PASIŪLĖ SPRENDIMĄ TALENTŲ PRITRAUKIMUI IR IŠLAIKYMUI (#)

BZN start prieš 4 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 5 s.
Jarūnė Narkevičiūtė. BFL/Irmanto Gelūno nuotr.
70 proc. viso pasaulio darbuotojų apibūdinami kaip „pasyvūs talentai“. Jie aktyviai naujo darbo nesižvalgo, darbo skelbimų neskaito, nors 9 iš 10 yra atviri naujiems pasiūlymams. Reaguodami į šias tendencijas ir ieškodami efektyvių būdų laimėti potencialių darbuotojų dėmesį, komunikacijos agentūra „INK agency“ ir skaitmeninės kūrybos agentūra „bigNow“ pristatė verslui skirtą projektą „Great@Work“, padėsiančią kryptingai formuoti įmonės, kaip patrauklaus darbdavio, įvaizdį.
 
Įprasmino ankstesnes patirtis
 
Šios paslaugos pagrindu tapo jau daugiau kaip trejus metus „INK agency“ kartu su personalo specialistais, sociologais bei psichologais vykdytas projektas „Korporacinė gauja“, kurio metu į verslo aplinką buvo siekiama perkelti gaujų ir genčių komunikacijos principus. Kuriant „Great@Work“ buvo išanalizuota ir pasaulinė praktika bei tarptautinių kompanijų patirtis.
 
„Šiandien Lietuvos verslas turi galvoti ne tik apie būdus, kaip pritraukti darbuotojus, nes tai yra tik išgyvenimo strategija. Būtina galvoti apie geriausių rinkoje pritraukimą, nes jie sukurs konkurencinį pranašumą ir padės laimėti“, – sako „INK agency“ vyr. partneris Kęstutis Gečas (nuotr. kairėje).
 
Pasieks pasyvius stebėtojus
 
„Great@Work“ padės išspręsti dvi problemas vienu metu: kurs ir gerins įmonės reputaciją potencialių darbuotojų akyse ir išryškins papildomas priežastis įsidarbinti būtent šioje organizacijoje. Paslaugos metodika apima ir integruoja tris pagrindines dedamąsias kuriant patrauklaus darbdavio įvaizdį: komunikaciją tradicinėje ir socialinėje žiniasklaidoje bei komunikaciją organizacijos viduje.
 „Potencialius darbuotojus domina ne tik įmonės verslo pasiekimai, bet ir vidiniai procesai – komanda, įmonės struktūra, perspektyvios karjeros galimybės, tradicijos ir ritualai.“
J. Narkevičiūtė.
„Didžioji dalis žmonių darbų neieško nuolat, tačiau atkreipia dėmesį į naujas laisvas pozicijas. Informacija apie įmones įprastai mus pasiekia per socialinę mediją, straipsnius bei ten dirbančiųjų patirtis. Sugebant šiuos kanalus išnaudoti tikslingai, galima sudominti ne vieną tokį „pasyvų stebėtoją“. Be to, potencialius darbuotojus domina ne tik įmonės verslo pasiekimai, bet ir vidiniai procesai – komanda, įmonės struktūra, perspektyvios karjeros galimybės, tradicijos ir ritualai“, – sako J. Narkevičiūtė.
 
Pasak komunikacijos specialistų, konkurencinę kovą dėl talentų dėmesio šiandien laimi patraukliausi ir labiausiai matomi – užuot ieškoję darbuotojų, jie patys tampa ieškomi.
 

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai