„MAP MY HOOD“ RINKAI PASIŪLĖ ĮRĖMINTUS MIESTUS (#)

Aušra Jaduriūtė prieš 3 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 59 s.
„Map My Hood“ bendraįkūrėjai Gabrielė Kunevičiūtė ir Ugnius Atkočiūnas. Vytenio Raubicko nuotr.
Iš Širvintų kilusi architektė Gabrielė Kunevičiūtė (26) savo ir sužadėtinio Ugniaus Atkočiūno (29) projektą „Map My Hood“ kol kas priskiria nišiniams. Tačiau tai, kas šiandien yra nišiniai sprendimai, rytoj gali būti viso interjero dekoro kryptis. Tokį potencialą, atrodo, turi ir projektas „Map My Hood“, kviečiantis į miestų ir jų rajonų žemėlapius pažvelgti kitaip – per asmeninių asociacijų prizmę.
 
Pirmiausia dekoravo savo sienas

Paklausta, kaip gimė verslo idėja, pašnekovė pasakoja, kad viskas prasidėjo nuo poreikio dekoruoti baltas savo naujai įrengto buto sienas. „Kartu norėjosi vizualiai įamžinti ir nepamiršti vietų, kuriose teko sukaupti daugybę prisiminimų. Tad įrėminome mums artimą Vilniaus Naujamiestį ir Trakus. Žemėlapiuose atskyrėme informaciją nuo turinio ir gavome tikrąjį įamžintų vietovių grožį – matyti jų struktūra, vandens telkiniai, gatvių voratinklis. Į tokias namų dekoracijas labai teigiamai reagavo visi mūsų svečiai. Jie ir tapo didžiausiu projekto „Map My Hood“ stimulu“, – dėsto G. Kunevičiūtė.
 
Pasiūlė tai, kas nauja lietuviams

Praėjusių metų birželį socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Instagram“ startavęs „Map My Hood“ netruko sulaukti liaupsių. „Žemėlapių „printai“ pasaulyje nėra naujiena, yra jų įvairiausių tipų. Ypač Skandinavijoje tai populiari interjero dekoro detalė. Tačiau Lietuvos rinkai individualiai užsakomi miestų ir jų rajonų žemėlapiai dar yra nauja, – sako projekto bendraįkūrėja. – O šiandien pasiūlyti pirkėjams tai, kas nauja ir originalu, nėra lengva, tačiau, mūsų manymu, labai perspektyvu. Žinoma, ne visiems to reikia. Turime IKEA, kuri pritraukia minias pirkėjų, ieškančių patogumo, kainos ir kokybės santykio. Tačiau visuomet buvo ir yra žmonių grupė, kurie mėgsta lankytis interjero butikuose, dizaino mugėse, mėgsta ieškoti ir atrasti idėjas. Jeigu šiai grupei už patrauklią kainą pasiūlai išskirtinai įdomų produktą ar paslaugą, net ir būdamas nišinis, jis gali generuoti pajamas.“

Pašnekovė džiaugiasi, kad pamažu pavyksta atrasti savo auditoriją: „Tiesa, daugiausia susidomėjimo sulaukiame iš įkurtuvių dalyvių ir pačių naujakurių. Pasitaiko netgi tokių kiek kuriozinių situacijų. Pavyzdžiui, sykį tą pačią savaitę gavome du Pilaitės rajono žemėlapio užsakymus su tuo pačiu gyvenamojo namo adresu. Teko papildomai išsiaiškinti, ar abu pirkėjai nedalyvauja tame pačiame įkurtuvių vakarėlyje, visgi, pasirodo, ne – butai skirtingi, dovanos nesusidubliavo.“
 
Vienintelė investicija – laikas
„Pirmąjį įspūdį gali susidaryti tik kartą. Mums, manau, tai pavyko.“
G. Kunevičiūtė.
Investicijų verslo pradžiai, G. Kunevičiūtės teigimu, daug neprireikė. „Pradėti individualią veiklą nieko nekainuoja. Esu architektė, tad pati kūriau ne tik „printų“ dizainą, bet ir „Map My Hood“ logotipą, „brandingą“, reklamas. Ugnius daugiau rūpinasi pačiu produktu, bendravimu su tiekėjais, pristatymu. Tai mums kainuoja tik laiką“, – sako pašnekovė.

„Map My Hood“ bendraįkūrėja neslepia, kad daugiausia išteklių kol kas skyrė pirmajam savo projekto pristatymui viešai, tačiau tai, anot jos, buvo išties vertinga investicija, nes ją atpirko geri rezultatai ir reakcijos. „Pirmąjį įspūdį gali susidaryti tik kartą. Mums, manau, tai pavyko, – džiaugiasi pašnekovė. – „Map My Hood“ sekėjų ratas didėja, sulaukiame žiniasklaidos susidomėjimo, esame laukiami mugėse, netgi kviečiami dalyvauti bendruose projektuose.“
 
Daug neįgyvendintų idėjų

Sustoti G. Kunevičiūtė tikina tikrai neketinanti – galvoje ir toliau knibžda daugybė idėjų. Šių metų planai, anot jos, labiausiai susiję su internetinės parduotuvės kūrimu. „Map My Hood“ bendraįkūrėja įsitikinusi, kad tai padės projektui peržengti didžiųjų Lietuvos miestų ribas. „Neapsistosime tik ties Vilniaus ir Kauno rajonų „printais“. Galime išryškinti bet kurį pasaulio kampelį, todėl tikime, kad mūsų siūlomo produkto poreikis egzistuoja netgi megapoliuose, tokiuose kaip Paryžius, Londonas, Niujorkas, – plėtros vizija dalijasi verslininkė. – Su tuo šiuo metu jau dirbame, ketiname dalyvauti tarptautinėse mugėse, renkamės tiekimo partnerius. „Map My Hood“ „printus“ puikiai įsivaizduojame ir jaukiuose interjero butikuose. Planuojame ir įdomius bendradarbiavimo projektus.“

Norintiesiems pradėti savo verslą G. Kunevičiūtė pataria neatidėlioti, ypač tuo atveju, jei idėją palaiko draugai ir artimieji. „Jie yra geriausi lakmuso popierėliai, padedantys identifikuoti idėją, kuri yra verta verslo, – mano pašnekovė. – Nebūtina iškart mesti pagrindinio darbo, iš kurio gaunamos pajamos. Tiesiog reikia susidėlioti prioritetus ir nepamiršti pasilikti laiko sau bei kūrybai.“

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai