstančių. Skaičiuojama, kad kasdien jie įkelia apie 80 naujienų.

Didžiausio skaitytojų srauto „Bored Panda“ sulaukia iš anglakalbių šalių: Jungtinių Amerikos Valstijų, Jungtinės Karalystės, Kanados, Australijos ir kt.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.