SUGALVOJO, KAIP ORIGINALIAI ĮAMŽINTI PRISIMINIMUS (#)

Janis Muchks prieš 2 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 30 s.
Ugnė Chlynovienė ir Kristina Kasting. Asmeninio albumo nuotr.
Ink Idea direktorė ir viena iš partnerių Ugnė Chlynovienė (33), kilusi iš Suvalkijos krašto, Kazlų Rūdos miestelio, teigia, kad suasmeninto dizaino gaminius pasaulyje siūlo daugybė gamintojų, tačiau dauguma kuriama anglų arba kitomis užsienio kalbomis. Pašnekovės manymu,Preserve yra unikalus tuo, kad kuria gero dizaino produktus lietuvių kalba. Įmonę sudaro patyrusi komanda, kurios žinios gamybos ir spaudos srityje yra labai aukšto lygio.
 
Įkvėptos motinystės

Įmonės įkūrėja ir pagrindinė akcininkė yra Kristina Kasting, „Ink Idea“ kūrybos vadovė. „Kristina yra trijų nuostabių vaikų mama, ilgametę patirtį turinti grafikos dizainerė, puiki fotografė. Aš taip pat dviejų mergyčių mama, visuomet domėjausi interjeru, dirbu su gamybiniais projektais. Pamačiusi bet kokią žaliavą, matau bent penkis produktus iš jos“, – pasakoja U. Chlynovienė.
 
Bendradarbėms ir anksčiau dirbant su verslo klientais pasitaikydavo nemažai atvejų, kai sukurdavo produktus namų vartotojams, savo vaikų darželiams bei mokykloms, taip iš dalies save realizuodamos kitokiame amplua. Deja, pasak pašnekovės, tai nederėjo su „Ink Idea“ įmonės pozicija rinkoje, todėl projektui reikėjo kito vardo.
 
Grįžusi iš motinystės atostogų, U. Chlynovienė suprato, kad reikia pradėti naują projektą, kuriant produktą, pritaikytą eilinio vartotojo poreikiams. Taip atsirado „Preserve“.
 
Konservuojami atminimai
„Kuriame sau. O tokių kaip mes – visa Lietuva“
U. Chlynovienė.
„Turime tikslą kurti produktus, turinčius svorį. Tas svoris atsiranda iš kažko daugiau nei pats daiktas – tai susijęs prisiminimas, koks nors gyvenimo įvykis, kita gera asociacija. Taip ir nusprendėme, kad konservuosime tuos prisiminimus“, – apie „Preserve“ pavadinimo kilmę pasakoja pašnekovė.
 
Tikslinę „Preserve“ auditoriją projekto įkūrėjoms atpažinti buvo nesunku, nes įmonės klientų poreikiai U. Chlynovienei buvo puikiai pažįstami. „Mes pačios esame ta auditorija. Mamos, žmonos. Kuriame sau. O tokių kaip mes – visa Lietuva“, – teigia pašnekovė.
 
Didžiausia investicija – laikas

U. Chlynovienė pasakoja, kad, vystant „Preserve“ veiklą, sunkumų nekilo, tačiau projektui prireikė itin daug laiko. „Dabar ir gamyba, ir darbas su tiekėjais yra nusistovėję. Sąlygos geros. Šiuo metu dedame visas pastangas komunikacijai su potencialiu klientu, „Preserve“ pristatymui“, – atvirauja pašnekovė.

Prie projekto prisideda visa „Ink Idea“ komanda, todėl įgyvendinti sumanymus nėra sunku. „Mes nesugalvojome vieno produkto, kuris būtų verslo objektas. Mes turime kur kas daugiau idėjų ir pasiryžimo dirbti. Ir manome, kad toks formatas rizikingas, bet unikalus. Juk dažniausiai kažko prireikus žmonės imasi ieškoti, kur tai įsigyti. O mes imamės kurti“, – pasakoja verslininkė.
 
Pradėti visada verta

Esamais konkurentais įkūrėjos džiaugiasi, nes mano, kad tai skatina gėrėtis ir stengtis išsiskirti iš kitų. O paklausus, ar verta buvo pradėti verslą, pašnekovė atsako teigiamai. „Visada verta. Apie gautą naudą pakalbėkime po metų. Tačiau kol kas mes tiesiog didžiuojamės savimi, kad po tiek ilgų kalbų turime kažką daryti, ėmėme ir pradėjome“, – įspūdžiais dalijasi U. Chlynovienė.
 
Verslininkė pataria nedvejoti ir kitiems. „Pradėti, o tada tęsti. Nes viskas yra kitaip, kai dirbi vedamas savos idėjos. Ne veltui sakoma: „Dirba kaip sau.“ Tai reiškia, kad darai kažką daugiau, nei priklausytų. O tai visada duoda gerų rezultatų. Sėkmės!“ – pokalbį linkėjimu užbaigia pašnekovė.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai