...

Pradėtas tinklaraštis, virto Klaipėdos pramogų kelrodžiu

Verslas

2017.11.17

Autorius: BZN Start

Temos: , .

Pradėtas tinklaraštis, virto Klaipėdos pramogų kelrodžiu

Remigijus Kostrovickas Asmeninio albumo nuotr.

Iš Mažeikių kilęs Remigijus Kostrovickas (38), bendrovės „Žirafų projektai“ vadovas, tikina, kad sėkmingą startuolį galima sukurti ir su komanda, išsibarščiusia po visą Europą – taip jis iliustruoja vieno žymiausių Klaipėdos pramogų portalo „Mėmelio Žirafos“ atsiradimo istoriją.

Neradęs informacijos ėmė rašyti pats

„2014 m. su drauge persikėlę gyventi į Klaipėdą pastebėjome, kad uostamiestyje nėra kokybiškos internetinės platformos, kurioje būtų sistemingai pateikta informacija apie renginius, pramogas, barus ar klubus. Taip pradėjau rašyti barų apžvalgas, nes iš savo patirties žinojau, kad tokia informacija labai reikalinga ir miesto svečiams, ir vietiniams“, – pasakoja R. Kostrovickas.

Praėjus trims veiklos metams bendrovės įkūrėjas džiaugiasi 18 tūkst. žmonių siekiančiu sekėjų ratu socialiniuose tinkluose, apie 60 proc. kasmet augančiu portalu lankomumu ir nuo 1 iki 10 žmonių prasiplėtusia projekto komanda.

„Pamatę žmonių susidomėjimą visąlaik stengėmės plėsti informacijos pasiūlą: įtraukėme renginių anonsus, pradėjome rašyti apie Vilnių ir Kauną, sukūrėme patogią programėlę išmaniesiems telefonams, kurioje galima peržiūrėti renginių kalendorių, pamatyti kur yra aktualiausios renginių vietos. Taip pat pradėjome skelbti informaciją apie aktyvias, vandens ir oro, pramogas“, – prideda portalo įkūrėjas.

Komanda – visoje Europoje

„Mėmelio Žirafų“ įkūrėjas tikina, kad įvairiose valstybėse išsibarsčiusi komanda – ne kliūtis greitai ir sėkmingai verslo plėtrai.

„Mūsų darbuotojai yra išsimėtę po visą Europą: svetainės programuotojas gyvena Anglijoje; programėlės gamintojai yra iš Baltarusijos; techninių projektų vadovas, rekamos pardavėja ir didžioji dalis redakcijos yra Klaipėdoje; rinkodaristas gyvena Vilniuje, o aš su drauge gyvenu tai Berlyne, tai Klaipėdoje, tai Londone. Artimiausiu metu ieškosime reklamos pardavėjų Vilniuje ir Kaune“, – aiškina R. Kostrovickas.

Pats portalo įkūrėjas jau nebepamena kiek kartų keitė gyvenamąją vietą. R. Kostrovickas tikina, kad aplinkos pakeitimas visada išeina tik į naudą ir leidžia į savo verslą pažiūrėti kur kas platesniu kampu.

Planuoja toliau plėstis

Remigijus Kostrovickas neslepia, kad bendrovės vizija yra labai aiški – tapti stipriausiu pramogų portalu Lietuvoje. „Norime, kad aktyvūs, kūrybiški ir protingi žmonės galėtų patogiai ir lengvai rasti visą reikiamą informaciją apie pramogas. Tikslingai link šio tikslo ir judame. Toliau investuosime daug lėšų į techninį projektų tobulinimą, veiklos Vilniuje ir Kaune vystymą, originalaus turinio kurimą, prekinio ženklo atnaujinimą ir informacijos pasiūlos plėtrą“, – aiškina bendrovės vadovas.

Portalo įkūrėjo duomenimis juos kiekvieną mėnesį aplanko iki 45 tūkst. unikalių lankytojų, o programėlę per kiek daugiau nei metus parsisiuntė apie 15 tūkst. vartotojų.

Verslo ir renginių pasaulyje – ne naujokas

Bendrovės įkūrėjas ir vadovas Remigijus Kostrovickas – gerai žinomas, ilgametis Lietuvos sunkiosios muzikos aktyvistas, renginių organizatorius, žurnalistas, žiniasklaidos kompanijos savininkas.

„Pirmajam mano verslo projektui „Anglija.lt“ lapkričio 1 d. suėjo 13 metų. Pradėjome nuo laikraščio Jungtinėje Karalystėje gyvenantiems emigrantams iš Lietuvos. Po truputį augome, pradėjome pardavinėti reklamą. Dabar tai yra lankomiausias Lietuvą palikusių tautiečių portalas. Vėliau įkūrėme ir portalą išeiviams iš Rumunijos, dar vieną rusakalbiams emigrantams“, – pasakoja bendrovės vadovas.

Remigijus Kostrovickas pasakoja, kad aktyviai dalyvauti kultūriniame gyvenime pradėjo dar studijų metais. „Nuo pat jaunystės ganėtinai aktyviai dalyvauju įvairiuose muzikiniuose judėjimuose. Pats šiuo metu tai pat organizuoju sunkiosios muzikos renginius. Priedo to, ir dabar stengiuosi aplankyti kiek įmanoma daugiau renginių kad ir kur gyvenčiau. Mano entuziazmas per tiek metų neišblėso“, – pasakoja „Mėmelio Žirafų“ įkūrėjas.

Linki tikslingai dirbti

“Didžiausia startuolių klaida – mintis, kad sugerenavus gerą idėją, sėkmė ateis savaime. Sėkmė priklauso ne tik nuo geros idėjos, bet ir nuo užsispyrimo ir nuoseklumo. Tik tikslingai dirbant galima augti ir pritraukti investicijas. Prieš paleidžiant bet kokį projektą reikėtų rimtai atsakyti sau į klausimą – „ar tikrai užteks laiko, jėgų ir norų vystyti projektą?“,- sako Remigijus Kostrovickas.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.