IŠ FINANSŲ SEKTORIAUS NĖRĖ Į GROŽIO INDUSTRIJĄ (#)

Ieva Kniukštienė prieš 4 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 15 s.
Airinė Juodrytė. Asmeninio albumo nuotr.
Airinė Juodrytė, prieš pradėdama nuosavą verslą, išbandė finansų sektorių, tačiau ilgainiui nusprendė savo laiką ir tikslus skirti akademijos „AMÈ“, kurioje organizuojami profesinių žinių tobulinimo kursai grožio specialistams, steigimui. Nors verslo kūrimas atnešė ne vieną iššūkį, pašnekovė sako, kad didžiausia motyvacija, padėjusi drąsiai žengti pirmyn, yra tikėjimas grožiu ir stebuklingomis jo galiomis.
 
Darbas tapo pomėgiu

A. Juodrytės gyvenime puikiai pasiteisino posakis „rask mėgstamą darbą ir tau niekada nereikės dirbti“. Ieškodama tokios veiklos, moteris kartu su kolege subrandino akademijos idėją.
 
„Prieš įkurdamos „AMÈ“, su Enrika kurį laiką jautėmės atsidūrusios panašiame gyvenimo etape: norėjome iššūkių ir jautėmės pavargusios nuo buvusių darbų. Kartu išgvildenome estetiškos, modernios grožio akademijos idėją. Tikėjome, kad galime sukurti erdvę, skirtą tobulėti, ir suteikti galimybę pasisemti žinių iš jaunų, įkvepiančių dėstytojų. Taip „AMÈ“ grožio akademija tapo apčiuopiamu, mūsų meilės pripildytu projektu“, – prisimena pašnekovė.
 
Šiuo metu akademijoje organizuojami kvalifikacijos kėlimo mokymai, skirti grožio profesionalams. Akademijoje pateikiama koncentruota ir susisteminta informacija, tad mokymosi procesas trunka iki 15 dienų. Vis dėlto, prisitaikydamos prie rinkos poreikių, verslo bendraautorės sako norinčios įdiegti ir daugiau paslaugų.
 
„Pastaruoju metu jaučiame trumpesnių kursų poreikį: vienos ar kelių dienų seminarų, iš kurių specialistai išsineštų konkrečių gebėjimų ar praktinių žinių, tad ketiname imtis ir tokių renginių organizavimo. Taip pat dirbame su klientais, „AMÈ“ grožio akademijoje galima pasimėgauti mūsų profesionalų teikiamomis grožio paslaugomis. Čia atliekamos visos aktualiosios grožio procedūros: nuo veido valymo, kūno įvyniojimo iki manikiūro ar kirpimo“, – pasakoja verslininkė.
 


Iššūkių netrūko

Prisimindama verslo pradžią, pašnekovė atskleidžia, kad teko įveikti ne vieną kliūtį ir kai jau atrodydavo, jog sunkumams atėjo galas, verslą užklupdavo dar vienas išbandymas. Visgi tai nenumušė ryžto ir noro turėti nuosavą verslą.
 
„Kuriant verslą, reikia ypatingo atidumo pasirašant įvairias teisines sutartis, planuojant investicijas į patalpų nuomą ar įrengimą, kitus nekilnojamojo turto niuansus. Būtent toks ir buvo mus užklupęs kol kas didžiausias iššūkis: jau buvome prie pat starto linijos, kai sužinojome, kad teks ieškotis naujų patalpų akademijai. Į buvusias patalpas nemažai investavome, įsirengėme, trūko tik kelių informacinių lipdukų“, – skaudžia patirtimi dalijasi A. Juodrytė.
 
Vis dėlto rasti išeitį anuomet pasisekė pasinaudojus jauniems verslams teikiamomis lengvatomis. „Naujam startui pasiėmėme lengvatinę paskolą iš „Verslumo skatinimo fondo 2014–2020, finansuojamo iš Europos socialinio fondo“. Kadangi paskolai imti trūko užstato, INVEGA dar mums suteikė 80 proc. paskolos garantiją. Taip pat pasinaudojome galimybe konsultuotis verslo pradžios klausimais su profesionalais pagal priemonę „Verslo konsultantas LT“, čia INVEGA mums kompensavo net 75 proc. šių konsultacijų išlaidų. Vertinu šią patirtį ir manau, kad išmokome pamoką: nepamiršti atidumo ir apgalvoti įvairiausius sėkmės bei nesėkmės scenarijus. Kita vertus, smagu žinoti, kad net iš tokių situacijų, kurios labai nuvilia ar atrodo ypač keblios, galima rasti išeitį net ir jauno verslo kūrėjui“, – sako pašnekovė.
 


Būtinas nuolatinis atsinaujinimas

Pasak verslininkės, grožio industrija yra priklausoma nuo nuolatinio tobulėjimo, žinių ir pasiūlos atnaujinimo. Visgi A. Juodrytė tiki verslo ir nuolatinio įdirbio galia.
 
„Nuolat tobuliname savo žinias, nes grožio sritis kinta kasdien. Čia nuolat atsiranda naujų technikų, kurių, jei nori likti konkurencingas, būtina išmokti labai greitai. Darbas grožio industrijoje yra kupinas iššūkių. Ši sritis neišsenkanti, itin dinamiška. Reikia labai greitos reakcijos į naujoves, gebėjimų suprasti ir išmokti daug naujų dalykų per labai trumpą laiką. Grožis yra galinga jėga. Manau, turime vienodai puoselėti ir vidinį, ir išorinį grožį, kad neprarastume pasitikėjimo savimi ir galios kurti, veikti, tobulėti“, – teigia pašnekovė.
 
Be to, ji pabrėžia, kad sėkmingas verslas sunkiai suvokiamas be kokybiškai atrinktos ir klientų poreikius atliepiančios komandos.
 
„Manau, didžiausia kiekvieno verslo vertybė yra komanda, kurianti kokybę, klientų pasitikėjimą ir sėkmę. Siekiame suburti kompetentingų, patyrusių profesionalų būrį ir daryti viską, kad kartu nueitume ilgą kelią bei pasiektume džiuginančių rezultatų“, – atskleidžia moteris.
 


Tikisi augimo

„Grožis yra didžiausias motyvacijos šaltinis“, – sako pašnekovė, su šypsena pridurdama, kad būtent grožis ir išgelbės pasaulį. A. Juodrytė tikisi, kad nuosavas verslas atneš sėkmę, o įsteigta akademija taps sėkmingu ir žinomu prekių ženklu.
 
„Jei mus lydės sėkmė ir turėsime finansinių galimybių, būtinai pradėsime plėtrą. Kol kas koncentruojamės į teikiamų paslaugų kokybę, siekiame suburti geriausius savo srities profesionalus, tapsiančius akademijos dėstytojais. Tikiuosi, kad ilgainiui „AMÈ“ taps kokybę užtikrinančiu prekių ženklu, garsinančiu ne tik grožio akademijos, bet ir kitų mūsų įgyvendinamų projektų vardą“, – viliasi verslininkė.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai