SUKŪRĖ NEEILINĮ „PAŠTĄ“ – SALOTŲ BARĄ (#)

BZN start prieš mėnesį Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 31 s.
Salotų baro „Fresh Post“ įkūrėja Inga Tribuišienė. Asmeninio albumo nuotr.
Sveiko, bet greito ir skanaus maisto nebūna? Tokį greitojo maisto kultūros mitą bando paneigti panevėžietė Inga Tribuišienė, dar pernai Vilniuje įkūrusi salotų barą „Fresh Post“. Skubantys, išalkę ir ištroškę žmonės ten visada ras sau tinkančių, sveikų ir maistingų salotų, kokteilių bei sulčių.
 
Sveika ir greita

Salotų bare „Fresh Post“ galima rasti įvairiausių salotų. Jos nuo kitų skiriasi tuo, kad yra kruopščiai skalaujamos šarminiu vandeniu.
 
„Jonizuotas šarminis vanduo, būdamas kitokios struktūros, keičia salotų skonį. Pavyzdžiui, šarminis vanduo nuplauna pomidoro pesticidų plėvelę. Taip yra su visomis daržovėmis ir vaisiais. Pomidoras su šarminiu vandeniu kvepia kitaip – šviežumu, šiltnamiu“, – pasakoja „Fresh Post“ įkūrėja.
 
Salotos patiekiamos ne bet kaip, o ypatingoje ekologiškoje dėžutėje, išsiskleidžiančioje žiedu – visai kaip paštas. Pakuotės gamybai nenaudojami klijai. Ją sudaro vienas kartono lakštas, tad toks tvarus sprendimas gamyboje padeda sumažinti popieriaus sąnaudas. Pernai vykusiuose nacionaliniuose pakuotės apdovanojimuose „Fresh Post“ dėžutė buvo apdovanota gero dizaino diplomu ir pelnė bronzą.
 
„Suderinamas greitas tempas ir Seville mityba. Tai sudėję į vieną delną, gauname „Fresh Post“. Šviežią paštą“, – pabrėžia I. Tribuišienė.
 
Salotų bare – ne tik salotos. Čia galima paragauti ir sulčių, vaisių bei daržovių kokteilių. Visi jie taip pat skaninti naudingu šarminiu vandeniu.
 
Idėja įkvėpta šarminio vandens

Iš Pasvalio kilusi, Panevėžyje užaugusi „Fresh Post“ įkūrėja versle ir kulinarijoje – ne naujokė, yra įgijusi kulinarijos ir konditerijos profesiją. Teisinius verslo niuansus padeda išmanyti ir Mykolo Romerio universitete įgytas teisės bakalauras. Iki tol, kol įsiliejo į šeimos verslą, dirbo prekybos direktore įmonėje, kuri užsiima mažmenine ir didmenine prekyba. Septynerius metus važinėjo į užsienį ir užsiėmė prekyba turguje. „Žinau, kas yra sunkus darbas. Ką reiškia nešti krepšius ant kupros“, – sako I. Tribuišienė.
„Čia žmonės gali ragauti ir suprasti, kuo skiriasi sultys su paprastu ir šarminiu vandeniu.“
I. Tribuišienė.
Ji pasakoja, kad nuosavo verslo nebūtų, jei ne tėvo įmonė. Jie jau 23 metus Panevėžyje turi vandens jonizatorių gamyklą „Burbuliukas ir Co“. Verslininkė būtent jonizatorių pagamintą šarminį vandenį nutarė perkelti į maitinimo verslą. Pirmiausia Šiauliuose ir Vilniuje įsteigė sulčių barus „Burbuliukas“, kur gamino sulčių, vaisių ir daržovių kokteilius su šarminiu vandeniu. Vėliau sostinėje esantį barą „Burbuliukas“ pakeitė salotų baras „Fresh Post“.
 
„Kuo šarminis vanduo naudingas, nėra paprasta paaiškinti. Tai mums padeda padaryti salotų ir kokteilių barai. Čia žmonės gali ragauti ir suprasti, kuo skiriasi sultys su paprastu ir šarminiu vandeniu“, – aiškina verslininkė.
 
Svarbiausia – gera komanda

Siekdama įgyvendinti savo planus ir pagaliau atidaryti „Fresh Post“, I. Tribuišienė ieškojo kompetentingos komandos. „Siekiau surinkti komandą, tikinčią idėja. Kai ja tiki visa komanda, patiki ir klientai. Suradau puikų šefą, reklamos agentūrą. Visi susėdome, sudėliojome idėją ir pradėjome įgyvendinti“, – prisimena verslininkė.
 
Jos teigimu, pasirinkta salotų baro vieta ypač strategiškai gera. „Įsikūrėme verslo centre „Vilniaus vartai“. 54 tūkst. kv. m plotas, kur koncentruojasi dirbantys žmonės – potencialūs mūsų klientai. Ar bereikia geriau?          Žmonės, dažniausiai norintys skaniai, sveikai ir greitai pavalgyti, yra čia vietoje“, – pranašumus vardija I. Tribuišienė.
 
Sunkumai užgrūdina

Vis dėlto sunkumų netrūko nuo pradžių. Įmonė, kuri turėjo atvežti salotų baro baldus ir sukurti e. svetainę, bankrutavo. Baldai vėlavo, o žadėtasis interneto puslapis neišvydo dienos šviesos.
 
„Baras turėjo atsidaryti 2017 m. kovą, bet duris atvėrė tik liepą. Vėlavome keturis mėnesius. Tai kainavo pinigus. Personalą, kurį surinkti ypač sunku, pasamdėme dar metų pradžioje. Norėdami žmones išlaikyti, jiems mokėjome algas, nors pats salotų baras neveikė. Tad nuostolių tikrai buvo“, – atvirauja moteris.
 
Ji džiaugiasi, kad po išbandymų išaušta graži diena – salotų baras sėkmingai veikia. Klientai salotas valgyti gali ne tik vietoje, bet ir išsinešti arba užsisakę Vilniuje gauti į biurą ar namus. O valgiaraštis prieinamas ne tik socialiniame tinkle „Facebook“, bet ir e. svetainėje.
 


Klientus vilioja išradingai

„Veiksmingiausias reklamos būdas – prisistatyti kaimynams. Einame pas juos ne su pyragais, o su salotomis. Kai tik į „Verslo vartus“ atsikrausto naujos įmonės, einame prisistatyti, parodyti, kas tokie esame ir kuo išskirtiniai“, – apie reklamos strategiją pasakoja I. Tribuišienė.
 
Ji sako ilgai ieškojusi tinkamo reklaminio veido. „Sveikatingumo motyvatorė Vlada Musvydaitė yra mūsų ambasadorė. Ji pasiūlė idėją, kurią kartu su mumis įgyvendino pirmą kartą Lietuvoje. Mes žmonių nueitus tą dieną 10 tūkst. žingsnių keitėme į salotas. Viskas pavyko puikiai, sulaukėme nupirktų salotų rekordo, nes žmonės tiesiog iš smalsumo ėjo pažiūrėti, ar tikrai salotų bare „Fresh Post“ galima atsiskaityti žingsniais. Tiesa, dauguma pirko už pinigus, nes ne taip jau lengva darbo metu surinkti 10,5 km“, – šypsosi pašnekovė.
 
Domisi verslas už Atlanto

Moteris tiki „Fresh Post“ idėja ir jam planų turi dar daug. Salotų baru domisi ne tik kiti miestai, bet ir Anglijos, Kanados verslininkai. Todėl salotų baro įkūrėja svarsto idėją parduoti ir leisti ją plėsti už Atlanto.
 
„Sau ir visiems pradedantiesiems savo verslą patariu: kuriant bet kokį verslą, svarbiausia nebijoti sekti žmones, kurie turi patirties. Nebijoti klausti, užduoti kvailiausių klausimų. Kuo mažiau klaidų, tuo geriau sekasi. Jei nebūčiau pradėjusi draugauti su tais, kurie man padėjo, daug būčiau netekusi“, – pasakoja I. Tribuišienė.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai