KELIONĖS ĮKVĖPĖ PRADĖTI NAUJĄ VERSLĄ (#)

Janis Muchks prieš 7 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 20 s.
Agnė ir Tadas Dėdinskai. Asmeninio albumo nuotr.
Iš sostinės kilę sutuoktiniai Agnė (31) ir Tadas (31) Dėdinskai, 2015 m. Vilniaus senamiestyje įkūrę kavinę „Brew“, teigia, kad idėjų šiam verslui jie pasisėmė keliaudami po Europą bei Azijos šalis, kur „specialty“ kavos kultūra aktyviai vystoma jau kurį laiką.

„Kartu kalbėdavomės, kaip Vilniuje trūksta gerų kavos vietų, pradėjome vertinti galimybes ir kurti savo kavos baro viziją“, – pasakoja vienas iš verslo įkūrėjų.

Kadangi trečiosios bangos kavinės ir „specialty“ kavos sritis Lietuvoje tuo metu tik pradėjo populiarėti, pašnekovų porai tai pasirodė puiki galimybė įgyvendinti savo kelionių metu sukauptas idėjas.

Įmonės pavadinimą verslininkai nutarė tiesiogiai susieti su savo vykdoma veikla, taip ir kilo pavadinimas „Kavos virėjai“. Galvojant apie prekių ženklą ir jo atpažįstamumą, gimė pavadinimas „Brew“, kuris siejasi su kavos ruošimu ir, anot pašnekovų, lengvai yra atpažįstamas kavos mėgėjams iš užsienio. Taip atsirado grafiškai atvaizduotas junginys, kuris aiškiai komunikuoja, kas mes esame: „BREW | Kavos virėjai“.

Noras būti nepriklausomiems
„Pirmasis pusmetis buvo sunkiausias. Naujam prekių ženklui pelnyti vardą ir kavos mėgėjų simpatijas – darbas, kuriam reikia daug pastangų.“
T. Dėdinskas.
Kaip teigia A. ir T. Dėdinskai, pradėti verslą juos paskatino noras būti nepriklausomiems, tačiau to siekiant neapsieita ir be tam tikrų sunkumų bei iššūkių. „Kadangi naujos vietos atidarymui didelių piniginių investicijų numatę nebuvome, teko pasukti galvas ir pažiūrėti į tai kūrybiškai. Tai lėmė vietos pasirinkimą, baro ir patalpų įrengimo sprendimus bei mūsų darbotvarkę. Ir pasiruošimo stadijoje, ir atidarę kavos barą, dirbome dviese septynias dienas per savaitę, stipriai tikėdami, kad vieną dieną užaugsime ir rasime laiko poilsiui. Pirmasis pusmetis buvo sunkiausias. Naujam prekių ženklui pelnyti vardą ir kavos mėgėjų simpatijas – darbas, kuriam reikia daug pastangų“, – pasakoja pašnekovas.

Dabar, po dvejų „Brew“ gyvavimo metų ir įveiktų sunkumų, sutuoktiniai tvirtina, kad gali didžiuotis savo tvirta komanda ir džiaugtis savaitgaliais su šeima.

Koziris – motyvuoti darbuotojai

T. Dėdinskas tikina, kad ne visoms tokioms vietoms lemta gyvuoti. Šiame versle gyvybiškai svarbu nuolatos domėtis kavos kultūra, šios srities naujovėmis, nujausti klientų poreikius, užtikrinti nuolatinę kokybę ir net sugebėti nuspėti būsimas šios srities tendencijas.

„Vartotojų reiklumas auga kiekvienais metais, kas ir skatina konkurenciją bei naujų vietų atsiradimą. Šiandien motyvuoti darbuotojai ir stabili komanda – stiprus koziris konkurencinėje aplinkoje ir viena svarbiausių verslo sėkmės dalių. Juk jie mūsų veidas. Tai jie kiekvieną dieną kuria tiesioginį ryšį su klientais ir ugdo jų lojalumą“, – teigia pašnekovas.

Svarbu neabejoti

„Jeigu prieš dvejus metus, tik gimus idėjai, būtume žinoję, kas mūsų laukia, kiek tam prireiks jėgų ir kantrybės, drąsiai atsakyti negalime, kad tikrai būtume to ėmęsi, – atvirauja verslininkas. – Tačiau, kai viską darai degančiomis akimis ir atvira širdimi, pavyksta taip, kaip pavyko mums. Svarbu siekti tikslo ir neabejoti savimi.“

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai