SUKURTAS ASMENINIS STILISTAS PADĖS JUMS MADINGAI APSIRENGTI (#)

BZN start prieš 4 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 51 s.
„Kikoinne“ komanda. Asmeninio albumo nuotr.
Prieš savaitę interneto platybėse pasirodęs mados srities startuolis Kikoinne“ – lietuvių projektas, siekiantis suteikti asmeninio stilisto paslaugas internetu. Kaip teigia startuolio įkūrėjai, tai platforma, jungianti asmeninius stilistus bei vartotojus, kurie nori greito, efektyvaus ir nebrangaus patarimo, ką vilkėti, kokius drabužius pirkti naujam sezonui ar artėjančiai šventei.
 
Į Britanijos rinką žengiantys startuolio kūrėjai pasakoja, kad jų projektas natūraliai vystėsi suvokus, kad įtemptas darbo grafikas ir nuolat didėjančios drabužių bei aksesuarų kainos kelia įtampą. „Visi norime pasitikėti savimi, gražiai atrodyti, bet kelis šimtus eurų kainuojantis stilistas – ne išeitis, sprendžiant stiliaus klausimus“, – teigia „Kikoinne“ įkūrėjai.
 
Nustatė problemą

„Kikoinne“ savo vartotojams pristato unikalų modelį – internetu pasiekiamus drabužių derinių pasiūlymus. Priešingai nei dauguma rinkoje veikiančių paslaugų, platforma leidžia vartotojui užpildyti greitą ir patogų klausimyną, kuriame būsimi klientai pažymi patinkančius stiliaus derinius, jiems tinkančius dydžius, biudžeto galimybes. Tuomet vartotojas sukuria užklausą, kurioje parašo trumpą žinutę stilistui, kam jam reikalinga specialisto pagalba.
 „Stilistai atrenka geriausius pasiūlymus, atsižvelgdami į kliento biudžetą, dažnai ir pranokdami jo lūkesčius.“
I. Guobytė.
Kikoinne“ stilistai, išanalizavę kliento poreikius ir turėdami prieigą prie populiariausių mados ženklų, sudėlioja tris suasmenintus derinių pasiūlymus ir išsiunčia juos klientui el. paštu.
 
„Skubantis, įtemptą dienotvarkę turintis žmogus pasiūlymus gaus el. paštu, o kiekvieną drabužių derinį taip pat galima iš karto peržiūrėti ir pirkti e. parduotuvėse. Mūsų produktas duoda žmogui tikrą, suasmenintą patarimą. Stilistai atrenka geriausius pasiūlymus, atsižvelgdami į kliento biudžetą, dažnai ir pranokdami jo lūkesčius. „Kikoinne“ ypatingas tuo, kad mes pirmiausia patariame, o žmogus pats nusprendžia, kuriuos iš pasiūlymų jis pirks. Būtent dauguma klientų tai labiausiai ir vertina – patarimą, kuris iš tiesų nuoširdus“, – pasakoja startuolio vykdomoji direktorė Ilona Guobytė.
 
Patarimas per 24 valandas

Trys suasmeninti deriniai artėjančiai šventei ar atostogoms vos per 24 valandas pasieks klientus su asmenine stilisto žinute, kuri padės geriau suprasti, kodėl siūlomi vieni ar kiti stiliaus sprendimai. Paslaugos kaina taip pat prieinama daugumai klientų – 14,99 svarų sterlingų.
 
„Maždaug tris kavos puodelius kainuojanti paslauga iš tikrųjų padės sutaupyti. Stilistai gerai žino, kurie mados ženklai geriausiai atitinka kainos ir kokybės santykį, ir stebi visus išpardavimus. O tvari mada ir apgalvoti pirkiniai – mūsų misija, todėl kiekvienas pas mus dirbantis stilistas galvos ne apie tai, kaip papildyti jūsų spintą, bet kaip atrasti tai, kas jau derėtų prie jūsų jau turimos aprangos“, – pabrėžia „Kikoinne“ bendraįkūrėja Kamilė Kaselytė.
 
Sparti plėtra

Nuo lapkričio asmeninio stilisto platforma pradėjo veikti ir Švedijoje, todėl stilistų komanda nuolat plečiasi. Jai vadovauja Lietuvoje garsi stilistė Austėja Jablonskytė, turinti 15 metų patirtį konsultuojant privačius klientus, stilizuojant mados fotosesijas garsiausiuose žurnaluose, o šiais metais ji tapo lietuviškos „H&M x Moschino“ veidu ir papuošė žurnalo „L’Officiel Mada“ viršelį.
 
Prie startuolio „Kikoinne“ prisidėti nusprendusi A. Jablonskytė pasakoja, kad stilistas pagaliau gali būti prieinamas visiems: „Tikiu, kad su technologine revoliucija, kintančiais vartotojų poreikiais ir mada, ir stilius pagaliau gali būti labiau prieinami, suprantami kiekvienam. Jei anksčiau apie geriausius derinius turėdavome sužinoti perskaitę visus to mėnesio žurnalus, tai dabar to nebereikia. Ateikite į „Kikoinne“ ir per penkias minutes galite paklausti visko, kas jums svarbu.“
 
Startuolio komandoje taip pat dirba ir stilistė Kamilė Bukauskaitė, sukaupusi ilgametę patirtį dirbdama su nuomonės formuotojais, „Barboros“ projektą Lietuvoje kūrusi Ilona Guobytė, su tarptautiniais mados namais „Tom Ford“, „Malone Souliers“ Londone dirbusi viešųjų ryšių specialistė Kamilė Kaselytė ir ateities reklamos vizionierius Aurimas Paulius Girčys.
 
Specialiai „BZN start skaitytojams Kikoinne dovanoja nemokamas konsultacijas pirmiesiems 10 vartotojų su specialiu kodu BZN10.
 

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai