BUVIMAS GAMTOJE PASKATINO ĮKURTI VERSLĄ (#)

Inga Rauluševičienė prieš 3 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 3 min. 2 s.
Agnė Miškinienė ir Vitalijus. Asmeninio archyvo nuotr.
Širvintiškiai, brolis Vitalijus Krivencovas (26), darbo saugos ir teisės nindzė, sesuo Agnė Miškinienė (33), socialinio darbo fėja, ir jų mama Violeta Varnienė (58), specialioji pedagogė ir logopedė, praeityje išbandę daugybę įvairiausių verslo sričių, patyrę sunkumų, mažų pergalių ir paragavę sėkmės, dabar jau gali pasigirti dar vienu laimėjimu – nauja ir dar jauna verslo idėja „Žalioji dėžutė“, kuri sugrąžino juos atgal į vaikystę, į gamtą, priminė apie gydomąsias jos dovanas ir tapo draugišku šeimos verslu.
 
Idėja gimė iš buvimo arti gamtos

„Kaip ir bet kuri sėkminga istorija, taip ir ši prasidėjo nuo daugybės nesėkmingų istorijų. Kartu ir atskirai išbandėme begalę skirtingų verslo idėjų: nuo naminės duonos, keksiukų kepimo, fotografijos, žiniatinklio puslapių kūrimo ir dizaino iki prekybos dėvėtais drabužiais tinkle „Facebook“, dovanų kosmetikos dėžutėmis, makiažo mokymų ir t. t. Nuo vaikystės šeimoje buvome gydomi tik natūraliomis priemonėmis, ne tik žolelių arbata, pikio produktais, bet ir keistais užpilais. Visada buvome arti gamtos, laukinių gėrybių rinkimas ir prekyba jomis buvo ne vienos vasaros dalis ir būdas užsidirbti savų pinigų“, – apie idėjos atsiradimą pasakoja viena jos bendraįkūrėjų A. Miškinienė.

Pačioje pradžioje verslo idėja buvo sveikuoliškų produktų, skanėstų rinkinių prenumeravimas pagal sezoniškumą, tuo metu gamtos dovanojamas gėrybes ar aktualias metų šventes. Jau kiek vėliau idėja išsiplėtė į sveikatinimosi, detoksikacinių bei liekninamųjų produktų liniją, šiandien jau išgrynintą ir populiarų prekių ženklą „Žalioji dėžutė“. Tai natūralių, netikėtų žolinių produktų kūrimas, kurį drąsiai galima vadinti sėkmingu šeimos verslu, gyvuojančiu daugiau nei metus, padedančiu žmonėms atsikratyti sveikatos problemų, pasijusti geriau ir suteikti energijos. Veikloje darbuojasi visi: A. Miškinienė ir V. Krivencovas atsakingi už produkto rinkodarą, komunikaciją ir pardavimus, o V. Varnienė rūpinasi gamybos procesais.
 
Aktyviai dirbama su medijomis

„Žalioji dėžutė“ šių metų vasario 16 d. atšventė pirmąjį gimtadienį. Nors veikiama neseniai, tačiau juntamas spartus klientų ir užsakymų skaičių augimas, tad negalima sustoti ir užmigti ant laurų, o atvirkščiai – tobulėti, mokytis, konsultuotis, įvertinti senų klientų atsiliepimus ir lūkesčius, turint omenyje, kad konkurencinė aplinka egzistuoja, o sveiko gyvenimo būdo šūkių mados sukuria vis daugiau prekių ženklų ne tik su paslaugomis, bet ir produkcija. Nuolat ieškoma vis naujų, inovatyvių sprendimų formuojant „Žaliosios dėžutės“ produkto įvaizdį, kaip pateikti jį sveikatingumo rinkai, kuri šiuo metu ypač populiari. Tad svarbu ne tik nuo jos neatsilikti, bet netgi viršyti pirkėjų lūkesčius, norint išlaikyti tą klientų auditoriją, kuri jau susibūrusi, tiki šia idėja ir jos nauda. Pasak A. Miškinienės, kad pritrauktum potencialų klientą, nebeužtenka tik gražių, nudailintų nuotraukų socialiniame tinkle „Instagram“, bet reikia ir kažkokio netikėtumo, klientui naudingo turinio: „Taip į mūsų „Facebook“ paskyrą atėjo daugiau vaizdo turinio, tiesioginių transliacijų, pavyzdžiui, interviu su įvairių sričių specialistais: sporto, sveikos mitybos, sveikatos specialistais, maisto tinklaraštininkais ir kt. Buvimas prieš kamerą, filmavimasis buvo iššūkis mums patiems, kurį turėjome įveikti.“
 
Siekia išskirtinumo

Prekių ženklas „Žalioji dėžutė“ buvo sukurtas visiškai neturint tam išankstinių santaupų ar privačios paramos, taip pat ir neieškant investuotojų, o iš asmeninių lėšų. Šio verslo bendraautorę džiugina klientų įspūdžiai ir atsiliepimai apie „Žaliosios dėžutės“ produktus, o savo „Facebook“ paskyroje produktas surinkęs jau per 400 teigiamų atsiliepimų, kas nuteikia ypač pozityviai ir skatina veiklos judėjimą. Kiekviename versle svarbiausias yra klientų palaikymas ir žinojimas, kad išsprendei nors vieną iš jų problemų.

„Visą laiką siekiame būti išskirtiniai ir įdomūs. To siekiame tiek savo keistais, akį traukiančiais ir neretai šypseną keliančiais pavadinimais („Ponas Baubas“, „Drakonas“, „Gaidys“, „Vabalų sultys“), tiek savo vaizdo turiniu, tiesioginėmis transliacijomis. Norime, kad mūsų produktas būtų tik geriausios kokybės, tad nuo pat žolelių surinkimo iki produkto pagaminimo bei jo pateikimo viską darome patys. Tai yra mūsų išskirtinumas ir geros kokybės garantas!“ – apie „Žaliosios dėžutės“ turinį kalba pašnekovė.
 


Pardavimai vyksta ir už Lietuvos ribų

„Žalioji dėžutė“ savo produktą pirmiausia pristatė socialiniame tinkle „Facebook“. Tai buvo vienas paprasčiausių ir greičiausių būdų tapti žinomiems ir surasti pirmųjų klientų, o šiuo metu aktyviai vysto prekybą e. parduotuvėje www.zaliojidezute.lt. Sveikatinimo idėja domisi ir užsienyje gyvenantys lietuviai ar jų draugai, ieškantys produktuose natūralumo ir atkreipiantys dėmesį į lietuvišką prekę, kas puikiai sutelpa į „Žaliosios dėžutės“ pasiūlymus. Prieš įsigyjant yra galimybė rekomendacijoms, patarimams, konsultacijoms, apie natūralių žolinių priemonių poveikį organizmo valymui, detoksikacijai, lieknėjimui, organizmo sveikatinimui bei imuniteto stiprinimui.

A. Miškinienė atskleidžia, kad vienas populiariausių „Žaliosios dėžutės“ produktų yra detoksikuojamasis, nuo parazitų saugantis ir virškinimą bei imunitetą gerinantis „Ponas Baubas“: „Tai tradicinė priemonė su karčiosiomis žolelėmis: pelynais, paprastosiomis bitkrėslėmis, papildyta gvazdikėliais, cinamonais, ciberžolėmis, didžiųjų dilgėlių milteliais. Lieknėjimui, žarnyno veiklos, virškinimo bėdoms įveikti siūlomas skaidulinis žolinis mišinys „Drakonas“, susidedantis iš linų sėmenų, belukščių avižų sėlenų, kviečių speltos bei įvairių prieskonių ir žolinių komponentų. Į minėtą skaidulų priemonę panaši priemonė ekscentrišku pavadinimu „Gaidys“, skirta organizmui sveikatinti ir stiprinti, kad būtum žvalus kaip gaidys rytais. Šis skaidulų mišinys papildytas judrų sėklomis ir topinambų milteliais.“
 
Veikla persikels į stovyklas

„Žalioji dėžutė“ nežada apsistoti vien ties žaliavų surinkimu, gamyba, prekyba, reklama, tiesioginiu bendravimu internete, bet pasiruošę visu pajėgumu šoktelėti aukštyn – į pirmąsias sveikos produkcijos įdiegimo rinkoje gretas. Šiais metais jau trečią kartą dalyvavo unikaliame renginyje – mugėje „Vegfest LT“, kurios svečiai galėjo pamatyti ir išbandyti sukurtus sveikatinimosi produktus.

„Stengiamės nestovėti vietoje ir visada ieškoti, kurti naujus, įdomius produktus. Artėja vasara – žoliavimo ir gėrybių rinkimo metas, tad vietos kūrybai į valias. Tiesa, didžiausia šių metų naujiena yra Vilniuje ir už jo ribų pradėtos organizuoti edukacijos apie organizmo valymą, detoksikaciją natūraliomis priemonėmis. Tai puiki proga iš arčiau pažinti savo klientus, pajusti, kuo jie gyvena. Šią vasarą laukia organizaciniai organizmo valymo ir sveikatinimo stovyklos darbai“, – artimiausiais planais dalijasi verslininkė ir ragina sekti „Žaliosios dėžutės“ naujienas.

„Visiems jauniems verslininkams patariame nebijoti būti išskirtiniams, parodyti savo veido ir tiesiogiai kreiptis į savo klientus per kuriamą vaizdinį turinį“, – pataria „Žaliosios dėžutės“ bendraįkūrėja.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai