IŠNAUDOJO IŠŠŪKIUS IR ĮKŪRĖ MODERNIĄ PILATESO STUDIJĄ (#)

Agnė Liubertaitė prieš 2 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 48 s.
Neringa Arlauskienė. Asmeninio albumo nuotr.
„Naujo verslo pradžia – tai baimės ir neužtikrintumo kelias, kur kiekvienas žingsnis turi būti apgalvotas“, – įsitikinusi pilateso studijos „Pi pilates“ įkūrėja Neringa Arlauskienė. 29-erių šiaulietė prieš pusantrų metų nuosavo verslo ėmėsi supratusi, kad nori prisidėti prie visuomenės sveikatinimo, parodyti, koks naudingas yra pilatesas, ir šiandien džiaugiasi, kad lietuviai pagaliau šią sporto rūšį atrado.

Verslo idėja gimė Anglijoje

N. Arlauskienė prisimena, kad dar gyvendama Londone ji pradėjo ieškoti savęs: moteris jau buvo baigusi universitetą, laimingai ištekėjusi, o vaikai jau paaugę, todėl norėjosi naujų potyrių ir veiklos. Pašnekovė pasakoja vieną dieną sulaukusi draugų rekomendacijų apsilankyti pilateso reformerių treniruotėje, o jų paklausiusi ir nuėjusi iš karto pamėgo šį sportą. „Buvau sužavėta visiškai naujos metodikos, čia buvo viskas kitaip ir man tai labai patiko“, – prisimena „Pi pilates“ įkūrėja. Nors N. Arlauskienė iki pirmosios treniruotės buvo fiziškai aktyvi, lankė sporto klubą, bėgiojo ir žaidė tenisą, ji negalėjo patikėti, kad nuėjusi į pilateso reformerių treniruotę negalės atlikti net pačių paprasčiausių pratimų. „Tai buvo pirmas signalas, kad man reikia tuo užsiimti reguliariai, todėl pradėjau lankyti treniruotes beveik kasdien ir supratau, kad grįžusi į Vilnių norėsiu sukurti savo pilateso namus“, – apie gimusią verslo idėją pasakoja pašnekovė.

Reformeriai, su kuriais ir yra treniruojamasi, iš pirmo žvilgsnio primena lovas mediniais rėmais, tačiau tai unikalūs įrankiai, perkeliantys pilatesą į dar aukštesnį lygį. Iki šiol Lietuvoje jokių panašių užsiėmimų nebuvo, todėl, pasak pašnekovės, sunkiausia buvo atsirinkti profesionalius trenerius, gebančius treniruoti būtent su reformeriais. N. Arlauskienė pasakoja, kad trenerius reikėjo specialiai apmokyti užsienyje, todėl studijos steigimo procesas užtruko kiek ilgiau. Tačiau visa tai pasiteisino: „Dabar didžiuojuosi savo komanda – jie nuolat tobulina savo žinias ir puikiai susitvarko net tada, kai aš pati nebūnu Lietuvoje“, – džiaugiasi verslininkė.

Modernios pilateso studijos kūrėja prisipažįsta, kad imtis nuosavo verslo buvo baisu, todėl prieš priimdama lemiamą sprendimą ji domėjosi reformerių pilateso tendencijomis užsienyje, gilino žinias ir tikėjo savo jėgomis. „Buvo nemažai žmonių, bandančių atkalbėti, bet labiausiai mane palaikė ir manimi tikėjo vyras, o tai – svarbiausia“, – įsitikinusi N. Arlauskienė.

Dėmesys detalėms

Pati lengviausia užduotis, pasak N. Arlauskienės, buvo sukurti jaukią studijos aplinką. Ją moteris puoselėjo kartu su interjero dizainere, su kuria, kaip pati sako, iš karto rado bendrą kalbą. Verslininkė pasakoja, kad iš pradžių ji bandė pajusti tai, ką jaus klientas, ir taip sugalvoti, kokia turėtų būti ideali studija, ko pati iš jos tikisi ir nori. Taip moteris suprato, kad svarbu ne tik kokybiškos treniruotės, bet ir pati studijos atmosfera. „Pasirūpinau nemokamais rankšluosčiais, higienos priemonėmis, vandeniu ir net tokiomis smulkmenomis kaip micelinis vanduo veidui ar plaukų gumytės. Kaip sakoma, „all inclusive“ (liet. „viskas įskaičiuota“)“, – juokiasi N. Arlauskienė.

Sporto klubai – ne konkurentai

Nors įvairiausių sporto klubų Lietuvoje tikrai netrūksta, modernios pilateso studijos kūrėja sako sporto klubų nelaikanti savo konkurentais, greičiau – bendraminčiais. „Visi stengiamės dėl to paties ir siekiame bendro tikslo – supažindinti visuomenę su sporto nauda, skirti daugiau dėmesio sveikatai ir judėjimui. Patys turime lojalių klientų, kurie su mumis yra nuo pat pradžių – jie mūsų studijos dalis, visi su savo šypsenomis ir istorijomis“, – teigia pašnekovė. Ir, nors pilatesą yra kur kas labiau pamėgusios moterys, N. Arlauskienė džiaugiasi, kad reformerių pilatesą Lietuvoje atrado ir vyrai – studijoje „Pi pilates“ vyriškos lyties atstovų yra net 30 procentų. Pasak studijos kūrėjos, reformerių pilatesą žmonės bando dėl įvairiausių priežasčių, tačiau dažniausiai klientai skundžiasi nugaros skausmais ar nori ateityje išvengti stuburo bei sąnarių negalavimų, taip pat svajoja pasiekti geresnę fizinę formą. Taip pat šią sporto rūšį lietuviai pamėgo ir dėl to, kad juos traukia nauji treniruokliai ir modernesni treniravimosi būdai, kurių anksčiau jie nėra bandę.

Studijoje „Pi pilates“ šiuo metu pluša trys profesionalūs treneriai, administratorė bei pati Neringa. Tačiau verslininkė čia sustoti neketina ir jau ieško naujų komandos narių.

Svarbi kokybiška reklama

Paklausta, kaip pavyksta pritraukti naujų klientų, N. Arlauskienė prisipažįsta labai nemėgstanti neskoningos ir neproporcingos reklamos, todėl ir pati pigiais reklaminiais triukais niekada neužsiimanti. „Jei pati būčiau klientė, mane tokie dalykai tiesiog veiktų priešingai, atstumtų“, – aiškina verslininkė. Ji sako pastebinti, kad nauji klientai į studiją ateina išgirdę draugų ar pažįstamų rekomendacijas – būtent taip, kaip kadaise ir pati Neringa. Pašnekovė tikina, kad jaunam verslui labai svarbūs socialiniai tinklai, nes ten žmonės praleidžia itin didelę savo dienos ir apskritai gyvenimo dalį, todėl būtina juos išnaudoti. „Kiekvienas vartotojas, ieškodamas kažkokios paslaugos, jos ieško internete ar socialinėje erdvėje. Neradę to, ko ieško, nemažai žmonių susidaro nuomonę, kad tokios paslaugos arba iš viso nėra, arba ji tiesiog yra nepatikima, todėl socialiniai tinklai yra būtinybė“, – dėsto N. Arlauskienė. Tikslios sumos, kurios prireikė moderniai pilateso studijai įrengti, pašnekovė neatskleidžia, tačiau pripažįsta, kad investicijos buvo didelės, ir tam, kad jos atsipirktų, dar tikrai reikės laiko. „Teikiant kokybiškas paslaugas, išauga ir studijos išlaikymo išlaidos, tačiau „Pi pilates“ nėra mano šeimos pagrindinis pragyvenimo šaltinis, dėl to jaučiuosi ramiai ir į ateitį žiūriu optimistiškai“, – kalba N. Arlauskienė.
 
Studijos „Pi pilates“ kūrėja pradedantiesiems verslininkams pataria nuolat turėti aiškią viziją: „Ryte išlipę iš lovos turite aiškiai žinoti, kodėl tai darote. Jei kartais pajusite, kad abejojate, aiškinkitės, kodėl tai vyksta“, – sako N. Arlauskienė. Pasak pašnekovės, naują verslą vystantys žmonės dažnai būna nekantrūs, nori, kad rezultatas būtų pasiektas iš karto, ir dažnai nuleidžia rankas dar iki tol, kol jų verslą pradeda lydėti sėkmė. Verslininkė priduria, kad visada labai svarbu rasti būtent savo nišą ir daryti viską, kad ją užimtumėte. Vis dėlto reikėtų susitaikyti su tuo, kad visada kils iššūkių ir problemų. „Nežiūrėkite į problemas kaip į ženklą, kad reikia keisti verslą, paprasčiausiai išmokite kritines situacijas išnaudoti savo verslui plėsti ir gerinti“, – pataria N. Arlauskienė.
 

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai