SU ATASKAITŲ PLATFORMA PLANUOJA PERKOPTI MILIJONO DOLERIŲ APYVARTĄ (#)

Eglė Jurevičiūtė prieš 4 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 28 s.
Justas Malinauskas. Asmeninio albumo nuotr.
Ambicingo verslininko iš Klaipėdos sėkmės istorija – puikus pavyzdys visiems, svajojantiems įkurti pelningą verslą IT srityje. Vos per trejus metus jauno verslininko įkurta rinkodaros ataskaitų platforma „Whatagraph“ tapo žinoma visame pasaulyje, o pats įkūrėjas Justas Malinauskas (27) įtrauktas į „Forbes Top 30“ Baltijos šalių jaunųjų verslininkų sąrašą.
 
Verslo idėja gimė sprendžiant problemas

Jaunasis verslininkas pasakoja, kad, prieš įkurdamas rinkodaros ataskaitų platformą „Whatagraph“, dažnai susidurdavo su duomenų analizavimo problemomis. Dirbdamas šį darbą suprato, kad statistinių duomenų ir rinkos analizė neretai apsunkina verslininkų, rinkodaros specialistų darbą.

„Dar prieš įkurdamas UAB „Whatagraph“, vadovavau įvaizdžio kūrimo rinkodaros agentūrai. Viena iš mano užduočių buvo kurti ir reguliariai pateikti klientams rinkodaros ataskaitas. Suvokiau, kiek daug laiko užtrunka šių ataskaitų rengimas. Taip pat pamačiau, kad klientai visgi sunkiai supranta analitinius skaičius ir lenteles. Taip gimė idėja rengti vizualines, susistemintas ataskaitas, kurias būtų lengva suprasti, analizuoti ir sutaupyti brangaus laiko“, – apie verslo įkūrimo idėją kalba J. Malinauskas.
 
Duomenų analizė – įveikiamas iššūkis

Verslininko sukurto rinkodaros ataskaitų sprendimo „Whatagraph“ tikslas – rinkodaros kanalų analizę ir ataskaitų ruošimą paversti verslininkas nesunkiai įveikiamu iššūkiu.

„Siūlome paprastesnį rinkodaros kanalų analizės ir ataskaitų ruošimo sprendimą. Tereikia paspausti vieną mygtuką. Išvengiama klaidų, kylančių dėl žmogiškųjų faktorių, o svarbiausia – lieka daugiau laiko peržiūrėti ir tobulinti rinkodaros strategijoms“, – sako tarp dešimties 2017 m. sėkmingiausių šalies startuolių atsidūrusios įmonės vadovas.

Anot J. Malinausko, jų pateiktas vizualizuotas duomenų ataskaitas klientai greičiau supranta ir lengviau interpretuoja. Pagrindinė „Whatagraph“ tikslinė auditorija – stambios rinkodaros agentūros. Šiuo metu pasaulinės sėkmės sulaukusioje rinkodaros ataskaitų platformoje dirba 21 darbuotojas, o paslaugomis naudojasi tokios garsios įmonės kaip visa „Tata Motors“ koncerno grupė, „Land Rover“, „Jaguar“, „Fly Emirates“, „Bombardier“ lėktuvų gamintojai. Bendradarbiaujama su didžiausia Dubajaus agentūra, australų bendrovėmis, italų bei Jungtinės Karalystės agentūromis.
 
Sėkmė pranoko didžiausius lūkesčius
„Šių metų planas – apyvartą padidinti penkis kartus ir viršyti milijono dolerių apyvartą.“
J. Malinauskas.
Jauno verslininko nuomone, sėkmė lydi tuos, kurie nebijo rizikuoti ir priimti gyvenimo siunčiamų iššūkių. Svarbu suburti stiprią komandą, nuolat domėtis naujovėmis IT, rinkodaros ir pardavimų srityse.

„Šių metų planas – apyvartą padidinti penkis kartus ir viršyti milijono dolerių apyvartą. Planuojame toliau plėstis ir iki šių metų pabaigos atsidaryti biurą Niujorke. Nuolat bandome, mėginame, klystame, darome iš naujo, kol pavyksta. Svarbu nesėdėti vienoje vietoje ir nuolat tobulėti“, – teigia jis.

„Whatagraph“ įkūrėjas džiaugiasi, kad jų teikiamoms paslaugoms nereikalinga ypatinga reklama. Klientų tinklas užsimezgė natūraliai, tarpusavyje dalijantis kontaktais ir rekomendacijomis.

Verslo olimpe sužibėjęs verslininkas startuoliams linki suprasti, kad viskas gyvenime yra įmanoma. Svarbiausia nepasiduoti, tikėti savo jėgomis, suburti kompetentingą komandą ir drąsiai siekti užsibrėžtų tikslų.
 

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai