KEPYKLOS IDĖJĄ SUKŪRĖ SPORTO KLUBE (#)

Ieva Kniukštienė prieš mėnesį Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 44 s.
MB „Naminė duona (Velželio duona)“ įkūrėjai. Asmeninio albumo nuotr.
Vaidas Baranauskas drauge su kolega įkūrė MB „Naminė duonelė (Velželio duona)“, o dabar gali pasigirti apie duonos kepimo ypatumus žinantys beveik viską, pradedant receptų kūrimu ir baigiant gamybos procesu.
 
Nusprendė sporto klube

Ilgai sportine veikla aktyviai užsiimantis V. Baranauskas nestokojo ir verslumo idėjų, todėl kartkartėmis, sporto klube sutikęs bičiulį, pasidalydavo savo mintimis. „Su bičiuliu susitikę pasportuoti mėgdavome pakalbėti, dalijomės sveiko maisto idėjomis, alternatyviais receptais. Prasitariau, kad mano dzūkė močiutė kepdavo naminę, senovinę becukrę duoną, kurią kartais gaminame namie su žmona. Tai jį labai sudomino. Ėmėme planuoti įsukti verslą – atidaryti kepyklėlę“, – prisimena pašnekovas.
 
Mažo miesto problema – patalpos

Kaip vieną didžiausių sunkumų V. Baranauskas įvardija patalpų paiešką, mat kepyklai įkurti prireikė didelio patalpų pritaikomumo. „Iš pradžių buvo labai sudėtinga rasti patalpas – Panevėžyje nuomotojai vengė įsileisti tokio verslo pradininkus. Galiausiai mano vaikystės bičiulis aprodė savo sodybą, kurioje turėjo nenaudojamas patalpas – leido mums nemokamai jose įsikurti. Savo jėgomis su verslo partneriu kibome į darbus: reikėjo pritaikyti patalpą kepyklai, paisyti visų higienos reikalavimų“, – pasakoja pašnekovas.
 
Pradžioje kepykloje kolegos dirbo dviese, tačiau ilgainiui, pamatę, kad užsakymų ėmė daugėti, nusprendė stiprinti pajėgas. „Šiuo metu jau turime daugiau darbuotojų, tačiau abu vis dar esame visiškai įsitraukę į verslo procesą ir gamybą prižiūrime atidžiai. Kai apie mus sužinojo panevėžiečiai, greitai ėmė daugėti užsakymų, reikėjo patikimesnės, modernesnės įrangos. Sugedus vienai iš duonos kepimo krosnių, turėjome pirkti naują. Ėmėme paskolą ir pasinaudojome dalinio palūkanų kompensavimo priemone, finansuojama Europos regioninės plėtros fondo lėšomis, taip pat portfelinėmis garantijomis lizingui. Šias Europos Sąjungos investicijų teikiamas galimybes labai vertiname – tai daugiau nei finansinė paskata. Tokios paslaugos įtikina, kad mūsų idėjos palaikomos ir prireikus yra į ką kreiptis, jaučiamės reikalingi ne tik savo klientams“, – galimybėmis pasidžiaugia verslininkas.
 
Panevėžyje nemokamas pristatymas

V. Baranauskas pasakoja, kad didžiausias įmonės unikalumas – kepama šviežia, naminė viso grūdo duona, kuri nemokamai pristatoma Panevėžyje, o norintieji gali jos užsisakyti ir internetu. Vis dėlto didžiausio klientų susidomėjimo verslas sulaukė įtikinęs juos savo darbo kokybe.
 
„Šiuo metu pas mus galima įsigyti dešimties rūšių duonos, netrukus pasirodys dar viena – su krapų sėklomis. Visus receptus kuriame patys, savo rankomis pakuojame ir savo automobiliais pristatome, labai stipriai kontroliuojame gamybą, naudojame itin kokybiškus produktus, kruopščiai renkamės miltų gamintojus. Atidžiai prižiūrime kepimo režimus, todėl mūsų kepamos duonos pluta būna labai plona ir nesuanglėjusi. Žmonės dažnai klysta manydami, kad gera, kokybiška naminė duona privalo turėti storą plutą. Iš tiesų tai sudegusi duonos dalis, kurioje susikaupia kancerogenas akrilamidas, sukeliantis onkologines ligas“, – atskleidžia pašnekovas.
 
Įkvėpimas komandoje

Ne vienus metus duonos kepimo srityje dirbantys pašnekovai nepraranda entuziazmo ir tikėjimo savo darbo kokybe.
 
„Man svarbiausia yra komanda – žmonės, su kuriais dirbame, jų meilė ir atsidavimas tam, ką visi kartu darome. Tikiu, kad tai yra svarbiausia. Tiesa, kad gerus, ištikimus darbuotojus rasti yra sudėtinga. Duonos minkytojo darbas reikalauja daug fizinės jėgos, dažniausiai tam reikia tvirtų vyriškų rankų. Mūsų kepyklėlėje darbuotojų kaitos nėra, esame viena šeima ir tai labai džiugina“, – sako kepyklos bendraįkūrėjis.
 
Negana to, jis pabrėžia ir pačios produkcijos motyvacinį faktorių. „Žinoma, didelis įkvėpimas man yra ir pats produktas – tikiu, kad mūsų duona yra ypatinga, žinau, kiek dėmesio ir pastangų dedame, kad ją pagamintume. Mūsų produkciją ypač mėgsta sveiko gyvenimo būdo šalininkai. Pristatant gaminius klientai negaili pagyrų, o tai didžiausia motyvacija“, – tikina V. Baranauskas.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai