SUKŪRĖ PATVARIAS ODINES RANKINES VYRAMS (#)

Inga Rauluševičienė prieš 3 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 11 s.
„Time Resistance“ autorius Artūras Kanapkis. Asmeninio albumo nuotr.
UAB „Baltic Synergy“ prekių ženklas „Time Resistance“ atspindi paties įkūrėjo kauniečio Artūro Kanapkio (28) asmeninį požiūrį ir vertybes versle: unikalų dizainą, kokybę, ilgalaikį mąstymą, nesivaikant trumpalaikių rezultatų, o galvojant apie strategiją ir finansavimo prisitraukimą.
 
Prekių ženkle atsparumas laikui

Skambi antraštė ir vaizdai e. parduotuvėje sudaro įspūdį, kad viskas einasi kaip iš pypkės ir sunkumų rinkoje netyko: „Time Resistance“ priklausantis odinių rankinių prekių ženklas, ilgalaikis klasikinio stiliaus produktas, pagamintas siekiant aukščiausios kokybės standartų. Asortimentą sudaro odiniai portfeliai, laisvalaikio ir kelioniniai krepšiai, rankinės, kuprinės ir kiti odos gaminiai. Produkcija gaminama tik iš itališkos odos, tačiau verslininkas A. Kanapkis, turintis aukštąjį išsilavinimą verslo administravimo ir žinių bei inovacijų srityse, paprieštarauja ir pasakoja, kokia buvo šio prekių ženklo kelionė, kol jis štai įgavo tokį pavidalą ir 2016 m. pasiekė 0,5 mln. metinę apyvartą: „Daug veiklos sričių buvo bandyta iki šio prekių ženklo, dauguma jų atrodė potencialiai sėkmingos, bet kol nepabandai, tol nesužinai, kaip yra iš tikrųjų. Nustodavau daryti veiklas, kurios nesisekė. Tokiu principu pradėjau dirbti odinių rankinių pirkimo ir pardavimo versle. Laikui bėgant supratau, kad viskas lyg ir neblogai, bet kažko trūksta, ir jaučiau, kad tai nėra galutinė stotelė. Asmeniniai įsitikinimai, vertybės, požiūris į verslą, į gyvenimą, veiklos sektorius, suvokimas, kokio prekių ženklo iš tiesų noriu, ir taip gimė prekių ženklas, kuris siejasi su atsparumu laikui: kokybe, dizainu ir mada.“
 
Sunkiausia startuoti

Klientų auditorijas galima suskirstyti į dvi grupes. Pagrindinė rinka yra vyrai ir moterys, kurios perka vyrams odinius dirbinius dovanų. Pats įkūrėjas prabyla ir apie savo vaidmenį dešimties žmonių komandoje.
„Tokiame versle nepakanka vien asmeninių investicijų, skolinimosi iš banko, reikalingas ir bendravimas su tiekėjais.“
A. Kanapkis.
„Kuo organizacija mažesnė, tuo daugiau funkcijų turi atlikti vadovas. Iš pradžių buvo daugiau prekių ženklo vystymo, veiklos pardavimo kanaluose, e. prekybos srityje, bet dabar daugiau laiko atima gamybos procesai, kuriems reikia skirtingų kompetencijų. Didelis iššūkis yra finansų valdymas, nes augimui reikalingi pinigai kaip degalai automobiliui. Tokiame versle nepakanka vien asmeninių investicijų, skolinimosi iš banko, reikalingas ir bendravimas su tiekėjais, kas laikui bėgant atveda prie bendrų įspūdžių, patirčių ir visiško pasitikėjimo, kada galimi atidėjimo terminai su nulinėmis palūkanomis“, – teigia pašnekovas.
 
„Kickstarter“ projektas bandomajam tyrimui

Prekių ženklas „Time Resistance“ nedalyvauja mugėse ar parodose, bet šiais metais nutarė išbandyti minios finansavimą. „Sėkmės istorija to nepavadinčiau, surinkome kelis tūkstančius eurų. Tai buvo pirmasis blynas ir savotiškas mūsų organizacijos bandomasis tyrimas, kuris parodė, ar mūsų verslo idėja gali būti įdomi šio projekto klientams ir ar galime tikėtis grįžtamojo ryšio. Tai yra vienas iš tų internetinių projektų, kuris arba įsivažiuoja, arba greitai baigiasi. „Kickstarter“ vykdomas tam tikrais ciklais ir kitam kartui iš jau tikrų surinktų duomenų jau galėsime startuoti ne taip aklai, nes jau būsime išsisprendę savo klaidas ir žinosime, kokio prekių ženklo reikia, kokią naudą teikia, minimalaus rinkodaros plano, patiriamų išlaidų, prekių pozicionavimo“, – įspūdžius prisimena A. Kanapkis.
 
Gamyba persikėlė ir į Lietuvą

Prieš kelerius metus dar nulinis įmonės lygis šiais metais jau gali pasigirti gegužę perkeltu dalies gamybos procesu iš Italijos į Lietuvą. Nupirktas gamybai skirtų įrenginių parkas ir planuojama kitais metais dar labiau susitelkti į verslo dovanų gamybą paslaugų įmonėms. „Kiekvieni metai – tai įmonės persiorientavimo laikas. Dėl gamybos įgalinimo kitais metais aukosime apyvartos prieaugį, nes daugiau orientuosimės į paslaugų krepšelį įmonėms, sukursime verslo dovanų prototipą, kurį segmentuosime į unikalių partijų išleidimą į apyvartą, tokių kaip akinių dėklai akiniams, rašikliams, mobiliesiems telefonams, nešiojamiesiems ir planšetiniams kompiuteriams, segtuvams ir pan.“, – ateities planais noriai dalijasi „Time Resistance“ autorius.
 
Sėkmę lemia lankstumas

Sėkminga verslininko karjera priklauso ir nuo to, kokias asmenines savybes jis bus išsiugdęs ar kiek lankstus jis bus vienoje ar kitoje su įmonės veikla susijusioje situacijoje. „Reikės bendrauti su labai skirtingais žmonėmis ne tik dėl būdo savybių, bet ir kartų skirtumų: su tiekėjais, kurjerių tarnybomis, užsienio ar Lietuvos klientais. Su vienais prireiks pademonstruoti tvirtą charakterį, griežtą poziciją, o su kitais trumpam tapti draugu ir neužmiršti humoro jausmo. O svarbiausia abiem atvejais nepamiršti savo vertybinių nuostatų, nors ir bus siekiančiųjų jus paversti marionete. Visiškai nesvarbu, kaip vadins jūsų idėją: verslu, startuoliu ar dar kažin kuo, tai nepakeis nei jūsų įmonės įvaizdžio, nei uždirbamų pajamų, o daug svarbiau, kad turėtumėte tokių savybių kaip aukšta tolerancija rizikai, kantrybė ir ilgalaikis mąstymas bei lankstumas“, – pataria A. Kanapkis.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai