...

Pirkimo įpročiai: moterys perka dažniau, vyrai – daugiau.

Verslas

2018.04.29

Autorius: BZN Start

Temos: , .

Pirkimo įpročiai: moterys perka dažniau, vyrai – daugiau.

Pirkimo įpročiai: moterys perka dažniau, vyrai - daugiau Pexels nuotr.

Aiškus tikslas, mažiau svarstymų ir abejonių. Taip prekybos centre elgiasi dauguma vyrų. Savo ruožtu moterys sprendimus priima lėčiau ir didesnį dėmesį skiria prekės ar paslaugos kainai. Tokie vyrų ir moterų elgesio skirtumai išryškėjo po tarptautinės tyrimų bendrovės „Nielsen“ tyrime.

Kas traukia labiausiai?

„Nielsen“ atlikto tyrimo duomenimis, 36 proc. apklausos dalyvių viename iš sostinės prekybos centrų apsilanko mažiausiai tris kartus per savaitę.

„2017 m. atlikto tyrimo duomenimis, 49,5 proc. prekybos centro lankytojų sudaro vyrai ir 50,5 proc. – moterys. Manau, kad tai lemia platus vyriškų prekių ir paslaugų pasirinkimas, vyriškų drabužių parduotuvių gausa, tik vyrams skirtas grožio salonas.“

Pirkėjai į prekybos centrą dažniausiai atvyksta įsigyti maisto ar pavalgyti kavinėse bei restoranuose. Taip pat didelis lankytojų srautas ieško drabužių, avalynės, aplanko interjero prekių parduotuves.

Spėja ne tik papietauti

R. Vileikytė teigė, kad didžiausio pirkėjų srauto prekybos centras sulaukia darbo dienomis, ypač per pietus: „Darbo dienomis prekybos centro lankytojai yra linkę sutvarkyti skubius reikalus, papietauti, greitai įsigyti būtiniausių prekių. Per trumpą laiką galima užsukti į kelias parduotuves, nes visos jos išdėstytos patogiai, be to, norimą prekę rasti padeda paslaugūs konsultantai. Didesniems apsipirkimams lankytojai skiria laiko darbo dienos pabaigoje.“

Prekybos centro generalinė direktorė taip pat atkreipė dėmesį, jog dažnai darbo dienomis lankytojai ateina išsirinkti prekių, o vakarais ar savaitgalį atvyksta jų įsigyti. Dalis klientų tiksliai žino, kad prekybos centre taip pat veikia vyrų grožio salonas, teikiamos greito ekologiško valymo paslaugos, dirba profesionalūs skėčių ir lagaminų taisymo meistrai, avalynės taisykla, fotolaboratorija ir net kelionių agentūra. Tad vienoje vietoje per pietų pertrauką ar po darbo valandų galima greitai išspręsti visus iškilusius klausimus.

Vyrai išleidžia daugiau

Tyrimo rengėjai įsitikino, kad kai kurie lyčių apsipirkimo įpročiai akivaizdžiai skiriasi. Duomenys patvirtino prielaidą, kad moterys dažniau nei vyrai renkasi kosmetikos parduotuves ir vaistinę. Kartu paaiškėjo, kad moterys yra lojalesnės maisto prekių parduotuvės lankytojos. Dailiosios lyties atstovės yra linkusios apsipirkinėti dažniau, jas labiau vilioja nuolaidos ir parduotuvės, kuriose vyrauja vidutinio lygio kainos.

Užtat vyrai dažniau lankosi sporto klube, kirpykloje, siuvykloje, dažnai užsuka į knygyną. Jie aktyviau ieško įdomesnių vietų pavalgyti, išskirtinių ir brangesnių prekės ženklų.

Pernai atliktas tyrimas atskleidė, kad vidutiniškai moterys apsipirkinėja 10,3 karto per mėnesį, o vyrai – 9 kartus.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.