PRIEŠ PRADĖDAMAS VERSLĄ, PRODUKCIJĄ IŠBANDĖ PATS (#)

Ieva Kniukštienė prieš 2 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 18 s.
Marius Ševeliovas. Asmeninio albumo nuotr.
Klaipėdietis Marius Ševeliovas, prekių ženklo „SupSap“ kūrėjas, sako, kad jo verslo idėja gimė iš aistros sveikai gyvensenai ir noro suteikti galimybę bendraminčiams mėgautis aukštos kokybės produktais. Netrukus prasidėsianti prekyba užsienyje ir susiformavęs lojalių klientų ratas verslininkui sufleruoja, kad rinka jo platinamoms prekėms yra pasiruošusi bei atvira.
 
Rinkai pristatė ribotos pasiūlos produktų

M. Ševeliovo įkurta įmonė užsiima maisto papildų ir vitaminų prekyba. Anot pašnekovo, siūloma produkcija yra išskirtinai aukštos kokybės ir santykinai ribotos pasiūlos.
 
„Mūsų šūkis „Lašelis gamtos“ puikiai atspindi pagrindinę verslo kryptį, nes „SupSap“ papildų paletėje dominuoja uogų, lapų, šaknų ekstraktų pagrindu pagaminti produktai. Čia galima rasti mėlynių, aviečių, rabarbarų, kavos pupelių ekstraktų ir kitų iš gamtos resursų gaminamų produktų: kolageno iš žuvų, gliukozamino iš vėžiagyvių, hialurono iš tam tikros rūšies bakterijų. Taip užtikrinama aukščiausia kokybė ir didžiausias papildų veiksmingumas“, – teigia pašnekovas.
 
Verslo idėją pastūmėjo asmeniniai įpročiai

Apie verslo kūrimo pradžią M. Ševeliovas pasakoja paprastai. Jis visą gyvenimą domėjosi sveika gyvensena, sporto klausimais ir suprato, kad be papildomų priedų pasiekti aukštų rezultatų yra sudėtinga, todėl sportuojant reikalingas ne tik inventorius, bet ir vitaminai.
„Kol nebuvau visiškai užtikrintas šių produktų patikimumu, nesiryžau siūlyti jų rinkai, todėl bandomasis laikotarpis šiek tiek užtruko.“
M. Ševeliovas.
„Praėjusių metų žiemą kaip tik sau ieškojau vitaminų imunitetui stiprinti ir atsitiktinai užklydau į vieną iš papildų gamintojų puslapių. Kelias dienas atkakliai analizavau, tyriau ir domėjausi jų siūlomų produktų kokybe, paklausa vietinėje rinkoje bei poreikiu ir nusprendžiau, kad galiu daug geriau padėti žmonėms rasti kokybiškiausius maisto papildus bei vitaminus. Per pasiruošimo verslui laikotarpį pats išbandžiau ne vieną produktą, kurį šiuo metu siūlau įsigyti. Siekiau įsitikinti kokybe bei efektyvumu: gliukozaminas sumažino mano kelio menisko skausmus, NAC išsprendė miego sutrikimus, o alavijų ekstraktas gelbėjo besilaikant baltyminės mitybos. Papildus išbandė ir mano žmona. Kol nebuvau visiškai užtikrintas šių produktų patikimumu, nesiryžau siūlyti jų rinkai, todėl bandomasis laikotarpis šiek tiek užtruko“, – prisimena pašnekovas.
 
Sunkumai tykojo pradžioje

M. Ševeliovas įsitikinęs, kad jis, kaip ir kiekvienas jaunas verslininkas, susidūrė su tomis pačiomis verslo įkūrimo problemomis: apyvartinių lėšų trūkumu, verslo rizika. Be to, teko įveikti ir savo baimes bei pasisemti ryžto verslo pradžiai, motyvuoti save ir įtikėti savo, kaip verslininko, jėgomis. Pastarajai problemai išspręsti prireikė savikontrolės, o finansiniams jauno verslo sunkumams įveikti pašnekovas pasirinko „Invegos“ siūlomas galimybes.
 
„Žinoma, finansai, kaip ir daugelio svajojančiųjų apie nuosavą verslą, buvo riboti. Tačiau, gavęs paskatų bei motyvacijos, „Google“ paieškos sistemoje suradau UAB „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega“) siūlomas priemones verslui. Pirmiausia akį patraukė lengvatinė paskola, skirta norintiesiems pradėti verslą. Pasidomėjau, kad jeigu „Invega“ mano verslo idėją įvertins kaip ekonomiškai gyvybingą ir atsiperkančią, ji gali padėti sumažinti mano finansinę riziką suteikdama iki 80 proc. garantiją kredituojamai sumai. Tuomet pamaniau, kad jei tokia įmonė, kurios slenkstį siekdami finansavimo paslaugų mina šimtai verslo startuolių, teigiamai įvertins mano idėją, tai bus dar vienas svarus paskatinimas imtis šios veiklos. Galiausiai, gavęs lengvatinę paskolą bei garantiją, sulaukiau pasiūlymo pasinaudoti dar viena „Invegos“ priemone – darbo užmokesčio kompensavimu („Subsidijos verslo pradžiai“). Gaudamas 75 proc. savo, kaip direktoriaus, atlyginimo kompensavimo subsidiją, dar labiau sumažinau visas verslo finansines rizikas“, – džiaugiasi pašnekovas.
 
Planas – plėtra užsienyje

M. Ševeliovo plėtojamas verslas jau spėjo sulaukti susidomėjimo Lietuvoje, tačiau apsiriboti vien savos šalies rinka jaunas verslininkas nenusiteikęs. Anot jo, artimiausiuose įmonės planuose – tolesnė plėtra.
 
„Dabar jau vyksta pasiruošimo darbai pardavimus plėsti ir užsienyje. Artimiausiu metu „SupSap“ galėsite stebėti tarptautinėje mūsų paskyroje socialiniame tinkle ir įsigyti mūsų produktų vienoje didžiausių pasaulyje internetinės prekybos platformų. Kiek vėliau su šia produkcija ketiname supažindinti Skandinavijos, Vokietijos, Prancūzijos rinkas“, – atskleidžia verslo kūrėjas.
 
Linki nenuleisti rankų

Prisimindamas savo veiklos pradžią, pašnekovas teigia, kad svarbiausia kiekvieno verslininko savybė – atkaklumas ir gebėjimas nenuleisti rankų, jei kažkas nepasiseka iš pirmo karto.
 
„Nuo pat komunikacijos su gamintojais, kredito įstaiga, e. parduotuvės rangovais pradžios kildavo didesnių ar mažesnių problemų, nesklandumų, nesusikalbėjimų. Tai yra natūralu ne tik versle, bet ir kasdieniuose žmonių santykiuose. Tačiau užsispyrimas ir nepailstantis ieškojimas padėjo ir tebepadeda spręsti visus kylančius nesklandumus. Nors esu baigęs finansų studijų programą, manau, šiais laikais visą būtinąją informaciją gana lengva susirasti internete, todėl tikrai neverta profesinių kompetencijų ar išsilavinimo vertinti labiau negu asmeninio nusiteikimo bei ryžto“, – įsitikinęs M. Ševeliovas.
 
 

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai