SOCIALINIUS TINKLUS UŽKARIAVO GĖLĖMIS (#)

Janis Muchks prieš 11 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 52 s.
Ugnė Poderytė. Asmeninio albumo nuotr.
Iš Molėtų rajone esančio Suginčių kaimo kilusi įmonės „Flowers & Lovers“ įkūrėja Ugnė Poderytė (24) į sostinę atsikraustė prieš penkerius metus. Jau studijuodama pirmuose kursuose pašnekovė pradėjo dirbti rinkodaros srityje, o ilgainiui nėrė į nuosavą mėgstamą veiklą.
 
Idėja gyvenimo pokyčiams

U. Poderytė penkerius metus dirbo su įvairaus pobūdžio rinkodaros projektais, vienu metu valdydama nuo penkių iki penkiolikos įmonių socialinių tinklų komunikacijos turinius, prie kompiuterio ekrano kasdien praleisdama didelę dienos dalį.
 
„Nors šioje srityje pavyko pelnyti klientų pasitikėjimą ir atėjo laikas augti bei kurti reklamos agentūrą, nerimą kėlė mintis, kad kol 75 proc. savo laiko, kai nemiegu, leidžiu prie kompiuterio ekrano, tikrasis gyvenimas nesustabdomai bėga pro akis“, – atvirauja pašnekovė.
 
Atostogų Sicilijoje metu U. Poderytei kilo mintis apie ramų darbą gėlių studijoje, kurį dirbdama ji būtų nepriklausoma nuo didelių klientų norų, kur realiuoju laiku vyktų realus bendravimas su klientais apie darbą, kuriuo, pačios pašnekovės teigimu, ji tikėtų.
 
„Visų pirma tai buvo nekalta ir žaisminga gyvenimo pokyčių idėja, kuri įtraukė šviesos greičiu. Be asmeninių siekių, dabar „Flowers & Lovers“ tikslas – augti, dovanoti klientams pačius geriausius potyrius, unikalius ir individualius sprendimus, susijusius su gyvais augalais, t. y. individualiai užsakomomis skintomis gėlėmis ir vazoniniais augalais iš viso pasaulio ūkių: nuo Olandijos iki Kenijos ar Ekvadoro. Kartu tai ir kryptingas ėjimas link floristikos, kaip srities, prestižo auginimo Lietuvoje bei dideli planai netolimoje ateityje pristatyti aukščiausio pasaulinio lygio floristinius projektus mūsų šalyje“, – apie savo projektą pasakoja U. Poderytė.
 
Netikėta sėkmė prekiaujant internetu

Šios įmonės unikalumas, anot pašnekovės, yra labai lengvai pastebimas. Tai ne tik netradicinės gėlės, bet ir kitoks jų pateikimas – pakuojama į popierių ir visiškai individualiai prisitaikoma prie kiekvieno kliento poreikių.
 
Kaip teigia pati „Flowers & Lovers“ įkūrėja, jai buvo didelis netikėtumas tai, kad žmonės, pamatę išskirtinį produktą, yra pasiryžę ne tik jį pirkti internetu, bet ir atvykti jo atsiimti į nurodytą, ne visada jiems itin patogią vietą.
 
„Poreikis ir susidomėjimas gerokai viršijo bet kokius lūkesčius. Dirbti pradėjau su internetinės parduotuvės ir pristatymo į namus idėja, tačiau, išaugus užsakymų skaičiui ir pirkėjų norui atsiimti gėles patiems, nesinaudojant mokamo pristatymo paslauga, labai greitai darbas persikėlė į studiją, kur viskas iki šiol užsakoma internetu, o atsiimama vietoje“, – atskleidžia jaunoji verslininkė.
 
Iššūkiai, su kuriais teko susidurti

Be įprastų sunkumų, kuriuos tenka įveikti kiekvienam, pradedančiam naują smulkųjį verslą, pašnekovei teko susidurti su tikrai rimtais iššūkiais.
„Nors pradedančiuosius savo verslą užgriūva didelė atsakomybės ir įsipareigojimų našta, linkėčiau kiek įmanoma atsiriboti nuo emocijų ir veikti į viską žiūrint į šalies.“
U. Poderytė.
„Tikrieji šio verslo sunkumai prasideda, kai nori stebinti savo pirkėjus ir siūlyti jiems išskirtinę prekę. Gėlių užsakymas iš tiekėjų visame pasaulyje yra gana komplikuotas dalykas, su daugybe subtilybių, tačiau net ir tada, kai viskuo pasirūpini 100 procentų ir savo darbą atlieki idealiai, visuomet išlieka milžiniška rizika, kad per klaidą iš tiekėjų atkeliaus ne tos spalvos žiedai, ne tos rūšies arba tiesiog nuvytusios gėlės“, – pasakoja U. Poderytė.

Tokios klaidos, pašnekovės teigimu, yra labai rimta problema, kai gėlės užsakomos iš anksto, į didelio masto renginius. „Įsivaizduokite nuotaką, kuri svajojo apie išskirtines prestižinio rožyno rožes ir vestuvių dieną sužinojo, kad Olandijoje įvyko klaida ir vietoj baltų rožių atkeliavo ryškiai mėlynos. Arba prabangų madų šou pristatymą, kuriam specialiai buvo užsakyta 1 tūkst. hortenzijų, bet gėlės atkeliavo nuvytusios ir jų pakeisti nėra kuo, nes Lietuvoje tokiomis gėlėmis šiuo sezono metu nėra prekiaujama“, – pavyzdžių pateikia verslo įkūrėja.
 
„Nors pradedančiuosius savo verslą užgriūva didelė atsakomybės ir įsipareigojimų našta, linkėčiau kiek įmanoma atsiriboti nuo emocijų ir veikti į viską žiūrint į šalies. Taip pat šiek tiek atsipalaiduoti ir suprasti, kad verslas nėra viso gyvenimo nuosprendis“, – pokalbį užbaigia U. Poderytė.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai