ĮKŪRĖ URBANISTINIO STILIAUS PARDUOTUVĘ (#)

Ieva Kniukštienė prieš 2 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 55 s.
Darija Ilevičiūtė-Zaveckienė. Asmeninio albumo nuotr.
Kėdainiuose gimusi, Panevėžyje užaugusi Darija Ilevičiūtė-Zaveckienė drauge su savo vyru Karoliu jau dešimt mėnesių plėtoja nuosavą, beveik metus brandintą verslą. Pora vartotojams pasiūlė apsilankyti parduotuvėje „Ūkai“, kurioje prekiaujama urbanistinio, industrinio dizaino daiktais namams ir pačiam žmogui. Tai išgryninto stiliaus, spalvinės gamos internetinė parduotuvė, į kurią atėjęs žmogus aiškiai žino, ką gali rasti.
 
Sujungė turimus pomėgius

Pašnekovė pasakoja, kad dar studijų metais dirbo pardavimų srityje, tačiau lygiagrečiai nuolatos domėjosi interjero temomis. Pomėgį domėtis dar labiau paskatino įsigytas namas bei pagausėjusi šeima, kuri ilgainiui padėjo subrandinti ir nuosavo verslo idėją.
 
„Kai nusipirkome namą, dar labiau pajutau, kaip man įdomu ieškoti, domėtis su interjeru susijusiomis temomis. Tas suvokimas tik dar labiau sustiprėjo ir gimus antrajam sūnui Adui. Kiekvieną laisvą minutę prisėdusi, vis pagalvodavau, kas gi man įdomu, kuo nuolat domiuosi. Galvojau: pabaigti reklamos vadybos mokslai, nemaža patirtis pardavimo srityje, nuo vaikystės jaučiama aistra interjero dizainui, stiliui. Sudėjus visą mano įkvėpimą į krūvą, gimė mintis atidaryti išgryninto industrinio, urbanistinio stiliaus, spalvinės gamos internetinę parduotuvę“, – prisimena D. Ilevičiūtė-Zaveckienė.
 
Prireikė metų

Moteris pasakoja, kad parduotuvės, kuri tiktų ir patiktų, paleidimas kiek užtruko, o pačiai idėjai išgryninti prireikė metų darbo.
 
„Pačioje pradžioje nemažai iššūkių teko bendraujant su programuotoju, ieškant bendros kalbos, kad internetinė parduotuvė būtų patogi, aiški, stilinga. Apibendrinant sunkumų kėlė visi techniniai su internetinės parduotuvės kūrimu ir valdymu susiję reikalai“, – prisimena ji.
 
Be to, netradicinėmis interjero detalėmis, drabužiais bei aksesuarais prekiaujanti parduotuvė turėjo rasti savo tikslinę auditoriją ir ją prisijaukinti.
 
„Mūsų tikslinė auditorija nėra itin plati, tad didžiausias iššūkis yra užsiauginti, surasti savo vartotoją“, – atvirauja D. Ilevičiūtė-Zaveckienė.
 
Daugiausia perka moterys

Per dešimt veiklos mėnesių pašnekovė sako pastebėjusi tam tikrų tendencijų ir įsitikinusi, kad namų jaukumą vis dėlto kuria moterys. Jos linkusios įsigyti prekių ne tik sau, bet ir mielai jas dovanoti.
 
„Mes turime savo prekių ženklo „Ūkai“ kojines. Pastebėjome, kad kojines irgi labiau perka moterys, tačiau renkasi vyriško dydžio poras. Tai rodo, kad moterys labiau linkusios dovanoti, papuošti ir pradžiuginti naujų kojinių dovana vyrus“, – teigia pašnekovė.
 
Be to, verslininkė tikina, kad lietuviai itin mėgsta unikalumą ir išskirtinumą. Parduotuvė sulaukia nemažai individualios gamybos baldų užsakymų, kurie yra išskirtinio dizaino, suprojektuoti pagal vartotojo poreikius.
 
Negana to, D. Ilevičiūtė-Zaveckienė pastebėjo, kad pardavimai labai stipriai koreliuoja ir su savaitės dienomis, o daugiau perka poilsiaujantys bei atsipalaidavę pirkėjai.
 
„Pastebėjome, kad užsakymų padaugėja į savaitės pabaigą, link ketvirtadienio, penktadienio, kai žmonės būna labiau atsipalaidavę, jau laukia savaitgalio“, – šypteli pašnekovė.
 
Ieškojo, kaip išreikšti pilką spalvą

Paklausta, kaip gimė netradicinis ir labai lietuviškas pavadinimas „Ūkai“, moteris prisimena, kad ieškojo žodžio, kuris jaukiai apibrėžtų visoje parduotuvėje vyraujantį pilkumą.
 
„Kadangi viena pagrindinių mūsų parduotuvės spalvų yra pilka, norėjosi pasivadinti su pilkuma susijusiu žodžiu. Norėjosi, kad tas žodis atspindėtų lietuvišką identitetą, lietuviškąją pilkumą. Tuomet gimė mintis, kad būtent per rūką, miglą, ūką daiktai atrodo pilkšvi, nugesintų spalvų“, – atskleidžia D. Ilevičiūtė-Zaveckienė.
 
Linki drąsos

Kalbėdama apie tai, ką pakeistų, jeigu turėtų galimybę startuoti iš naujo, moteris neslepia, kad pasistengtų išvengti spontaniškų sprendimų ir kur kas atidžiau bei kruopščiau susiplanuotų kiekvieną veiksmą. Ir visgi dėl savo verslo žingsnių ji nesigaili, todėl ir pradedantiesiems linki daugiau drąsos, nes svajonės ranka pasiekiamos.
 
„Kiekvienam pradedančiajam linkiu viską daryti drąsiai, nebijoti, nepasiduoti vidinėms baimėms ir žingsnis po žingsnio eiti link savo svajonės. Kiekvieną dieną atlikite bent po mažą darbą, kuris būtų susijęs su jūsų svajone, ir pamatysite, kaip ji pildosi, įgauna kūną. Dažnai mėgstu sau sakyti, kad gyvenimas per trumpas bijoti ir daryti tai, kas visai nepatinka“, – linkėjimus siunčia D. Ilevičiūtė-Zaveckienė.
 

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai