LIETUVIŠKAS MAISTAS ĮKVĖPĖ SUKURTI IŠSKIRTINIUS DŽEMPERIUS (#)

Urtė Kasparavičiūtė prieš 4 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 58 s.
Vytautas Gaivelis. Asmeninio albumo nuotr.
„Mėgstu skaniai pavalgyti ir dievinu lietuvišką virtuvę. Žinau, kad didžioji dalis lietuvių turi tokią pačią silpnybę, todėl tikiuosi, kad šis projektas sudomins šio maisto gerbėjus ir Lietuvoje, ir užsienyje“, – sako išskirtinių džemperių su smagiomis lietuviško maisto iliustracijomis internetinės parduotuvės „Kogel Mogel“ įkūrėjas Vytautas Gaivelis (26).
 

Šypseną keliančios iliustracijos

Iliustracijas, kurios puošia džemperius, piešė pats idėjos autorius. „Menas mane lydi visą gyvenimą. Piešiu nuo ankstyvos vaikystės, todėl pačiam sukurti iliustracijas nebuvo sudėtinga. Humoras nėra svarbiausia iliustracijų dalis, bet, kaskart piešdamas naują paveikslėlį, siekiu, kad į jį pažiūrėjęs žmogus nusišypsotų“, – tikina pašnekovas.
 
Siekis nešti žinią apie lietuvišką maistą

Nors drabužių pasiūla šiuo metu gerokai lenkia paklausą, V. Gaivelis teigia, kad tai nėra kliūtis išskirtinių drabužių gamintojams. „Kad ir kokia didelė drabužių pasiūla būtų, kartais nerandame to, ko norime. Dauguma prekių ženklų pataikauja pasaulinei rinkai ir vyraujančioms mados tendencijoms. Prekių ženklo „Kogel Mogel“ pirminis tikslas nėra madų vaikymasis. Noriu, kad iliustracijos, kurias piešiu, neštų žinią apie lietuvišką maistą, kultūrą ir keltų teigiamų emocijų apie mūsų šalį“, – teigia „Kogel Mogel“ įkūrėjas.
 
Tikisi į lietuvių spintas įnešti spalvų ir išskirtinumo

Statistinio lietuvio apranga gana nyki. Dažnai kasdienai renkamės laidotuvėms tinkančias spalvas, nes taip esame įpratę. Pašnekovo klausiame, kodėl kai kurie mažiau drąsūs žmonės Lietuvoje vengia spalvų, smagių iliustracijų. „Manau, kad įprotis rengtis tamsiomis, niūriomis spalvomis yra atkeliavęs iš mūsų praeities – sovietmečio. Anuomet vyravusi santvarka neskatino žmonių būti įvairių ir kūrybiškų. Visgi stereotipai išliko iki šių dienų, tik jų mastas nebėra toks didelis. Džiugu, kad šiuolaikinis jaunimas, kartais ir vyresni žmonės nebevengia ryškių spalvų ir nebebijo būti išskirtiniai. Labai tikiuosi, kad su prekių ženklu „Kogel Mogel“ atnešiu į žmonių spintas dar daugiau spalvų ir išskirtinumo“, – pasakoja V. Gaivelis.
 
Ant laurų užmigti nežada

„Kadangi projektas visai naujas, kaip jam seksis, pasakyti dar anksti, tačiau jau dabar pastebiu, kad žmonių susidomėjimo netrūksta. Drabužių su pieštomis lietuviško maisto iliustracijomis rinkoje beveik nėra, todėl nemanau, kad konkurentų turiu labai daug. Žinoma, niekada negali numatyti, kada atsiras kažkas panašaus, todėl nesiruošiu užmigti ant laurų, stengsiuosi tobulėti ir savo klientams pasiūlyti ką nors nauja“, – apie konkurenciją ir rinkos subtilybes kalba „Kogel Mogel“ įkūrėjas.
 
Komplimentų sulaukiantys džemperiai

„Drabužiai sulaukia labai daug komplimentų ir pagyrų. Žmonės noriai nešioja ir dalijasi džemperių nuotraukomis socialiniuose tinkluose. Didelę dalį džemperių pirkėjų sudaro svetur gyvenantys lietuviai. Labai smagu, kad emigrantai šitaip supažindina užsieniečius su mūsų kultūra“, – apie tai, kaip sukurtus džemperius įvertino klientai, pasakoja pašnekovas.
 
Sunkiausia versle – partnerių paieška

Pasiteiravus, kas buvo sudėtingiausia plėtojant savo verslą, „Kogel Mogel“ įkūrėjas tikina, kad tai džemperių tiekėjai, todėl didžiausia laiko dalis atiteko projekto partnerių paieškai. „Reikėjo nemažai investuoti į drabužių spaudos pavyzdžius. Esu labai reiklus kokybei, todėl norėjau, kad mano parduodamos prekės atitiktų visus keliamus reikalavimus. Labai svarbu, kad džemperiai būtų kokybiški ir patogūs, o spauda ilgalaikė. Džiaugiuosi, kad tai, ką pavyko pasiekti, ir yra geriausias variantas, kurį galiu pasiūlyti“, – tikina V. Gaivelis.
 
Tikslas – didinti prekių ženklo žinomumą

Šiuo metu pagrindinis „Kogel Mogel“ tikslas – didinti prekių ženklo žinomumą Lietuvoje, o vėliau ir užsienyje. „Dar prieš įkurdamas „Kogel Mogel“ parduotuvę, žinojau, kad vien lietuviško maisto iliustracijomis neapsiribosiu, todėl ateityje bus galima išvysti didesnę prekių ir piešinių įvairovę. Manau, kad pagrindinis prekių ženklo akcentas yra lietuvybė, todėl jos neatsisakysiu ir toliau kursiu iliustracijas šia tema“, – teigia pašnekovas.
 
Linki nebijoti imtis veiksmų

„Baimė yra susijusi su nežinomybe. Galybė kylančių klausimų žlugdo norą pradėti verslą. Todėl pirmiausia patariu negalvoti apie tai, kas bus vėliau, ir tiesiog imtis veiksmų. Atsakymus į visus kilusius klausimus rasite tik tuomet, kai pradėsite veikti“, – jauniesiems kūrėjams ir startuoliams, turintiems daug įdomių idėjų, bet nedrįstantiems jų įgyvendinti, linki „Kogel Mogel“ įkūrėjas V. Gaivelis.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai