IŠMANŲ VERSLĄ ĮKURTI PADĖJO PATIRTIS AMERIKOJE (#)

Simona Kvederytė prieš 3 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 1 s.
„Teamgate“ įkūrėjas ir vadovas Marijus Andrijauskas Asmeninio archyvo nuotr.
Vilnietis Marijus Andrijauskas (35) įkūrė jau penkerius metus sėkmingai veikiantį ir sparčiai besiplečiantį santykių su klientais valdymu (CRM) paremtą startuolį „Teamgate“. Tai debesų kompiuterijos pagrindu veikianti programinė įranga, kuri kiekvienai įmonei gali padėti išmaniai valdyti pardavimus.

Daugybė funkcijų

„Teamgate“ – tai išmanus, lengvai įvaldomas ir draugiškas vartotojui pardavimų CRM, skirtas verslui. Kaip sako M. Andrijauskas, programinė įranga skirta padėti pardavėjams ir jų vadovams kasdien organizuoti darbą. „Teamgate“ gali koordinuoti visą pardavimų procesą, organizuoti šaltuosius kontaktus, planuoti dienotvarkę, stebėti rodiklius. Šis CRM apima ir rodiklių stebėseną, motyvacines sistemas.

„Programinė įranga „Teamgate“ veikia kaip paslauga jau norma tapusiu debesų kompiuterijos pagrindu. Darbo vieta paremta abonentiniu mokesčiu, kitaip sakant – nuoma, bet be jokių papildomų įsipareigojimų. Greitaveikai, saugumui ir kokybei užtikrinti „Teamgate“ paslauga teikiama iš skirtingų duomenų centrų Europoje ir Amerikoje“, – paaiškina M. Andrijauskas.

„Išmokome net stebėti savo artimiausius konkurentus, kaip ir kada jie pritraukia investicijų, kada pasirodo pirmieji pokyčiai ar naujienos po jų pritraukimo ir panašiai.
M. Andrijauskas


Trejus metus iš eilės kompanijai „Gartner“ priklausantis verslo programinės įrangos portalas „Capterra“ apdovanojo „Teamgate“ kaip draugiškiausią vartotojui pardavimų CRM.

Idėja ne nauja, tačiau sprendimas kitoks

Iš Kretingos kilęs M. Andrijauskas Vytauto Didžiojo universitete įgijo informatikos bakalauro laipsnį. Po studijų įsisuko į verslą, tačiau savęs verslininku nelaiko. „Laikau save žmogumi, galinčiu įžvelgti galimybę, suburti žmones, sukurti produktą ir paversti tai veikiančiu verslu. Man labiau prie širdies „entrepreneur“ apibrėžimas“, – tikina M. Aandrijauskas.

Marijus su bendraminčiais pirmiausia sukūrė verslą Lietuvoje ir Amerikoje. Išaugino komandą iki 40 žmonių, atidarė dvi kompanijas skirtingose valstijose. „Vėliau mūsų keliai išsiskyrė skirtingomis kryptimis. Aš savo dėmesį nukreipiau labiau į programinių produktų kūrimą, nes produktinė veikla man visuomet patiko labiau nei projektinė veikla. Kadangi Amerikoje ir anksčiau taip buvo, ir dabar dominuoja milijardinė kompanija „Salesforce“, tad norėjosi kažko paprastesnio, lengvesnio ir patrauklesnio. Ir taip netrukus 2012 m. gimė „Teamgate“, – pasakoja startuolio įkūrėjas.

Jo teigimu, startuolio idėja nebuvo nauja. Tačiau jos sprendžiama problema verslui visada buvo žinoma. „Pardavimų valdymas yra pagrindinis visų įmonių varomasis variklis. Jei jis stringa, kompanija turi bėdų. Mes į problemą pasižiūrėjome kitomis akimis, nes siekėme paprastam vartotojui pateikti tai kaip lengvai suprantamą ir naudingą sprendimą. Taip išsiskyrėme iš tada rinkoje buvusių didelių, gremėzdiškų sistemų. Žinoma, daug kas per pastaruosius penkerius metus pasikeitė ir dar keičiasi. Pati programinė įranga nebėra inovacija. Laimi tie, kurie sugeba kartu pateikti pridėtinės vertės. Tą stengiamės ir daryti“, – pasakoja „Teamgate“ įkūrėjas.

Išaugintas startuolis prisijungė prie „Blue Bridge“ įmonių grupės, subūrė daugiau nei 20 darbuotojų, dabar turi ne tik biurus Vilniuje ir Londone, bet ir augantį klientų skaičių visame pasaulyje.

Kryptis – visas pasaulis

M. Andrijauskas sako, kad lėšų startuoliui „Teamgate“ sukurti reikėjo nemažai. Naivu tikėtis, kad su vienu milijonu galima užkariauti Ameriką. „Išmokome net stebėti savo artimiausius konkurentus, kaip ir kada jie pritraukia investicijų, kada pasirodo pirmieji pokyčiai ar naujienos po jų pritraukimo ir panašiai. Šiame kelyje mums padeda mūsų strateginis partneris ir investuotojas, Lietuvos lyderė IT kompanija „Blue Bridge“. Šiais metais spartus augimas, ypač – užsienio rinkose, savaime kelia minčių apie galimybes plėstis. Bendraujame su įvairiais JAV, Europos ir Lietuvos fondais, vertiname galimybes. Artimiausiu metu priimsime sprendimus“, – aiškina verslininkas.

Marijaus teigimu, jau nuo pirmųjų „Teamgate“ dienų siekta, kad jis taptų tarptautiniu produktu, juk namų rinka tiesiog per maža: „Nors Lietuvos įmonės jau sudaro mažąją dalį mūsų klientų, joms mes turime deleguotus resursus, atskirą palaikymo grupę ir duomenų centrą. Intensyviai ruošiamės naujajam Asmens duomenų apsaugos įstatymui, viską lokalizuojame ir toliau užtikrinsime tik kokybišką darbą.“

Šiuo metu „Teamgate“ turi klientų visuose žemynuose, daugiau nei penkiasdešimtyje šalių. Bandomųjų versijų ir užklausų yra iš dar papildomų penkiasdešimties. M. Andrijausko teigimu, tai didelis iššūkis, kuris artimiausiu metu bus sprendžiamas su didesniais plėtros pokyčiais. Tačiau pagrindinės rinkos vis tiek lieka anglakalbės šalys – JAV, Kanada, Jungtinė Karalystė ir kitos Europos šalys.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai