IŠMANUSIS TRINTUVAS „MILLO“ PRITRAUKĖ BEVEIK 500 000 EURŲ INVESTICIJĄ (#)

BZN start prieš 2 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 15 s.
Ruslanas Trakšelis ir Vladas Lašas. Asmeninio albumo nuotr.
Startuolis „Millo Appliances“, sukūręs ir patentavęs išmanų, itin tyliai veikiantį ir lengvai valomą maisto ir gėrimų trintuvą, pritraukė 453 000 eurų dydžio investiciją. Į revoliuciją virtuvėje žadančio produkto plėtrą investavo verslo angelų grupė ir Koinvesticinis fondas.

„Džiaugiuosi, kad pavyko pritraukti reikiamą sumą iš gausaus investuotojų būrio su itin naudingomis patirtimis. Jie prisidės ne tik finansais, bet ir savo žiniomis. Didžiąją dalį gautų lėšų panaudosime produkto masinei gamybai pasiruošti, komunikacijai užsienio rinkose ir komandai stiprinti“, – džiaugiasi Ruslanas Trakšelis, startuolio „Millo Appliances“ įkūrėjas.

Antrajame etape į „Millo Appliances“ investavo vieno sėkmingiausių lietuvių startuolio „Oberlo“ įkūrėjai Andrius ir Tomas Šlimai, verslininkas Vladas Jurkevičius, verslininkas bei investuotojas Peras Molleris, koncernas SBA ir kiti verslo angelai.

„Vertiname galimybę prisidėti prie startuolių ekosistemos, kuri yra itin svarbi smulkaus ir vidutinio verslo formavimuisi Lietuvoje. Didžiosioms Lietuvos įmonėms kol kas nėra įprasta veikti rizikos kapitalo srityje, tačiau pasaulinės tendencijos rodo augantį ir daugiau sinergijos galimybių teikiantį ryšį tarp didelių organizacijų ir startuolių“, – sprendimą investuoti į startuolį komentavo koncerno SBA verslo vystymo direktorius Paulius Nevinskas.

Ankstyviausioje stadijoje į „Millo“ startuolį jau buvo investavę kiti keturi verslo angelai – Vladas Lašas, Domas Dargis, Vytenis Benetis ir Vigantas Vėbra.
 
Prie investicijų prisideda ir valstybė

Investiciją, kurią sudaro 453 000 eurų, bus atliekama su valstybės pagalba per Koinvesticinį fondą, įsteigtą įgyvendinant Ūkio ministerijos rizikos kapitalo priemonę „Ko-investicinis fondas II“, finansuojamą iš Europos regioninės plėtros fondo. Fondą valdo Vyriausybės įsteigta UAB „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega“) kartu su antrine įmone UAB „Kofinansavimas“.

„Vienas iš pagrindinių Koinvesticinio fondo investavimo tikslų yra skatinti privačius investuotojus aktyviai prisidėti prie jaunų pažangių verslų vystymo Lietuvoje. Investicija į „Millo“ yra puikus pavyzdys – projektui atsidavusi startuolio komanda, kuriamas vieną iš sumanios specializacijos krypčių ir prioritetų atitinkantis produktas, stipri privačių investuotojų komanda, kurios patirtis labai reikalinga startuoliui, paskatino Koinvesticinio fondo valdytojus priimti sprendimą prie projekto prisidėti didesniu finansiniu indėliu. Fondo dalis investicijoje yra daugiau kaip 300 tūkst. eurų“, – komentuoja fondo direktorė Daiva Gerulytė.
 
Veikimas ir dizainas – patentuoti

Lengvai plaunamas ir keturis kartus tyliau nei kiti veikiantis plaktuvas „Millo“ jau sulaukė didžiulio susidomėjimo. 2017 m. birželį sutelktinio finansavimo platformoje „Kickstarter“ jis pritraukė užsakymų už daugiau nei 80 tūkst. svarų sterlingų (daugiau kaip 90 tūkst. eurų).
„Manome, kad pavyko sukurti produktą su išskirtiniu dizainu. Tai ne tik itin praktiškas trintuvas, tačiau ir puiki interjero puošmena.“
R. Trakšelis.
Plaktuvo kūrėjai tarptautiniu mastu patentavo unikalų „Millo“ dizainą ir veikimo principą – naujovišką magnetinės sankabos sprendimą, pritaikytą gertuvės užsukamame dangtelyje įtaisytiems peiliukams.

Siekiant gaišti kuo mažiau laiko, išmanusis „Millo“ plaktuvo dangtelis (angl. „SmartLid“) yra itin patogiai nuimamas, naudojamas ir valomas. Valdymo funkcionalumą pagerina ir „Millo“ mobilioji programėlė, kuria naudodamiesi vartotojai lengvai susiras naujų receptų ar pasidalys savaisiais.

„Manome, kad pavyko sukurti produktą su išskirtiniu dizainu. Tai ne tik itin praktiškas trintuvas, tačiau ir puiki interjero puošmena. Verta paminėti, kad trintuvas yra įkraunamas ir gali veikti belaidžiu režimu, tad jokie laidai „nebadys akių“ pasikvietus svečių“, – pasakoja R. Trakšelis.
 
Patyrusi komanda

„Technologiškai naujo produkto vystymas yra sudėtingas ir laikui labai imlus procesas. Siekdami efektyvumo, stengėmės į komandą suburti sėkmingos patirties tarptautiniu mastu turinčius specialistus. Džiaugiuosi, kad tai pavyko!“ – sako Ruslanas.

Prie „Millo Appliances“ prisijungė penkerius metus „Lamborghini“ automobilių dizainą kūrusi Lina Ginkutė ir vienas pirmųjų „Deeper“ sonarą sukūrusios komandos narių Audrius Bražėnas. Galutine „Millo“ produkto išvaizda rūpinsis patyręs, industrinio dizaino srityje besispecializuojantis dizaineris iš Danijos Madsas Heje Fugslangas, kurio prižiūrima komanda kuria „Bang & Olufsen“ garso įrangą. Komandoje taipogi nuo pat projekto pradžios dirba Benjaminas Šulcas ir Tomas Tamošaitis, jie yra sukaupę daugiau nei 15 metų patirtį elektronikos inžinerijos srityje.
 
Ambicingi startuolio planai

„Mūsų sukurtą ir patentuotą magnetinės pavaros technologiją planuojame pritaikyti ir kituose gaminiuose. Džiaugiamės, kad mūsų projektas buvo sėkmingai patvirtintas pagal „Intelektas LT“ priemonę. Netrukus pradėsime masiniam naudojimui ir viešosioms erdvėms pritaikyto plaktuvo koncepcijos kūrimą“, – pasakoja „Millo Appliances“ įkūrėjas R. Trakšelis.

„Millo Appliances“ kelia sau ambicingą tikslą – sukurti sveikuoliško „on-the-go“ kokteilio madą visame pasaulyje ir taip iš esmės pagerinti milijonų žmonių mitybą. Per artimiausius kelerius metus startuolis planuoja išleisti kelias trintuvo versijas.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai