PASIŪLĖ PARDAVIMUS AUGINTI IŠŠŪKIAIS (#)

Ieva Kniukštienė prieš 2 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 12 s.
„Aimeros“ įkūrėjų komanda. Asmeninio albumo nuotr.
Vilniečiai verslininkai Sergejus Opara, Aleksandras Portenkovas, Aleksejus Loskutovas ir Ilja Polivanovas, kurį laiką pasauliniu mastu plėtoję platformą „Challenger“, nusprendė padėti įmonėms išspręsti paslaugų pažinimo bei žinomumo stokos problemą ir sukūrė iššūkių sistemą „Aimera“.
 
„Pastaraisiais metais mūsų komanda dirbo su stambiomis bendrovėmis (bankais, telekomunikacijų bendrovėmis ir pan.) įvairiose pasaulio šalyse. Kadangi šios įmonės valdo didelius klientų srautus, jose labai gerai matėsi problema, kad klientai neturi laiko ir žmogiškai tingi gilintis į tai, ką jos siūlo. Šiai problemai spręsti buvo sukurta platforma „Challenger“, kurios esmė – smagia forma atlyginti žmogui už laiką ir dėmesį, kurį jis skiria įmonei. Kuo daugiau žmogus įsitraukia, tuo daugiau uždirba tam tikros virtualios valiutos, už kurią gali pasiimti bilietus į kiną, dovanų čekius ar bet ką kita“,– pasakoja I. Polivanovas.
 
Vis dėlto plėtota platforma buvo pritaikyta didesnėms įmonėms, nes tai nepigus sprendimas. Ilgainiui verslininkai sulaukė vis daugiau užklausų iš mažesnių bendrovių, kaip būtų galima panašią sistemą pritaikyti joms, t. y. neturinčioms didelių biudžetų lojalumo programoms.
 
„Praėjus trejiems metams po „Challenger“ starto, buvo nuspręsta sukurti sistemą „Aimera“ – panašiu principu veikiantį projektą, kuriame vienu metu gali dalyvauti daugybė įmonių. Jos savo klientams arba kitiems dalyviams gali pasiūlyti kad ir vieną iššūkį, neinvestuodamos į brangiai kainuojančias motyvacines programas“,– atskleidžia pašnekovas.
 
Vartotojai daug ko nežino

Pradėję diegti paslaugų pažinimo ir pardavimų skatinimo, paremto iššūkiais ir žaidybiniais procesais, sprendimus, „Aimeros“ komandos nariai suprato, kad dažnai vartotojai išnaudoja tik nedidelę dalį įmonių teikiamų galimybių vien todėl, kad turi per mažai informacijos apie papildomas paslaugas.
 „Atlikdami šiuos iššūkius, dalyviai skatinami dėti pastangas geriau pažinti, išbandyti įmonės paslaugas ar produktus bei pradėti jais naudotis“,
A. Portenkovas.
„Daugumoje įmonių 60–80 proc. klientų sudaro neaktyvūs arba mažai aktyvūs klientai. Net ir aktyvūs klientai naudoja tik mažąją dalį įmonės siūlomų produktų arba jais naudojasi nenaudingai. Pagrindinės priežastys: nežino, nemoka, bijo, objektyviai įvertino ir nereikia, naudojasi konkurento paslaugomis“, – vardija A. Portenkovas.
 
Programoje „Aimera“ galima žaismingai susipažinti su įmonių teikiamomis paslaugomis, įsitraukiant į smagius iššūkius ir už tai gaunant malonių paskatinimų.
 
„Dalyvaudami programoje „Aimera“, jie turi galimybę atlikti nesudėtingus iššūkius, už kuriuos, sėkmingai įvykdžius, suteikiama virtuali valiuta – taškai. Sukauptus taškus dalyviai gali iškeisti į įvairius prizus, tokius kaip kino bilietai, kava, skanėstai, dovanų kortelės ir kt. iš žinomų tinklų. Kiekviena įmonė gali pasiūlyti savo iššūkius dalyviams. Atlikdami šiuos iššūkius, dalyviai skatinami dėti pastangas geriau pažinti, išbandyti įmonės paslaugas ar produktus bei pradėti jais naudotis“, – pasakoja pašnekovas.
 
Lietuviai – tinkama auditorija

Nors komandos nariai daug dirbo su tarptautinėmis įmonėmis, pirminei „Aimeros“ plėtrai jie pasirinko Lietuvos rinką. Anot pašnekovo, lietuviai imlūs naujovėms, be to, labai azartiški, todėl iššūkių sistema jiems priimtina.
 
„Aimerą“ nuspręsta pirmiausia išbandyti Lietuvos rinkoje, nes mūsų vartotojai yra labai pažangūs ir tai leidžia itin greitai gauti grįžtamąjį ryšį bei ištaisyti trūkumus. Vis dėlto paradoksas, bet sunkiausia pristatyti įmonėms produktą Lietuvoje. Mūsų šalis yra labai maža, joje gana silpna konkurencinė aplinka, o tai reiškia ir mažiau įgūdžių bei kompetencijos rinkodaroje“, – teigia pašnekovas.
 
Motyvuoja pasiekimai

Įvesti naują technologinį produktą Lietuvoje nėra labai paprasta, tačiau komandos nariams versle svarbiausia rezultatas, o jų „Aimeros“ komanda pasiekė jau gana ryškių, todėl tikisi, kad ir Lietuvos pasirinkimas sprendimui išbandyti pasiteisins.
 
„Inovatyvaus produkto įvedimo į rinką problema – nepasitikėjimas. Jeigu pasaulyje to dar nėra, turbūt tai yra kažkas įtartino. Todėl iš tikrųjų komandai tenka dėti milžiniškas pastangas būnant pirmiesiems. Labiausiai mus motyvuoja puikūs rezultatai kitose šalyse, pavyzdžiui, Kroatijoje vienas didžiausių bankų naudoja mūsų sprendimą savo klientams motyvuoti ir skina tarptautinius apdovanojimus. Lietuvoje mus itin džiugina ankstyvieji vartotojai, kurie tiesiog reikalauja vis daugiau iššūkių sau. Tai turbūt ir padėjo mums ką tik laimėti populiariausio projekto apdovanojimą „Naujojo knygnešio“ konkurse Lietuvoje. „Aimera“ gavo rekordinį žmonių balsų skaičių per visą konkurso istoriją“, – pasidžiaugia bendraautoris.
 
Linki žvelgti plačiau

Ilgametę savo patirtį įprasminę naujame projekte, komandos „Aimera“ nariai linki startuoliams drąsos įgyvendinant savo idėjas ir suvokimo, kad versle būtina mąstyti kur kas plačiau.
 
„Lietuva yra vos 0,07 proc. pasaulio ekonomikos, todėl norėtume palinkėti nebijoti žiūrėti plačiai bei kurti kažką pasauliui“, – siūlo I. Polivanovas.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai