„INDIEGOGO“ PLATFORMOJE „ORGANIC HERBIE“ SIŪLO PAŽINTI KOKYBIŠKĄ ARBATĄ PRIEŠ JĄ ĮSIGYJANT (#)

Kristina Augustinaitė prieš 3 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 10 s.
„Organic Herbie“ komandos nariai. Asmeninio albumo nuotr.
Kilus sumanymui sukurti organišką arbatą, atitinkančią aukščiausius „Euro-leaf“ kokybės standartus, „Organic Herbie“ komandos nariai Martynas Manukianas (24), Jonas Bukėnas (27), Karolis Šakėnas (25) ir Justinas Mažonas (24) užsibrėžė tikslą gauti finansavimą produkto gamybai sutelktinio finansavimo platformoje „Indiegogo“.
 
Sumanymas sukurti organišką arbatą

„Mūsų istorija prasidėjo dar prieš kelerius metus, kai pradėjome puoselėti tradiciją – susitikti pokalbiui prie puodelio arbatos. Tiesa, mes visi dar nebuvome tuomet pažįstami, o ir užsiimti arbatos tiekimu net minties neturėjome“, – pasakoja K. Šakėnas. Taigi tai buvo „Organic Herbie“ komandos istorijos pradžia, kai visiškai skirtingi, atrodo, nieko bendra tarpusavyje neturintys vaikinai susitikdavo pasikalbėti apie tai, kaip galima sukurti savo istoriją ir su ja supažindinti visą pasaulį.
 
Pašnekovas prisimena, kad tų istorijų jie turėjo išties nemažai, daug diskutuodavo, bandydavo ir vis neatrasdavo bendrumo ir bendro požiūrio, kol visai atsitiktinai vienas iš jų pajuokavo, kad vienintelis bendras juos siejantis dalykas yra puodelis arbatos. „Kaip dabar pamenu, kaip linksmai diskutavome apie galimybę tiekti arbatą ir vos per porą valandų jau jautėmės įsteigę bendrovę“, – juokauja jis.
 
Pasak K. Šakėno, jie tiesiog užsidegė šia idėja ir kiekvienas iš jų atidavė dalelę savęs į šią arbatos istoriją. Pašnekovas atskleidžia, kad jiems buvo ypač svarbus lankstumas, o tai jie pasiekė pasiūlę galimybę lanksčiai rinktis arbatos svorį. „Justinui svarbiausia atrodė nemokamas pristatymas ir maža kaina, kad visi vartotojai be apribojimų galėtų mus rinktis. Man, kaip visuomenės sveikatos specialistui, svarbu aukščiausia kokybė ir tai mums pavyko pasiekti su „Organic-leaf“ organinės arbatos ženklinimu“, – sakė pašnekovas.
 
Aplinkinių reakcija ir išmoktos pamokos

Pašnekovas džiaugiasi, kad „Organic Herbie“ komanda sulaukė daug paramos ir palaikymo iš šeimos narių ir artimiausių žmonių, kurie padėjo formuojant asortimentą, kuriant dizainą, ieškant pakavimo galimybių. „Kaip ir visur atsiranda daugiau kritikuojančiųjų nei patariančiųjų, netikinčių organine arbatos kilme ir mūsų sėkme, tačiau mes į tokius asmenis nesame linkę kreipti dėmesio ir, atiduodami visą savo širdį, dirbame toliau“, – pasakoja K. Šakėnas.
 
Verslininko teigimu, kurdama savo verslo istoriją, „Organic Herbie“ komanda turėjo labai daug idėjų – nuo parduotuvės funkcionalumo įrankių iki išskirtinių prekių ženklo identiteto ypatybių demonstravimo. „Pamoka paprasta – viskam reikia finansinių išteklių. Nors truputį apmaudu, kad esame apriboti pradiniame savo istorijos taške, tačiau net neabejojame, kad užaugsime ir parodysime, ką siekiame įgyvendinti“, – pasakoja jis.



Vartotojams suteikia laisvę rinktis
„Suteikiame visišką lankstumą vartotojui pačiam susidėlioti pirkinių krepšelį pagal asmeninį skonį ir arbatos gėrimo įpročius.“
K. Šakėnas.
„Mūsų arbata yra organiška ir atitinka aukščiausius kokybės „Euro-leaf“ standartus. Siekiame suteikti arbatos mėgėjams tik tai, ko jie trokšta. Tai yra puodelis išskirtinės kokybės arbatos“, – pasakoja K. Šakėnas ir priduria, kad „Organic Herbie“ rekomenduoja tik organinės kilmės arbatą, o tais atvejais, kai arbata nėra pažymėta „Organic-leaf“ sertifikatu, tai yra nurodoma. Verslininkas įsitikinęs, kad vartotojai turi pažinti arbatą prieš ją įsigydami, o ne atvirkščiai. „Tikimės, kad atvirumu grįsti santykiai su mūsų bendruomene leis mumis pasitikėti ir skatins norą toliau bendrauti“, – sako pašnekovas.
 
Dar vienas didelis „Organic Herbie“ išskirtinumas, kurį įvardija K. Šakėnas, yra tas, kad arbatos mėgėjai gauna galimybę išbandyti vis naują arbatą už labai konkurencingą kainą, todėl vartotojai nėra įpareigojami pirkti nustatytą didelį kiekį arbatos ir jie gali rinktis neribotą skaičių pakuočių skirtingos arbatos po 10 ir daugiau gramų. „Suteikiame visišką lankstumą vartotojui pačiam susidėlioti pirkinių krepšelį pagal asmeninį skonį ir arbatos gėrimo įpročius, o nemokamas pristatymas į visas pasaulio šalis išsprendžia dar vieną iššūkį arbatos mėgėjams“, – teigia verslininkas.
 
Antras dublis platformoje „Indiegogo“

„Kaip sutelktinio finansavimo platformą pasirinkome „Indiegogo“, kuri laikoma antra pagal dydį visame pasaulyje. Būsime atviri, finansinių tikslų nepasiekėme, tačiau išmokome ne vieną pamoką ir patobulėję esame ryžtingai nusiteikę pabandyti dar kartą“, – tikina K. Šakėnas.
 
Pasak pašnekovo, projekto žinomumą buvo siekiama didinti per sutelktinio finansavimo bendruomenines grupes, forumuose, susisiekus su tinklaraštininkais ir kreipiantis į arbatos bendruomenes. „Nors orientavomės į tarptautines, statistiškai reikšmingas rinkas, tokias kaip Anglija, Airija, Kanada, JAV ir kitos Vakarų Europos valstybės, didžioji dalis sugeneruoto srauto buvo iš Lietuvos. Mums tai puiki patirtis, leidžianti, išmatuoti reklaminės orientacijos pasiekiamumą nustatytose rinkose ir pagal tai atitinkamai reaguoti, norint pasiekti didesnę auditorijos dalį“, – teigia „Organic Herbie“ bendraįkūrėjis.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai