KURTI PREKES VAIKAMS – DIDŽIULĖ ATSAKOMYBĖ (#)

Ieva Kniukštienė prieš mėnesį Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 11 s.
Brigita Kisielienė. Asmeninio albumo nuotr.
Iš Plungės kilusi ir šiuo metu su šeima Vilniuje gyvenanti Brigita Kisielienė (34) jau daugiau nei pusantrų metų plėtoja savo verslą skambiu pavadinimu „Brikis“. Tai – išskirtinio dizaino rankų darbo kramtukai ir papuošalai vaikams bei suaugusiesiems iš silikono.
 
Paskatino išrankumas

Verslo idėja B. Kisielienei kilo tuomet, kai atsirado poreikis papuošti tris pametinukes dukras. Moteris ieškojo ne tik gražaus, bet ir naudingo sprendimo. Kai jaunėlei mergaitei ėmė kaltis pirmieji dantukai, atsirado poreikis rasti tinkamus žindymo papuošalus ir kramtukus. Deja, tuo metu pasirinkimas buvo išties mažas.

„Esu reikli, todėl manęs netenkino tuo metu Lietuvos rinkoje buvusių gaminių pasiūla ir kokybė, trūko informacijos apie jų saugumą. Pasidomėjau, kaip būtų galima pačiai pasigaminti ir suvėriau savo vyresnėlėms kaklo vėrinukus ir mažajai kramtuką“, – pirmųjų gaminių atsiradimą prisimena moteris.

Regis, šiuo metu verslą plėtojanti moteris neprašovė pro šalį, nors paklausa iš pradžių ir nebuvo didelė. „Pastebėjau, kad dauguma aplinkinių nėra net girdėję apie silikoninius gaminius ir jų pranašumus, tad pradėjau tuo plačiau domėtis, pasakoti kitiems ir kurti draugų vaikučiams, paklausa atsirado ir tarp bendrų pažįstamų. Tai buvo laikotarpis, kai supratau, kad žaisti su spalvomis ir kurti man yra be galo gera, kad taip galiu išreikšti savo kūrybiškumą greta motinystės“, – atskleidžia pašnekovė.

Taip pamažu Lietuvos rinkoje atsirado naujas prekių ženklas „Brikis“, kuris dar iki pirmųjų sėkmingų pardavimų jau gyvavo B. Kisielienės mintyse. „Prekių ženklas „Brikis“ yra mano vardo ir pavardės pirmųjų raidžių derinys, šis pavadinimas jau kirbėjo mano mintyse kurį laiką, nors dar nė minties nebuvo apie nuosavą verslą, o linksmas zuikutis šiam vardui lipte prilipo“, – žaismingo prekių ženklo istoriją prisimena moteris.
 
Svarbiausia saugumas

B. Kisielienė pabrėžia, kad imantis veiklos, kuri susijusi su pačiais mažiausiais mūsų visuomenės nariais, būtina įvertinti savo galimybes ir prisiimti labai daug atsakomybės. Kiekvienas gaminys privalo būti patikrintas ir saugus.
„Kadangi esu trijų vaikučių mama, tenka klientes pakonsultuoti ir žindymo, dantukų dygimo, ligų ar primaitinimo klausimais.“
B. Kisielienė.
„Gaminant kūdikiams, svarbiausia saugumas, tad pradėjau veiklą kruopščiai išsianalizavusi tokių gaminių saugumo reikalavimus bei situaciją Lietuvos rinkoje, kuri iš tiesų nuvylė. Verslo pradžiai ruošiausi ilgai, o ir investicijos kuriant prekių ženklą buvo nemažos. Mano kuriami gaminiai „Brikis“ atitinka jiems keliamus Europos Sąjungos reikalavimus dėl mechaninių, fizikinių ypatybių bei cheminių elementų saugumo. Atlikti įvairūs bandymai ir testavimai mechaniniam bei fizikiniam detalių bei gaminių saugumui patvirtinti. Visi gaminiai yra higieniški, o priežiūra paprasta – jie plaunami šiltu vandeniu su muilu“, – pasakoja pašnekovė.

Pati tris dukras auginanti moteris puikiai supranta ir savo klienčių poreikius, tad kartais neišvengia ir papildomų klausimų iš kitų mamų. „Kadangi esu trijų vaikučių mama, tenka klientes pakonsultuoti ir žindymo, dantukų dygimo, ligų ar primaitinimo klausimais“, – šypsosi pašnekovė. Vis dėlto šie tiesiogiai su prekių ženklo „Brikis“ veikla nesusiję klausimai jos nebaugina. Priešingai – tai padeda sukurti glaudesnį ryšį su klientais.
 
Gyvenimo mokykla

Verslininkė pripažįsta – jos komanda yra šeima. Kiekvienas nuosavą verslą plėtojęs asmuo puikiai žino, kad tai veikla, kuriai reikia didžiulės psichologinės ištvermės. Pašnekovė pasidžiaugia, kad visas jos dvejones, mintis, nusiskundimus ir euforijos pliūpsnius kartu išgyvena ir vyras, o dukros B. Kisielienei teikia kūrybinį įkvėpimą, išbando ir kritikuoja gaminius. Be šios puikios komandos, ne mažiau verslui judėti pirmyn padeda klientai.

„Didžiausia motyvacija – teigiami klientų atsiliepimai. Grįžtantys klientai, perkantys savo draugams, siunčiantys savo mažylių nuotraukas, rašantys, kad visi mano kuriami gaminiai yra nuostabūs, todėl net sunku išsirinkti. Praeiviai mugėse, kuriems net neaktualus mano produktas, sustoja ir sako komplimentus mano stendo ir gaminių estetikai. Pirkėjai sako, kad turiu gerą skonį, kad mano darbuose vyrauja harmonija. Taip pat motyvuoja klientų pasitikėjimas, parduotuvių noras bendradarbiauti su prekių ženklu „Brikis“, – pasakoja pašnekovė.

Sulaukdama teigiamų komentarų, moteris įgyja dar daugiau ryžto judėti pirmyn, todėl jau šiemet žada naujovių: „Į savo verslą žiūriu kaip į labai gerą universitetą. Išmokau ir vis dar mokausi daug dalykų, o ir savyje atradau labai daug gerų savybių, tinkančių verslui vystyti, energijos ir vidinės motyvacijos eiti vis pirmyn ir nesustoti, todėl ir „Brikis“ vis auga. Šiemet mano tikslas – dalyvauti didžiosiose parodose ir mugėse Lietuvoje bei pristatyti naują kolekciją savo bei partnerių prekybos vietose.“

Visiems, kurie dar svarsto apie nuosavą verslą, B. Kisielienė duoda itin racionalų patarimą – visų pirma devynis kartus pamatuoti ir tik dešimtą kartą kirpti. Be to, kuriant patiems mažiausiems, reikia tai daryti atsakingai. Įvertinus visas galimybes ir grėsmes, verslas gali tapti sėkmingas.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai