GRIAUNA NUSISTOVĖJUSIĄ NUOLAIDŲ SISTEMOS TVARKĄ (#)

Ieva Kniukštienė prieš 4 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 26 s.
Evgenijus Glebovas. Asmeninio albumo nuotr.
Reklama internete ir socialiniuose tinkluose visiems jau tapo įprasta, tačiau kai kurioms įmonėms vis dar priimtina skrajučių ir reklaminių pranešimų mėtymo į pašto dėžutes veikla. Retas susimąsto, kad galima rasti dar efektyvesnį būdą pasiekti savo vartotojus, kontaktuojant tiesiogiai su tiksline auditorija. Įprastą tvarką pasiryžę pakeisti „APM Agentuur“ su Evgenijumi Glebovu priešakyje, plėtojantys inovatyvią nuolaidų kortelę „EcoCard“.
 
Skatina ekologiją

„EcoCard“ – produktas, užbaigiantis bendrą nuolaidų ir informacinės sistemos projektą. Tai elektroninė nuolaidų kortelė, supaprastinanti nuolaidų teikimą. Negana to, tai padeda sumažinti šiuolaikinio pirkėjo turimų plastikinių kortelių skaičių.
 
„Vartotojai turi daugybę plastikinių kortelių, gautų iš skirtingų įmonių. Mes neapgalvotai žalojame aplinką ir naudojame per daug plastiko produktų. Prie to prisideda ir nuolaidų kortelės. Mes sukūrėme „EcoCard“, kuri nėra žalinga ir joje gali būti integruotas neribotas skaičius įmonių teikiamų nuolaidų“, – pasakoja E. Glebovas.
 
Pinigai turi likti Lietuvoje

Pasakodamas apie patį reklamos verslo modelį, pašnekovas pabrėžia dabartinę iškreiptą rinką, kuri didžiausią pelną neša užsienio valstybėms, nieko nepalikdama Lietuvai.
 
„Jeigu verslas užsako reklamą socialiniame tinkle „Facebook“ ar paieškos sistemoje „Google“, visi reklamai skirti pinigai nukeliauja į užsienį. Netgi tais atvejais, kai lietuviški tinklalapiai integruoja „Google“ reklamas savo puslapiuose, iš konversijų skaičiaus jie gauna tokią mažą naudą, kad galima teigti – negauna nieko. Negana to, milžiniškos išlaidos yra beprasmiškos dar ir todėl, kad pati šiuolaikinė internetinės reklamos sistema yra grindžiama prievarta, sekimu, neefektyviais bendravimo būdais. Natūralu, kad tai sukelia reklamos gavėjų pasipriešinimą. Bandoma šį pasipriešinimą apeiti, bet dar niekas nebandė pakeisti pačios sistemos. Turime ieškoti sprendimo, kuris kurtų abipusio laimėjimo situaciją. Tai mes ir siūlome“, – teigia verslininkas.
 
Pasak jo, dabartinis reklamos pirkimo modelis nėra efektyvus ne vien dėl iš šalies išeinančių pinigų, bet ir dėl tikslinės auditorijos pasiekiamumo. Einama tiesiai per aplinkui, įsitikinęs pašnekovas.
 
„Pateiksiu jums pavyzdį. Kai Vilniuje įsikūręs verslas nori pasiekti vartotoją, kuris taip pat gyvena Vilniuje, perka reklamą iš „Facebook“ tam, kad socialinis tinklas rastų ir primygtinai siūlytų jo produkciją realybėje vos kitoje gatvės pusėje esančiam klientui. Ir visai nesvarbu, ar vartotojas tuo metu nori matyti reklamą. Taip pat nėra efektyvus ir skrajučių dalijimas ar televizijos reklama. Mus dažnai pasiekia neaktuali informacija. Vyrai priversti gauti moteriškai auditorijai skirtas žinutes, o moterys matyti joms nesvarbią, vyrų publikai skirtą reklamą“, – problematiką dėsto E. Glebovas.
 
Reklama tada, kai jos norima

Jau kurį laiką verslininkas drauge su komanda plėtoja platformą „Adpays.me“, kurioje užsiregistravę vartotojai gali peržiūrėti reklamas, kurios jiems aktualios.
„Dabar vartotojas, peržiūrėjęs įmonės pasiūlymą, gali pasirinkti: arba toliau matyti įmonės reklamas, arba gauti specialius pasiūlymus ir tapti verslo draugu.“
E. Glebovas.
„Vartotojas užpildo išsamią anketą, pažymi savo pomėgius ir asmenines savybes. Pagal tai jam priskiriamos tik tos reklamos, kurios atitinka anketos duomenis. Peržiūrėję aktualią informaciją, už tai jie gauna užmokestį, vadinasi, laimi abi pusės: ir verslas, ir vartotojas. Daug didesnė tikimybė, kad vartotojas ateis pirkti, susidomėjęs jam pateikiama aktualia informacija“, – įsitikinęs pašnekovas.
 
Inovatyvią reklamos sistemą papildė ir galutinai užbaigė virtuali kortelė „EcoCard“, suteikianti galimybę ne tik matyti informaciją, bet ir gauti realias nuolaidas. „Dabar vartotojas, peržiūrėjęs įmonės pasiūlymą, gali pasirinkti: arba toliau matyti įmonės reklamas, arba gauti specialius pasiūlymus ir tapti verslo draugu. Priskyręs įmonę prie savo nuolaidų programos, vartotojas gaus nuolaidas ir specialius pasiūlymus vienoje, specialiai tam sukurtoje vietoje, o jais pasinaudoti galės parodęs telefoną su specialiu QR kodu“, – inovaciją pristato verslininkas.
 
Išbando patys

Kortelė „EcoCard“ neturi vietovės apribojimų. Tai reiškia, kad klientus gali pasiekti įmonės, įsikūrusios bet kurioje vietoje, ir pasiekti būtent tuos, kuriems tai yra aktualu. Šitaip išvengiama trečios reklamos sudedamosios dalies – rinkodaros monopolininkų, kuriems nutekėdavo pinigai. E. Glebovas pasakoja, kad įtikinti verslininkus šios programos naudingumu nėra lengva, nes tai neįprasta paslauga.
 
„Kurį laiką, bandydami pristatyti savo idėją, sulaukdavome skeptiško požiūrio, todėl supratome, kad paprastiems pardavėjams tai yra per daug sudėtinga informacija. Siekdami tai išspręsti, įkūrėme itališkų batų parduotuvę „Labas Italia“, kuri mums veikia kaip laboratorija. Čia mes išbandome „EcoCard“ ir visos sistemos „Adpays.me“ pranašumus, pastebime trūkumus ir galime tobulėti, o kartu pateikti verslininkams realius rezultatus“, – netradicinį sprendimą atskleidžia verslininkas.
 
Linki nepasiduoti

Paklaustas, ko galėtų palinkėti kitiems pradedantiesiems, E. Glebovas neabejodamas sako – nepasiduoti ir realiai vertinti galimybes: „Žinoma, linkiu nepasiduoti ir eiti iki pabaigos, tačiau įvertinti pakeliui pasitaikiusias galimybes. Netgi tada, kai produktas dar net ne beta, o alfa versijos, tai reiškia, ką tik pradėtas kurti, bet jau sulaukė susidomėjimo, svarbu jį išbandyti. Pasitikrinti būtina kuo anksčiau. Klaida padaroma tada, kai jaunas verslininkas galvoja, kad turi sukurti idealų gaminį ir tik tada jį pristatyti vartotojams. Svarbu paleisti idėją, žiūrėti, kaip ji veikia, ir tuomet ją tobulinti.“

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai