LIETUVOS IŠMANIŲ TECHNOLOGIJŲ ĮMONĖ IŠSIKOVOJO VIETĄ PASAULINĖJE RINKOJE (#)

Janis Muchks prieš 2 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 46 s.
Silvija Jakienė. Asmeninio albumo nuotr.
Technologijų įmonės „Deeper“ komunikacijos vadovė Silvija Jakienė (30) teigia, kad išmaniuosius povandeninius žvejybos sonarus kuriančiai išmanių technologijų įmonei pradėjo dirbti susidomėjusi jos produkcija bei tuo, kad, pasak jos, tai vienas sėkmingiausių šios srities projektų Lietuvoje. Pašnekovė tikina labai besidžiaugianti, kad šiandien „Deeper“ vardas tapo siejamas su inovacijomis, išmaniosiomis technologijomis ir kad šis vardas vis dažniau minimas tarptautinėje žiniasklaidoje bei reguliariai suskamba įvairiausių tarptautinių apdovanojimų ceremonijose.

Eksportas į įvairiausius pasaulio kraštus

Anot S. Jakienės, savo gaminamus išmanius echolotus „Deeper“ eksportuoja į daugiau nei 50 pasaulio valstybių, iš kurių didžiausi partneriai yra Jungtinėse Amerikos Valstijose, Vokietijoje, Lenkijoje bei Jungtinėje Karalystėje ir net Japonijoje. Tačiau „Deeper“ neužmiršta ir Lietuvos pirkėjų.

„Nors eksportuojame apie 95 proc. produkcijos, Lietuva mums taip pat yra svarbi rinka. Smagu, kad lietuviai žvejai vertina „Deeper“, žino, kad tai lietuvių sukurtas ir mūsų šalyje gaminamas produktas, o mums šis įvertinimas yra stiprus komplimentas“, – teigia mūsų pašnekovė.



Pagrindinis pranašumas – kokybė

Pasaulinė žvejybos rinka, kaip teigia mūsų pašnekovė, yra be galo konkurencinga, todėl „Deeper“ labiausiai stengiasi esamiems ir potencialiems partneriams demonstruoti savo produkto kokybę, kuri yra didžiausias įmonės kuriamo produkto pranašumas prieš konkurentus. Pasak S. Jakienės, visi „Deeper“ išmanūs sonarai yra kuriami ir gaminami Lietuvoje, taip užtikrinama produkto kokybė nuo pat pirminės projektavimo stadijos iki paskutinio įsukto varžtelio.

Prieš kelerius metus „Deeper“ kuriami išmanūs sonarai sukėlė pačią tikriausią revoliuciją tarptautinėje žvejybos rinkoje, nes iki jiems atsirandant tokio pobūdžio produktų rasti nebuvo įmanoma. Įmonė ir šiuo metu nuolatos atnaujina su išmaniais sonarais naudojamas išmaniąsias programėles, taip siūlydama vis daugiau naujų galimybių vartotojams.

„Vienas naujesnių mūsų sprendimų – batimetrinių žemėlapių platforma „Lakebook“, kuri leidžia visus savo žvejybos vietų vandens telkinių žemėlapius patogiai saugoti kompiuteryje. Tai didelis pranašumas kiekvienam žvejui, nes nebereikia visų duomenų kaupti telefone“, – pasakoja „Deeper“ atstovė.

Produkto unikalumas gali pakišti koją

Vienas pagrindinių iššūkių, derantis su naujais prekybos partneriais, pasak S. Jakienės, yra ne konkurentai, bet tai, kad „Deeper“ kuriama produkcija yra unikali ir kol kas nėra labai įprasta potencialiems pirkėjams bei platintojams, kas kai kuriems gali sukelti dvejonių.
„Dėl didelių tikslų ir ryžtingų kolegų mes sėkmingai žingsnis po žingsnio einame į priekį ir įsitvirtiname net tolimiausiose rinkose.“
S. Jakienė.
„Mes sukūrėme naują produkto kategoriją ir kartais reikia laiko, kad būsimi verslo partneriai suprastų šios produkto kategorijos potencialą bei įžvelgtų tolesnį augimą ateityje“, – sako pašnekovė.

Taip pat vienas iš galimų sunkumų, veikiant toje plačioje rinkoje, kurioje dirba „Deeper“, gali būti pats tos rinkos dydis. Kuo rinka tolimesnė, tuo sunkiau bei brangiau ją išvystyti. Į tai įeina kelionės, produkto pristatymas tarptautinėse parodose, taip pat kultūriniai skirtumai tarp valstybių, skirtumai tarp įvairių šalių gyventojų žvejybos įpročių, prie kurių būtina prisitaikyti. Be to, anot pašnekovės, ypač kalbant apie laiko resursus, derybos labai keblios su gigantiškomis tarptautinėmis korporacijomis.

„Kiekvienai nedidelei įmonei tai didelės sąnaudos. Tačiau dėl didelių tikslų ir ryžtingų kolegų mes sėkmingai žingsnis po žingsnio einame į priekį ir įsitvirtiname net tolimiausiose rinkose“, – teigia S. Jakienė.

Numato ir tolesnį išmanių technologijų įmonės augimą

Pašnekovė atskleidžia, kad „Deeper“ šiuo metu labiausiai fokusuojasi į savo šiandien užimamų pozicijų stiprinimą užsienio bei vietinėse rinkose, tačiau, sulaukus įdomių bendradarbiavimo pasiūlymų, neatmeta galimybės plėstis ir toliau. Šiuo metu įmonė planuoja išleisti naujų išmaniųjų produktų žvejybai, su kuriais jau dabar dirba įmonės tyrimų bei produktų kūrimo komanda.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai